Hakutulokset

  1. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Moi piiiiiiitkästä aikaa! =) Kirjoitin viimex kun poika oli varmaan jotain 4kk.. :ashamed: Nyt jo 3.1 tulee 8kk. Kilokerho: -3,5kg. Me on tässä vaihdettu paikkakuntaa välissä ja olin melkein kk:n nettipimennossakin. Poika osaa jo kävellä taaperokärryn avulla nopeesti asuntoa päästä...
  2. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Moi! Jospa nyt nää kirjaimet näyttää oikeilta! Viimex kun yritin kirjoittaa jotain niin ä ja ö tuli ; ja `. :o :kieh: Siispä: Maikkelis: Me asutaan kolmiossa ja meitä on 4. 3v tytöllä on oma huone ja me muut toisessa makkarissa. Ja neliöitäkin on vaan 65. Ihan hyvin me muuten mahdutaan...
  3. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Hei taas! Olisin kirjoittanut nyt, mutta kone reistailee, ei anna kirjoittaa kaikkia kirjaimia oikein.. :kieh: Josko huomenna toimisi ku ukko auttaa, se nukkuu nyt kuten kaikki muutkin. :whistle: :wave:
  4. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Carmen ja muut: Turhaan te itseänne haukutte tyhmiksi tai huonoiksi äideiksi, jos ette ole jotain tehneet niin kuin joku muu tekee! :( Ei kaikkien vauvat elä samalla rytmillä ja mun mielestä nää 3kk ikäiset saa vielä elää just sillä rytmillä kuin niille on paras, eli jokainen omalla...
  5. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Hei taas pitkästä aikaa! Ei enää aika muka riitä kirjoitteluun, luen kyllä päivittäin teidän juttuja.. :ashamed: Carmen: minä ainakin pesen muovitetun froteen ihan koneessa 40 asteessa vauvanpyykin seassa. Karsta: pojalla on karstaa, mutta en ole nyt hoitanut millään lailla. On vähän hiukset...
  6. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Katrinainen: koitapa kaalinlehtiä.. Rintatulehdusta mulla ei oo ollut, mutta ihan imetyksen alussa kun rinnat oli tosi kipeät ja ja täydet ja imetys sattui, koitin kaalinlehtiä, niin helpotti oloa. Vois auttaa ainakin johonkin vaivaan. Nukahtaminen: Meillä sai Sisua kanniskella pari ekaa...
  7. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Bellani: Oot sä mustana siellä, eli ei sun profiilia pääse katsomaan muut kuin sun kaverit.. Harrastuksista: mä tuun oikein kateelliseksi kun juttelette babybioista ja vauvauinneista.. Täällä ei järjestetä babybioa tai vauvauintiakaan(?). En oo ainakaan löytänyt mitään ilmoitusta, täytyy kai...
  8. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Nemika: Ei nuo pitkät kakkaamisvälit haittaa Sisua kovinkaan paljon, lähinnä päivä pari ennen kitisee enemmän ja syö vähemmän. Eilen sitä kakkaa sit alkoi tulemaan illalla kesken mun ohjelman mitä katson Faktalta.. =) Sit kun sain ekat kakat pestyä niin yhtäkkiä sitä tulikin lavuaarin...
  9. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Nemika: Sisulla on kans pitkät kakkaamis välit. Ekax alkoi parin viikon välillä, neuvolatäti vaan neuvoi hommaamaan levolackkia tai sitä mallasuutetta. Alettiin antaa kuiteskin ihan luumua. Viimex väli oli 8pv ja nyt taitaa taas olla pitempi väli. Ma tuli viikko. :'( Soseista: pikkuhiljaa...
  10. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Moi! Meilläkin päin taitaa sadella, harmaata ainakin on.. Käytiin tänään tutustumassa isomman tulevaan kerhoon (seurakunnan) tiistaisin pari h aamusta.. Sama täti jonka kans oon tehny töitä 10v sitten puol vuotta samassa paikkassa.. Ja sama täti on kuulemma hoitanu mua lapsena.. :laugh: No...
  11. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Hei taas pitkästä aikaa! :D Ekaksi iloinen uutinen: Sisu oppi eilen kääntymään mahalleen oikean kyljen kautta!! :D Ja kun teki sen ainakin neljästi illan aikana niin ei tainnut olla sattumaa.. Ja käyttää käsiäänkin siinä apuna, eli jos on maton reuna sopivasti niin siitä pitää kiinni kun...
  12. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Onnellisuusgallup: Olen onnellinen tänään, koska miehellä oli aikaa olla meidän kanssamme ja teimme retken läheiseen kotieläinpuistoon.. Ja koska poikamme on niin helppohoitoinen eli ei itke turhista. :heart: Ja siitä että lapseni saavat joulukuussa ensimmäisen serkun.. (tai siis pojulla kyllä...
  13. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Summer: Mä oon yleensä vaihtanut vaippakoon isommaksi kun on kilo siihen isoimpaan kokoon.. Eli kun liberoissa koko oli pienemmissä 3-6kg niin vaihdoin isompaan kun pojalla oli painoa 5kg.. Voisko olla että vaippakokosi onkin liian pieni jo??
  14. B

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    marmotta: :hug: Kaupoissa on kyllä myynnissä sellasia purukaloja, eivät oo kylläkään viilentäviä, mutta jos tyttösi sellaista osaisi pureskella.. :heart: Vaipoista: Meillä käytössä liberot ja muuksi en taida vaihtaakaan.. Esikoisella jo oli ja vieläkin housuvaippoja unilla ja matkalla...
  15. B

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    Heips pitkästä aikaa. Oltiin tuossa vknloppu mummulla kun piti sunnuntaina kummipojan rippijuhliin ja auto oli miehellä.. Meidän poika on oikeasti alkanut vierastamaan!! Parkuu heti kun näkee jonkun vieraan.. :'( Ja samalla reissulla tapahtui ihme.. Poika alkoi nukkumaan vaunuissa vaikka ne...
  16. B

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    Siis unikissa on Nattou ei nuukies.. :laugh: :laugh: Summer: Juu ihan vauvanhoitoyljyä vaan päähän ja lakki muutamaksi tunniksi ja sitten pesu ja hiusten harjaus.. Ainakin vähenee hetkex.. Pitäis varmaan useammin tehdä se kuin kerran että auttaisi pidemmäksi aikaa.. :/ Jos joku tietää...
  17. B

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    Vaatteista: Käytän pojalla sekä lainattuja, kirppis-, kappalh, lindex, h&m ja marketeista hommattuja vaatteita sekä saatuja ja tytön vanhoja unisex vaatteita.. Yritän laittaa pojalle aina siistit vaatteet päälle, kun jonnekkin mennään. Kotona käy kulahtaneemmatkin.. Koot on tällä hetkellä osa...
  18. B

    Perheensisäinen adoptio

    Minäkin tarvinnen tuota tietoa jossakin vaiheessa..
  19. B

    minkä kokoisia jalkoja teillä on 3 vuotiailla..entäs 4vuotialla?

    3v3kk tytöllä nyt 26 kokoiset kengät, mutta alkavat käymään pieneksi piakkoin.. Talveksi ajattelin hankkia 28 kengät..
  20. B

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    Ai niin.. Kävin katsomassa sitä kerhon sivua.. Miten sinne voi päästä? En voinut hakea jäsenyyttä.. :o

Yhteistyössä