Hakutulokset

1. LiituraitaRuutupaita

MARRASKUISET 2007 KESÄKUU

Siitä taitaa ollakin jo puolisen vuotta aikaa kun olen viimeksi ehtinyt tänne kirjoitella. Just kirjauduin sisään ekaa kertaa -en edes tiedä kuinka pitkään aikaan-, ja Mirnu olikin sinne viestiä jättänyt että olisi kiva kuulumisia lukea. Tässäpä niitä nyt, niin kauan kuin neidit antavat äidin...
  2. LiituraitaRuutupaita

Kaksosille myydään/ostetaan keskustelu

Kaksostytöt etsivät vaatekaappiinsa täydennystä koossa 68-74cm, paitoja, bodyja, puolipotkareita, mekkoja! Isompanakin pompsina ostaminen käy kunhan hinnasta sovitaan.. Tarjoa! :)
  3. LiituraitaRuutupaita

Haukipudas huhuu!

Näinkö lienee ettei tältä suunnalta täällä yksikään olisi uutta ystävää vailla? Tänne kelpaisi yksi jos toinenkin uusi tuttavuus, olen jäänyt taas opinnoista äitiyslomalle ja päiviin mahtuisi paljon muutakin kuin puuhastelua kotiseinien sisäpuolella. Olen 24-vuotias 3 lapsen äiti, lapset...
  4. LiituraitaRuutupaita

Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

Uudet neuvolakuulumiset täältäkin, 2kk iässä tytöt ovat: Nitta 4605g ja 54,7cm Minea 4075g ja 53,8cm Pikkuisia neitejä, mutta omaa käyräänsä kasvavat hienosti :) Rotarokotteen ensimmäisen satsin saivat molemmat, meille mummu kustansi kummallekin vauvalle tuon rokotteen niin toki se...
  5. LiituraitaRuutupaita

Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

Heipä hei pitkästä aikaa =) Toivottavasti kaikilla on ollut ihana ja ikimuistoinen joulu pikkuistensa kanssa, ja massut täynnä jouluruokaa! Minä oon viime aikoina palstaillu enemmän yhdellä monikkofoorumilla, mutta en toki ole teitäkään unohtanut ;) Tyttöjen kanssa menee todella hyvin...
  6. LiituraitaRuutupaita

Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

Olipa kiva herätä aamulla ja huomata että ulkona ei ole enää yhtään lunta :o Just kun olin ajatellut viedä nuo pirpanat ensimmäistä kertaa ulkoilemaan niin sataakin vettä ja tuulee, joten enpä taida viedäkään. Meillä esikoinen tuli heti ristiäisten jälkeen oksennustautiin, olipa pieni...
  7. LiituraitaRuutupaita

Marrasvauvat 2007 marraskuussa

Meidän tytöt saivat tänään nimet :) Kastetilaisuus järjestettiin siis kotona, paikalla oli ihan vaan lähimmät - isovanhemmat ja sisarukset puolin ja toisin. Pappi oli nuori, 21-vuotias, mutta osasi kyllä hommansa ja oli semmoinen mukavan rento tapahtuma, kaikki sitä kiitteli jälkeenpäin että...
  8. LiituraitaRuutupaita

Sektiosta 5 viikkoa..

ja haava kipuilee edelleen, onko se ihan normaalia? Siis tuo iholla oleva arpi on siisti eikä ollenkaan kipeä, vaan ne kivut tuntuu tuolla sisällä.. Olen edelleen siihen särkylääkettä (600mg buranaa) päivittäin ottanut. Eipä ole aikaisemmin kokemusta leikkauksesta, niin on tämä toipumisaikakin...
  9. LiituraitaRuutupaita

krista1: no ekana mulla tulee mieleen kaalin lisäksi sipuli, suklaa, kahvi, tee ja vahvat mausteet, mitä vois yrittää välttää. Just tässä joulun alla sopivasti kielletään suklaan syönti :laugh: Kuukautiset tais esikoisen vauva-aikaan palata joskus 6-7kk synnytyksestä, mutta imetin silloin...
  10. LiituraitaRuutupaita

Ristiäiskakku tilattu =) Täällä on aivan ihana leipomo joka duunaa taivaallisen hyviä täytekakkuja, sieltä aina haetaan juhliin kakut.. Nyt kesällä yritin tehdä itse esikoisen 3v. synttäreille kakkua, jäi muuten tasan viimeiseksi kerraksi se yritys ja palataan taas leipomon asiakkaiksi.. Ei...
  11. LiituraitaRuutupaita

Tervetuloa kaikille uusille :wave: Vähän rupeaa meneen järki kun ei saa näitä naperoita viedä ulos.. Taas torstaina mennään neuvolaan, saa nähdä joko se lupa sitten irtoais! Kauppoihinkaan ei olla pikkusia viety, jotenki mua hirvittää niin kovasti se että jonku taudin saisivat, kun ovat...
  12. LiituraitaRuutupaita

*Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

Lämpimät onnittelut kaikille nyyttinsä noutaneille :flower: Päivittäin oon täällä käyny kurkkimassa että kuinkas moni on poksahtanut, aika hyvä tahti alkaa olla jo näin loppukuusta :D On ollut ihanaa kirjoitella ja jakaa odotusaika teidän kaikkien kanssa, toivottavasti tavataan tuolla...
  13. LiituraitaRuutupaita

Napavarresta: tuo pieni verinen vuoto ei ole vaarallista, meilläki toisella muksulla vuosi hieman. Puhdistelin vaan Septidinillä päivittäin, nyt on ihan siisti ja kuiva. Puhdas vesi ajaa varmasti saman asian jos ei mitään desinfioivaa ainetta satu olemaan just käsillä, pääasia että pitää jotenki...
  14. LiituraitaRuutupaita

Sannaa jo lähestyinkin YV:llä tuon Facebookin tiimoilta, onhan tuolla tullut pyörittyä kun kaveri sai puhuttua mut ympäri sinne liittymään :) Jos joku muukin samaan sortunut, niin nimeä voi kysellä yksityisesti :wave: Onnittelut kaikille vauvansa saaneille :heart: :flower: Mitäs...
  15. LiituraitaRuutupaita

Meillä kasvetaan ja lujaa :D A-tytön paino tänään 2910g (+310g viime viikkoon) ja B-tytön paino 2480g (+260g), nyt hän painaa saman verran kuin siskonsa syntyessään :heart: Ulkoilukielto päällä edelleen, katsotaan sit 1kk neuvolassa jos lupa heltiäis aloittaa ulkoilutkin vähitellen...
  16. LiituraitaRuutupaita

Kiloista kyseltiin, mulle tuli raskauden aikana aika tasan +10kg, ja kun synnäriltä päästyäni kävin puntarilla niin näyttäis olevan vielä 2,3kg jäljellä näitä vauvakiloja. Ei paha, tuplat kuitenki ollu kasvamassa :) Nyt vaan odotellaan tuon sektiohaavan paranemista niin pääsee mamma lenkille...
  17. LiituraitaRuutupaita

Onnittelut kaikille vauvautuneille :flower: Sanna: tytöt voivat oikein hyvin, kotiuduttiin a-neidin kanssa viikko sitten torstaina, ja b-vauva pääsi kotiin siitä kaksi päivää myöhemmin. Eivät juuri muuta tee kuin syövät ja nukkuvat, ja tänään neuvolassa saatiinkin uudet hienot painot...
  18. LiituraitaRuutupaita

*Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

Helmentyttö: osanottoni suureen suruunne :'( :hug:
  19. LiituraitaRuutupaita

Ja perään copy-pastena synnytystarina tännekin puolelle.. Kaksostyttöjen syntymätarina Perjantai-aamuna 26.10. kello herätti 5.30. Mies jäi vielä nukkumaan, minä keräilin hiljakseen loput tavarat sairaalakassiin ja jäin odottelemaan siskoani joka oli luvannut kyyditä minut Oyssiin. Vatsa...
  20. LiituraitaRuutupaita

Mut voi lisätä vauvautuneiden joukkoon :D Eli rv 37+4 ja A-tyttö 2450g ja 46cm, B-tyttö 1950g ja 44cm. Synttäripäivähän oli 26.10. =) Liituraita

Yhteistyössä