Hakutulokset

1. K

Mikä tämä kutina on!!!!!

maksa toimintahäiriö- soita neuvolaan- muistaakseni ei hoitoa- oliskohan jotain ruokavalio juttuja joilla voi auttaa- ikävä vaiva
  2. K

Sisustusapua, pliis. Ehdottakaa trendikästä ja fiksua lamppua olohuoneeseen.

mun suosikki on riisipaperipallo ja vaikka kaksi alakkain... halavalla ja tyylikästä- hyvänen aika mitä sitä nyt tuohon voisi ehdotaa
  3. K

Ketä masentaa syksy?

...jaksan syksyn, jaksan jouluun asti, mutta sitten sellainen turta voimattomuus vie mennessään. Tammikuun lopussa olen jo melkein ruumis, edes sinnittely ei oikein auta kunnes maaliskuun lopussa elämä alkaa voittaa sillä vuorokauteen on tullut valoa ja kesän läheisyys helpottaa oloa. Olen...
  4. K

Kauheeta ! Apua ei varmaan saa kohta missään !

...jota ei todeksi saata uskoa- olisko kuitenkin lavastettu sensaation hakuinen juttu
  5. K

vaikea ystävystyä

minulle on niin outoa olla äiti ja emäntä...ja uudella paikkakunnalla tutustuminen vaikeaa. eli lapsuudenkodissani aikoinaan ei vieraita käynyt, oli mielenterveysongelmaa ja noin- silloin sinnittelin hyvän koulumenestyksen ja kavereiden ansiosta mutta aina oli näytön tarve kova- minä kuulun...
  6. K

vaikea ystävystyä

onko muille käynyt näin; eli nyt 37-vuotiaana ystävät jääneet. Mulle kävi niin että kun odotin toista lastani(nyt7v) muutimme paikkakuntaa, aloimme rakentaa, masennuin ja menetin entisen elämäni. Aluksi kykenin puhumaan tilanteestani vanhoille ystävilleni mutta sitten voimat meni arjesta...

Yhteistyössä