Hakutulokset

  1. P

    alkuraskauden keskenmenosta

    mä epäilen tässä että sain keskenemenon (viikkoja ois ollu 6+) pari päivää sitten. mulla on tammikuussa 2009 sektiolla leikatt tyttö, ja nyt sitten olis ehkä pieni mahdollisuus ollu että olisin ollut raskaana (omaa tyhmyyttä sekä vahinkoa). mistä tiesitte että se on keskenmeno? jos siis ei...
  2. P

    TORNION ALUE

    muuetaan tornioon tuossa kesä-heinäkuun vaihteessa.. olisi kiva tutustua toisiin torniolaisiin äiteihin..
  3. P

    TORNION ALUE

    me asutaan perheen kaa (minä, mies, tyttö 1v 7kk) rovaniemellä, mutta muutetaan takas tornioon tossa kesä-heinäkuun vaihteessa.
  4. P

    tornio ja lähiseutu

    moikkelis moi perustin kerhon meille torniolaisille ja lähiseudulla asuville äideille tai tuleville äideille.. laita y-viestiä niin saat salasanan t.pinja87 + tytti
  5. P

    tornio ja lähiseutu

    heippa hei perustin kerhon meille torniolaisille ja lähiseudulla asuville äideille tai tuleville äideille.. laita y-viestiä niin saat salasanan t.pinja87 + tytti
  6. P

    tornio ja lähiseutu

    moikka perustin kerhon meille torniolaisille ja lähiseudulla asuville äideille tai tuleville äideille.. laita y-viestiä niin saat salasanan t.pinja87 + tytti
  7. P

    tornio ja lähiseutu

    hei perustin kerhon meille torniolaisille ja lähiseudulla asuville äideille tai tuleville äideille.. laita y-viestiä niin saat salasanan t.pinja87 + tytti
  8. P

    tornio ja lähiseutu

    moi perustin kerhon meille torniolaisille ja lähiseudulla asuville äideille tai tuleville äideille.. laita y-viestiä niin saat salasanan t.pinja87 + tytti
  9. P

    tornio ja lähiseutu

    perustin kerhon meille torniolaisille ja lähiseudulla asuville äideille tai tuleville äideille.. laita y-viestiä niin saat salasanan t.pinja87 + tytti
  10. P

    tornio ja lähiseutu

    te jotka olette raskaana tai äitejä torniosta tai lähiseudulta niin tulkaa perustaamaani kerhoon.. salasanan saatte multa.. t.pinja87 + tytti
  11. P

    tornion mammat

    moikka moi.. perustin kerhot puolelle meille salatun kerhon, jos haluat liittyä niin y-viestiä mulle tulemaan. t.pinja87 + tytti
  12. P

    Tornio ja lähialue

    onko teitä plussanneita täällä? mulle voi laittaa yksityisellä viestejä, maililla tai mesellä... maili: pinja87@netti.fi mese: enkeli_pieni@hotmail.com t.pinja87 + möllikkä 24+1
  13. P

    nuoria tulevia äitejä

    moi... esikoisellani (möllikällä) on laskettuaika lokakuun lopussa ja ois kiva saada odottavista nuorista äideistä mese/maili kamuja... mese: enkeli_pieni@hotmail.com @: pinja87@netti.fi
  14. P

    miten kerron äidille!?

    eli mun äiti ei vielä tiedä että olen raskaan (nyt kummin vasta n.rv4) eli miten kerron? sanoin hänelle että kaverini sai 18v lapsen ja se kauhisteli sitä tosi paljon.... nyt itse olen samassa tilanteessa (varmistus kumminkin vielä ens viikolla) miten kerron? ajattlein nöyttää ultra kuvat mut...
  15. P

    vasta plussanneista tulevista äideistä...

    ...eli jos olet tässä kuukauden sisään plussannut äiti niin kirjoittele tänne päin... itse sain tänään vahvan haamuplussan b-sure testissä... sähköposti: pinja87@netti.fi tai mese: enkeli_pieni@hotmail.com
  16. P

    mese-/meilikamuja vauvasta haaveilevista..

    ...ois kiva jutella jos olette "yrittämäsä" vauvaa, tai lähiaikoina alatte "yrittämään"... meilaa: pinja87@netti.fi tai lisää meseen: enkeli_pieni@hotmail.com
  17. P

    kaikki "yrittäjät"

    moikka teille kaikille, jotka "yritätte" vauvaa... ois kiva pitää yhteyttä lähemminkin... meilaa: pinja87@netti.fi tai mesetä enkeli_pieni@hotmail.com niin jutellaan paremmin...
  18. P

    17-19vuotiaita kuumelijoita

    kirjoitelkaa mulla... itselläni ja miehelläni on 7 yrityskierto lopuillaan... jännätään taas tämä ens viikko..
  19. P

    mese/mailikamuja

    kaikista nuorista äideistä/odottajista/kuumelijoista (miel. 16-19v (tai jotka ovat saaneet lapsen tuossa iässä)... mese on: enkeli_pieni@hotmail.com sähköposti on: pinja87@netti.fi
  20. P

    17-19 vuotiaita...

    ...kuumeilijoita, odottajia ja äitejä... teistä olisi kiva saada mese ja maili kamuja ja vaihtaa kokemuksia... meilata voi: pinja87@netti.fi tai/ja mesettää voi: enkeli_pieni@hotmail.com

Yhteistyössä