Hakutulokset

  1. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Tuo maltofer on kallista mutta ainaki mulla kestää vatsa sitä. Suosittelen purutabletteja joita tarvii ottaa yksi päivässä. Ostin nyt tippoja ja raskausajan raudanpuuteanemiaan oli ohje 80 tippaa päivässä :o joo, ja miten tuon määrän jaksaa laskea kun siitä pullosta lorottaa:D kunhan sinne päin....
  2. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Eipä ole tullut kirjoteltua piiitkään aikaan. Postissa tuli äitiyspakkaus ja tuntu että jestas, joko se nyt tuli, tammikuuhunhan on aikaa ihan valtavasti...vaan ei taija ollakkaan:) Olen sairastanut kolme flunssaa kolmen kuukauden aikana ja joutunu syömään kolme lääkekuuria jälkitauteihin...
  3. T

    Tapiolan vakuutus

    Meillä on vakuutus Tapiolassa ja mielestäni korvaa jollakin omavastuulla.
  4. T

    kuumekouristuksia - Epilepsiaako?

    Meillä sai neiti ekat kohtaukset 1v 9kk, sai kaksi ihan peräkanaa (kestivät vain 15-30s) ja käytiin lastenpolilla yö seurannassa. Nyt sai maanantaina "poissaolokohtauksen" eli meni tajuttomaksi eikä juuri kouristellut ja kesti 10-15min. Peräruiske ei juuri auttanut ja käytiin polilla taas...
  5. T

    Odotusajan lääkitykset

    Anto netistä tuosta azithromycin hezalista seuraavaa: Koe-eläimillä niiden kantoaikana suoritetut tutkimukset ovat osoittaneet, että atsitromysiini kulkeutuu kohdun läpi sikiöön, mutta vaikuttavan aineen ei ole todettu vahingoittaneen sikiötä. Vaikuttavan aineen kulkeutumisesta äidinmaitoon...
  6. T

    Odotusajan lääkitykset

    Mulla on vain tämä yskä jatkunut nyt toista viikkoa ja on sen verta paha että luultavasti sen takia kuurin sain. Buranassa muuten nykyään lukee että ei suositella raskauden viimeisellä kolmanneksella! Tämä on ilmesesti uusi merkintä ja mulle on toisessakin raskaudessa sanottu että buranaa...
  7. T

    Odotusajan lääkitykset

    Olen sairastellu flunssaa pariin otteeseen ja nyt viimisellä kerralla sain keuhkouputkentulehduksen. Lääkäri määräsi kuurin Zithromaxia joka vaihdettiin halvempaan Azithromycin Hexal kuuriin. Mietityttää vain kun olen 23 viikolla raskaana ja pakkauksessa lukee että ei raskaana oleville...
  8. T

    Mikä avuksi rautalääkkeiden aiheuttamiin vatsakipuihin?

    Itellä Obsidan laittaa vatsan sekasin, nyt käski kokeilla Maltoferiä. Sitä saa tippoina ja pureskelutabletteina. Otin tuon pureskeltavan eikä liiemmin ole vatsa tykänny huonoa, kannattaa kokeilla. Oma veri oli 108 ja viikossa nousi jo 117:ään:)
  9. T

    Muita joilla levottomat jalat??

    Kärsin yleensäkin levottomista jaloista (ja käsistä ) ja nyt raskauden aikana vain pahentunut. Mulla ei tunnu nykimisenä vaan jalkoja ja käsiä alkaa pakottaa ja jomottaa. Liikkuminen auttaa ja lääkärissä käski laittaa mobilatia jota käytin n. viikon ja sitte pärjäs taas ilman pitkään. Tosi ilkeä...
  10. T

    Onko Oululaisia odottajia, joilla LA vuonna 2009?

    Täällä kans yksi joka Ouluun tulee synnyttämään 23.1 jos kaikki hyvin menee. Toinen tuloillaan:)
  11. T

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Ei sitä pahoinvointia välttämättä tule :) Edellisessä raskaudessa en potenut pahoinvointia ja samalta vaikuttaa tämäkin, että olkaa tyytyväisiä jos pahoinvointia ei tule:D Ainoat oireet täällä hieman arat rinnat ja välillä vihlova alavatsa.
  12. T

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Uskaltaakohan tänne jo liittyä.... Perjantaina plussasin, LA 24.1.08, Oys, toinen (-06)
  13. T

    Miten saada arvostusta ilman seksiä?

    sillä enää väliä. Lauantaina sano että pitäskö minun lähteä. Kerroin että menee jonkun aikaa että saan asunnon yms. Sanoi että sinähän lähdet heti jos hän näin sanoo. Enpä jääny sitä oottaan...
  14. T

    Miten saada arvostusta ilman seksiä?

    Suhde on tulehtunut. Tuntuu ettei mies arvosta muuta kuin petihommia. Itsellä ei taas ne hommat kiinnosta kun tuntuu ettei kunnioita eikä arvosta ollenkaan. Olen olemassa ainoastaan lasta ja sänkyhommeleita varten. Läheisyyttä kaipaisin joka ei ole seksuaalista (koskee yleensä vain rintoihin tai...
  15. T

    liitoskivut raskauden jälkeen

    Täällä synnytyksestä puoli vuotta ja liikunnan yhteydessä liitoskivut tulevat. Kärsin ennen synnytystä kovista liitoskivuista ja tuntuvat jatkuvan. Synnytys oli nopea, luultavasti koska liitokset olivat venyneet.
  16. T

    **ELOVAUVAT 2006**

    Hei pitkästä aikaa. Tänään 5kk neuvola. 64cm, 6845g ja 43cm, ihan tasaiset käyrät. Sai piikin ja nyt illalla nosti kuumeen 39.3, onkohan tuo normaalia että näin pian vai onko saanu jonku pöpön? Ihana toisaalta kun ei napise, hihittelee ja on silti ilonen vaikka kuumetta on. Nestemäistä...
  17. T

    **ELOVAUVAT 2006**

    Iltatähti: öljyä pää illalla ja laita yöksi puuvillainen lakki päähän, aamulla harjaa karsta irti, hyvin lähtee. Onko joku tehnyt maissivelliä tuosta maizenasta? Kuulemma on kyllä ohje kyljessäkin. Ei viitsisi ostella valmiita tetroja kun totuttelee, menee niin mahottomasti hukkaan...
  18. T

    **ELOVAUVAT 2006**

    Hei vaan, viimein jaksan kirjotella tännekkin. Meillä tytöstä tuli Inka Tuula Emilia ja neito nukkui autuaasti koko toimituksen ajan. Meillä tuli sitten ensimmäinen korvatulehdus päivää vaille 7vkoa! Antibioottikuuri kesti viikon. Viikko kuurin jälkeen vein uudestaan lääkäriin ja korva...
  19. T

    heinä-elokuussa syntyneet!!

    Esikoistyttö syntyi 23.8, RV 39 tasan, LA 30.8, painoa 2820g ja pituutta 46cm.<br><br>

Yhteistyössä