Hakutulokset

  1. Luukkugerberos

    Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

    Esikoinen syntyi kun olin täyttänyt 20v :heart: B)
  2. Luukkugerberos

    Kirjoita runo, kiitos =)!

    Askelin pienin kulkisin minäkin jos pikkupeikoksi ryhtyisin. Voisin maata sammaleella kuusen latvoja kurkistella ja mustikoita maiskutella. Keijujen kanssa tanssisin niin kauan kuin jaksaisin Sitten vaan nukkuisin. Että tämmönen tuli mieleen... :ashamed: B)
  3. Luukkugerberos

    Tyhjenevä pesä

    :D Mun kuopus täyttää kuukauden 8.pvä ja nyt jo suren sitä että joskus tää pienten hoitaminen loppuu :D Hölmöä mutta niin totta B)
  4. Luukkugerberos

    Maalisvauvat 05

    Sectiovauveli mallia tyttö syntyi 8.3.2005! Strategiset mitat olivat 52cm, 3090gr ja hattu 35cm! Nopeasti toivuttiin ja kaikki ovat onnesta sekaisin :heart:
  5. Luukkugerberos

    Ehkäisy ja lapsiluku?

    Mä olen nyt 33v. ja saan piakkoin kuudennen lapseni. Miehen kanssa on puhuttu että kyllä meille jo nää alkaa riittämään joten mulle tehdään sterilointi synnytyksen yhteydessä. Mulle ei lääkäri ainakaan maininnut mitään runsaammista menkoista joten en osaa siihen ottaa mitään kantaa. =)
  6. Luukkugerberos

    Sektioäitejä??

    Mulle on tehty kiireellinen sectio -00 ja suunniteltu sectio -02. Tästä raskaudesta ei ole vieläkään varmuutta että sectiollako vai alakautta :/ Rv 38 alkoi tänään...
  7. Luukkugerberos

    Onkos 6 lapsen äitejä?

    Mulla on lapset -91, -92, -94, -00, -02 ja nyt sitten olisi vielä parisen viikkoa tän kutosen syntymään =)
  8. Luukkugerberos

    entäs vuonna 71

    Toukokuun eka -71. Kuudetta lasta odottelen :heart:
  9. Luukkugerberos

    Kevät tuo taas kuumeen

    No niin, sielun sympatiaa herättää tuo puheesi... Mulla on viisi lasta ja kuudennen saan maaliskuussa. Edellisen piti olla "varmasti viimeinen" ja hävitin tosiaan kaikki vauvoista vähänkin muistuttava, vaatteet, vaunut, ammeet...kaiken. Nyt sitten hommailen tavaroita taas kun tämänkertainen...
  10. Luukkugerberos

    satanisti

    Olen. Mitä sitten?
  11. Luukkugerberos

    Rakastitko vauvaasi heti?

    Esikoisen kanssa olin ihan pihalla, ihmeteltiin toisiamme varmaan parisen viikkoa ennenkuin alkoi tuntumaan siltä että tämähän on mun ikioma "tekele" =) Muitten lasten kohdalla olen kyllä ollut myytyä naista samantien :heart:
  12. Luukkugerberos

    suunniteltu sektio

    Minulle on suunniteltu sectio tehty viikko ennen laskettua aikaa. Sairaalaan mennään leikkauspäivää edeltävänä päivänä. Mies liittyy seuraan sitten sectiopäivän aamuna, ellei toisin sovita. Leikkaussalissa mies istuu sitten sun pään vieressä verhojen takana, ettekä te kumpikaan pääse...
  13. Luukkugerberos

    KUINKA KAUAN&MINKÄ IKÄISENÄ

    Yhdessä ollaan oltu kohta 16v. Seurusteleen alettiin kun olin 17v. ja mies oli 18v. :heart:
  14. Luukkugerberos

    gallup:useammin synnyttäneet,alkaako samati joka kerta??

    Eka käynnistettiin kalvojen puhkaisulla kun meni kaks viikkoo yli ajan, toka käynnistettiin tipalla muista syistä, kolmannelta meni vedet ja kaks nuorinta leikattiin perätilan takia. Siinäpä ne kaikki "tyylit" on edustettuina! =)
  15. Luukkugerberos

    OYS

    Mä olen synnyttänyt kaikki viisi lastani OYS:issa ja joka kerta on ollut ihan ok reissu. Tietty joku ihminen on aina sellainen jonka kanssa kemiat ei ihan natsaa, mutta kyllä ne harvassa on. Mene ihan hyvällä mielin synnyttämään =)
  16. Luukkugerberos

    Ketä paikalla?

    \ Älä itke.. kyllä mä käyn täällä joka päivä :hug:
  17. Luukkugerberos

    lapsiluku+merkitys?

    Eikö ne itseä viisaammat sano että naisen hedelmällisin aika olisi tuossa parinkympin hujakoilla ja siitä pitäen pikkuhiljaa kyky saada lapsia hiipuisi...Ei olemattomiin mutta vaikeampi tulla raskaaksi. Mulla nyt ei sitä ongelmaa ole kuitenkaan ollut, ensimmäiset lapset sain just parikymppisenä...
  18. Luukkugerberos

    Nukkumisongelma, nimittäin äidillä!

    Mulla on ollut ihan samoja "vinkeitä", että kerran herättyäni en päässyt enää uneen. En kyllä tehnyt asialle juurikaan mitään, odottelin vaan että menee itsekseen ohi ja menikin ajan myötä.
  19. Luukkugerberos

    Onko täällä muita hoitovapaalla olevia?

    Hoitovapaalla vielä ens kuun puoliväliin ja sitten äippälomalle! Tarkoitus olisi vielä senkin jälkeen olla hoitovapaalla niin kauan kuin pystyy ja kykenee =)
  20. Luukkugerberos

    miten käyttäytyy

    Kylläpä niin tutulta kuulostaa!!! :kieh: Mulla on pian 11v. tyttö ja on välillä kuin itse ilmestyskirjan piru!!! Toivottavasti joskus helpottaa, vaikkakin alkaa tietty murkku-ikä lähestyä.. :kieh:

Yhteistyössä