Hakutulokset

  1. T

    Miten teen sappisaippuapalasta liuosta?

    Jostain joskus olen lukenut, että sappisaippuan (pala) voi liottaa veteen ja tehdä näin liosta. En vain löydä enää "ohjetta" esim. vesimäärää, joten josko täällä joku tietäisi? Ja voiko tuota liuosta sitten käyttää ihan niin, että suihkuttaa/kaataa tahralle ja vähän hankaa ja koneeseen?
  2. T

    Kuka nikki kuvassa?

    Jeps :flower: Tyttö tenonvarrelta :)
  3. T

    Kuka nikki kuvassa?

    + +
  4. T

    laihdutusryhmä YLIlihaville mammoille!

    vastasinkin jo :)
  5. T

    laihdutusryhmä YLIlihaville mammoille!

    Kerhoon nimeltä kokona XXXXL. Salainen kerho, joten turhat huutelut jää pois. Vertaistukea ja muuten vain keskustelua kohtalotovereiden kanssa :)
  6. T

    laihdutusryhmä YLIlihaville mammoille!

    No ei sitä ole kukaan kieltämässäkään =) . Mutta vihjaistiin tuosta kerhostakin, se kun on ihan varta vasten perustettu niille joilla bmi on yli 30.
  7. T

    laihdutusryhmä YLIlihaville mammoille!

    Jeps, multa saa salasanan jos mukaan tahtoo :)
  8. T

    Kerho kokona XXXXL

    Mainostan vähän :) Eli siis on perustettu kerho ihmisille, joilla on bmi yli 30. Keskustellaan elämäntapamuutoksista, ongelmista, iloista ja annetaan vertaistukea. Salasanan saa minulta yv:llä :) Kerhon nimenä on siis kokona XXXXL
  9. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Hei! Nyt on yksityisviesteihin vastattu. Anteeksi kun kesti, reissusta tultiin lauantaina, mutta netti sanoi pariksi päiväksi yhteistyönsä irti. Mutta jälleen toimii ja tosiaan vastattu on :)
  10. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Kerta kiellon päälle :) Lähden siis lomailemaan, joten viikonloppuna olen täällä jälleen. Pari hakemusta on tälle aamulle hyväksytty, eikä yksityisviestejä nyt näy. Mutta molempia saa laittaa, hyväksyn ne sitten viikonlopun aikana! Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!! :flower:
  11. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Taas vastattu moneen yksityisviestiin :)
  12. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Paljon on tullut salasanapyyntöjä, joten yv:tä on taas laitettu :) Sitten vaan hakemukset vetämään, niin pääsen hyväksymäänkin niitä.
  13. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    YV:tä laitettu kovasti :)
  14. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Olen muuten huomenna lähdössä noin viikon lomareissulle ja netti jää kotiin, joten en ole hyväksymässä hakemuksia huomisen jälkeen ihan heti. Mutta tänään vielä ehtii päästä kerhoon mukaan ja aloittaa keskustelut :)
  15. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    No siinä tulee vaan nyt automaattisesti tulevia kysymyksiä, mutta ei niihinkään tarvii vastata. Laittakaa vaikka vaan oma bmi hakemukseen niin minä sitten niitä hyväksyn. Tietääkö kaikki kerhoon mielijät muuten, että miten sinne kerhoon haetaan? Jos joku on ekaa kertaa kerhoon pyrkimässä?
  16. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Nonni, ei onnistunut noilla Bmi 30-nimellä perustaminen, joten kerho nyt sitten nimeltään kokona XXXXL ja pitäisi löytyä tuosta ihan ensimmäisenä :) http://kaksplus.fi/kerhot/ Nyt sitten hakemusta peliin, salasanan saa minulta yv:nä. Joten kerhoon tulijat, laittakaa viestiä :)
  17. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Äsh!! Yritin perustaa sitä kerhoa ja siellä onkin peräti kaksi kappaletta niitä mutta herjaavat että virheellinen kerho. Ilmottelen kun saan jotain toimivaakin aikaan :kieh:
  18. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Jo vain. Tosin hiukan lyhyemmillä alle sadan kilon paino voi olla yhtä merkittävä ylipaino kuin pidemmillä, joten sen voi tietenkin ottaa huomioon. Minä voin siis perustaa kerhon, joten tulen tähän ilmoittamaan kun kerho on perustettu ja salasanan saa sitten minulta :) Hyvän nimen kun vielä...
  19. T

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Tässä minä :) Mustana siis. Jos ei muita vapaaehtoisia ole, niin voin perustaa kerhon meille. Olisko ideaa nimeksi?

Yhteistyössä