Hakutulokset

  1. L

    35v+ odottajat, vol 2

    Sunnuntai-iltapäivää! Täyttelin tuossa äsken Kelan papereita, pitäisi huomenna kiikuttaa ne Kelan toimistoon. Käveleminen on yhä todella tuskaisaa ja kieltämättä aikamoisen hupaisan näköistä mutta pakko päästä täältä neljän seinän sisältä ulos! Onneksi mies lupasi tulla mukaan tueksi jos...
  2. L

    35v+ odottajat, vol 2

    Pitkästä aikaa ajattelin raapustella minäkin. Olen ollut viime viikot käytännössä liikuntakyvytön näiden liitoskipujen takia. Aivan mieletön vihlonta ja jomotus tuossa häpyliitoksen alueella, kävely on joinain päivinä täysin mahdotonta. Nyt sitten kärvistellään saikulla jo viidettä viikkoa...
  3. L

    Valenmenkat ja raskaus

    Mulla oli menkat 22.02. ja seuraavat alkoivat 19.03. eli ihan kierron mukaan. Nämä 19.03. alkaneet menkat eivät vain todellakaan olleen mitkään normaalit, vaan kestivät 10 päivää ( :o ), kun normaali vuoto mulla on 3-5 päivää. Vuoto oli myös normaalia runsaampaa ja mukana oli jos jonkinlaista...
  4. L

    35v+ odottajat, vol 2

    Diddlina, suuret pahoittelut ja voimia! Täällä painitaan myös jatkuvien selkäsärkyjen ja liitoskipujen kanssa. Selkä on äitynyt jo niin pahaksi, että seisoessa tuntuu ettei keskivartalo kannata tätä mahaa, mikä on kieltämättä kasvanut aikasen suureksi. No, nyt ollaan jo voiton puolella...
  5. L

    35v+ odottajat, vol 2

    Olen ensimmäistä kertaa täällä kaksplussan sivuilla ja löysin ilokseni teidät!! =) Olen 36-vuotias ensiodottaja, laskettuaika on 02.12., kaikki on onneksi tähän mennessä mennyt raskauden suhteen hyvin. Vauvaa tosin tehtiin melkein pari vuotta ennen kuin sai alkunsa mutta parempi myöhään...

Yhteistyössä