Hakutulokset

  1. Unusual

    HUUTIS lauantai 19.5.07

    Äiskä-kantoponcho, koko s/m http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54090274 Baby Bundler -kantoliina, viininpunainen http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54091629
  2. Unusual

    Kokkola & lähialueet!

    Laiskuus palstailussa näyttää vaivaavan muitakin kuin minua! :whistle: Olisi kiva kuulla teidän kuulumisia :attn: :) Mä sain muuten sivuaineen syksyä varten, journalistiikan! Toimittaja onkin ollut mun unelma-ammatti sitten ala-asteikäisestä saakka. Toivottavasti opiskelut sitten lähtee...
  3. Unusual

    Nikkikaverukset :)

    Tahtoo ystävän! :wave: :D :attn:
  4. Unusual

    Kokkola & lähialueet!

    Heipä hei taas! Oli tuossa Saparon kanssa puhetta laittaa uusi ketju alulle kun se vanha on päässyt tipahtamaan. :whistle: Mitäs kaikille kuuluu? Meillä on kevät sujunut tuttuun tahtiin; Miksa on paljon töissä ja me ollaan lasten kanssa enimmäkseen kotosalla. Lukan allergioiden kanssa...
  5. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Moikka taas! Day For Night: Tervetuloa!! :wave: Me asustellaan Koivuhaassa, olisi kiva nähdä joku päivä! :) Ollaan muuten syksyllä muuttamassa Jyväskylään.. :D Mä olen taas lusmuillut tän kirjoittelun kanssa.. Kyllä mä käyn monesti lukemassa teidän tekstit, mutta sitten nuo riiviöt :saint...
  6. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Heippa! Uusi vuosi lähti käyntiin kivoissa merkeissä: Miksa sai sen työtilan ja meidän koti ei ole enää verstas!!!! B) *helpotuksen huokaus* Nyt sitten remppaamaan kunhan ehditään.. Ollaan nyt 80% varmasti lähdössä Jyväskylään sitten syksyllä. Minä aion siis jatkaa opiskeluja siellä. Saa nyt...
  7. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta 2007 teille kaikille! Ensi vuoden puolella tavataan taas!! :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
  8. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Paljon kiitoksia Saparolle! Oli tosi mukavat pikkujoulut! :xmas:
  9. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Snow Fairy: Voi kurjuus! Kaikista taudeista tuo oksennustauti on kyllä kurjin. Toivottavasti ootte tosiaan päässeet jo eroon siitä! :x Harmi kun ette nyt pääse sitten huomenna pikkujouluun. *tahtoo nähdä vauvan* :D Me ollaan tosiaan tulossa sinne Saparolle (kunhan löydetään perille.. :whistle...
  10. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Nyytti pehmeä syliisi annettiin, se vauvalta tuoksuu, on lämmin niin. Se itsekin varmaan tietää sen, ett sulattaa jokaisen sydämen. Hiustupsusta pieniin varpaisiin se on ihana, ihana niin! Hyvin teitte, minkä teitte, haikaralta nyytin veitte! Paljon onnea Snowfairyn perheelle!!
  11. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Heippa! Nyt alkaa viimeinkin nuo korvikeasiat olla kunnossa. Ei ollutkaan sitten niin yksinkertaista tuo homma kuin olin luullut. Käytiin siis ensin allergiatesteissä taas, ja samat allergiat näkyi kuin ennen + ohra ja ruis. Saatiin sitten lääkärinlausunto Kelalle erikoismaitoa varten...
  12. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    \|O Nyt kyllä ärsyttää! Kirjoitin tosi pitkästi meidän kuulumisia tänne ja sitten sekoilin ja sain deletoitua koko tekstin.. No nyt vähän lyhennetty versio.. :kieh: Eli käytiin Lukan kanssa siellä lääkärissä ja saatiin lääkärinlausunto erikoismaitoa varten. Nyt odotellaan Kelan päätöstä että...
  13. Unusual

    Huomio äidit v.82 syntyneet!

    Heippa! Täällä myös äiti vm 82! :) Lapset on 3 v 3 kk ja 9 kk. Mieskin löytyy :D Meillä on vasta ihan viime aikoina tullut sellaista että esikoinen yrittää tehdä pientä jäynää vauvalle. Liittyy varmaankin siihen että nyt kuopus liikkuu ja pääsee sotkemaan leikkejä.. :whistle: Silti...
  14. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Heips pitkästä aikaa! Oon joutunut pitämään pakkolomaa surffailusta kun Lukan kanssa tehtiin yhteistyötä: jätin teekupin läppärin päälle ja Luka kaatoi sen.. :ashamed: Kone kuitenkin nyt näyttää toimivan alkukankeuden jälkeen (näppäimet ei pelittäneet) ihan normaalisti.. *koputtaa puuta* Pieni...
  15. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Ajokortin onnellinen omistaja ilmoittautuu!! B) :attn: :D Saparo: me ei sitten saatu sitä kyytiä silloin ja en sitten ehtinyt ilmoitella (mulla ei oo sun puhelinnumeroa). Olisi kyllä ollut tosi mukava nähdä pitkästä aikaa. Mulle ei valitettavasti toi ruokailu vielä sovi, mä en kuitenkaan...
  16. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Heippa! Saparo: Onnittelut synttäreiden johdosta!! Ei ole allergiat helpottaneet.. Odotellaan lähetettä lastenosastolle jotta saataisi Lukalle todistus Kelaa varten jotta saataisi korvaus erikoismaidosta. Meinasin tuossa että voisi tämän imettämisen kohtapuoliin lopetella kun tuo ruokavalio on...
  17. Unusual

    Nutramigen, Almiron, Profylac, Pepti Junior? Kokemuksia?

    Onko teidän pikkuinen siis maitoproteiinille allerginen? Käykö silloin hera- tai kaseiinipohjainen korvike? Olen tässä pikku hiljaa ajatellut lopetella imetyksen ja sopivan korvikkeen etsintä meilläkin edessä. Meidän vauvalla on muuten juuri nuo samat allergiat! :o
  18. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Laiskiainen ilmoittautuu! :) Joo, on tässä ollut TARKOITUS täälläkin ilmoittautua, mutta ei saa mitään aikaiseksi.. Meillä ei mitään sen erikoisempaa ole tapahtunut, ainoastaan se että nyt epäillään sitten Vilmalla maitoallergiaa/laktoosi-intoleranssia. :/ Käytiin torstaina...
  19. Unusual

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    :wave: Minä myös! Kokkolassa asustellaan, lapset 07/03 ja 01/06. Mieskin löytyy! :D
  20. Unusual

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Mulla on terveystarkastus aamulla klo 10.20, mutta siinä ei pitäisi niin kauan kestää etteikö ehdittäis tulla. Vähän tarkempia koordinaatteja kaipaa myös hän! :D

Yhteistyössä