Hakutulokset

  1. J

    Päivittyykö uusi osoite...

    Tietääkös kukaan päivittyykö ylipistosairaaloihin, (esim. OYS) ihmisten osoitetiedot väestötietojärjestelmästä? Mulle pitäis yksi resepti tulla postissa, mutta nyt huomasin, että on niin kauan kun olen siellä ko. polilla asioinut, että voipi olla heillä mun vanha osoite?
  2. J

    COLONSTERIL puhdistuskuuriksi?

    Onkos kukaan käyttänyt Colonsteriliä (=lääke, jota käytetään suolen puhdistukseen, kun mennään esim. paksusuolen tutkimukseen)vapaaehtoisesti elimistönsä puhdistamiseen? Sitähän saa ilman reseptiä.. Mietin vaan, että eipä taitaisi olla pahitteeksi, vaikka suolensa puhdistaisi joskus oikein...
  3. J

    Suklaamunista

    Mua ihmetyttää, miksi nykyisin on suklaamunien yllätykset niin typeriä ja RUMIA? Monista löytyy jotain pelottavan näköisiä hirviöitä tai ihmeolioita.. Mitä mieltä muut olette? Onko joku löytänyt "munamerkin", jossa ois kivoja nättejä yllätyksiä? Haikeana muistelen niitä lapsuuden sormuksia ja...
  4. J

    JUPITER POLKUPYÖRÄ

    Onko kellään kokemusta Prismassa myytävistä Jupiter 16" lasten polkupyöristä? Ovatkohan ihan kelpoja? Hinta houkuttaisi, vain 75e hyvännäköinen pyörä.. Mutta eipä sitä ihan huonoa ja raskaasti poljettavaa haluaisi ostaa, vaikka halvallakin saisi..
  5. J

    En jaksais enää syöttää isoa miestä...

    Ongelma on tämä: Meidän esikoinen on 3v 9kk ja syö vain hyvin satunnaisesti itse. On kokeiltu kaikenlaista. Olen ollut asenteella "kyllä nälkä opettaa syömään". Eli ei olla syötetty, mutta kun ei syö sittenkään. Viimeksi kesällä kokeiltiin tätä kuuria ja poika oli liki kaksi viikkoa todella...

Yhteistyössä