Hakutulokset

  1. S

    löytyykö muita tapaturma mangneetteja :(

    Vanhin tyttöni, juuri tuossa iässä sopi täysin samaan sarjaan. Etuhampaat lohkesivat pulkkamäessä ja jos jonkinmoista kuhmua oli päivittäin päässä, mustelmia muualla.. Mutta tapaturma alttius rauhottui ainakin meillä muutamassa vuodessa. Nyt lapsi kaksitoista ja nauraa taaperokuvilleen kysellen...
  2. S

    Paljon teidän alle 1,5v nukkuu??

    Meillä ollaan viimeisen reilun kuukauden ajan pyöritelty päitä kun 1v4kk alkanut nukkumaan säännöllisesti 13tuntia yöllä,ja vetelee 3tunnin päiväunia lisäksi.. Tänäänkin päiväunilta herätelty kolmen tunnin jälkeen. Ikinä meillä ei näin ole nukuttu, tähän asti sekä yö,että päiväunet olleet...
  3. S

    Kuinka nopeasti oireita Nutrilon soijasta?

    Eli odotellaampa vielä!! Kiitos kaikille..
  4. S

    Kuinka nopeasti oireita Nutrilon soijasta?

    Reilun vuoden vanha poikani saanut nyt kolme päivää Nutrilon Soijaa, ennen mennyt Neocatea.. vielä ei ole näkynyt minkäänlaista oiretta, uskallanko jo uskoa että viimein päästään Neocatesta??
  5. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Ei tänne meinaa ehtiä millään kun on noi kaikki lapset maisemissa!!! Pikaisesti omat jutut jos sitten ehtisi lukemaan muitten kuulumisia... Meillä ollut siitä :kieh: riisin maistelusta lähtien kitinää päivin öin.. Rytmistä ei tietoakaan, päiväunet korvaa torkuilla.. Onneks miehellä alkaa ens...
  6. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Meillä kitistiin unissaan miltei koko yö!! Tänään aamulla huomasin että pojalla noussut niskaan ja yläselkään ihottumaa :( Eiköhän sittenkään riisi käynyt, tosin eipä sinne mahaan juuri mitään mennytkään... Tosin herkimmäthän saa oireet ihan pienestä määrästä. :|
  7. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Meillä herättiin jo äsken maitoa tankkaamaan joten parempi kai itekkin kömpiä vällyjen väliin.. taitaa tulla taas pitkä yö |O
  8. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    SYNNYTÄ RENTOUTUNEENA -eikä!!! :laugh: :laugh:
  9. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Mulla olikin sellanen tosi iso (mihin sai kiinni lelukaaren ja siinä on vyöt että se toimi myös "sitterinä") no se oli liian iso syöttäessä eikä sillä oikein vauvaakaan pystynyt tukemaan.. Missähän hormoonihumalassa mä sitäkin ostaessa olen ollut :kieh:
  10. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    No hei, kai nyt kaikki neljännen kohdalla jo osais jättää ;)
  11. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Vai turhakkeita... Näiden osto harmittaa mua eniten... imetystyyny ( eipä tyllut käytettyä), rintapumput ( käsikäyttöinen ja sähkö-eivät saaneet aikaisiksi kun hiton kipeet nännit), maidonkerääjä, kantoliina(jotenkin oli vaikea), muotoon ommeltu leijona leikkimatto leluineen (lelut kiinni...
  12. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Miks ihmeessä teidän pitää mainostaa tota Ergoa!! Nyt munkin on se ihan pakko saaha!!
  13. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Tosi hieno juttu kun iho parempi :flower: Toi on aina meilläkin samanlaista kun ei tiedä mikä johtuu mistäkin..
  14. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    No voi harmi, kun näytti teitin unikoulun aloitus niin hyvältä!! Toivottavasti ens yö menee taas jo paremmin..
  15. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Höh! Ei uponnut mun riisivellikeitokset!! Oikein varmuuden vuoksi sylkäisi ekan suullisenkin pois ettei vaan mene mitään tukevampaan mahaan :headwall: Taidan tarjota tota keitostani yöllä, jos ei sitten haluttaisikaan herätä ;) Jahvetti Mä oon niin kade teille jotka saatte nukkua!!! Meillä...
  16. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    :hug: Mäkin sain sellaisen käsityksen että miehestäsi puhut.. Ei tarvi kenenkään tuollaista yksin jaksaakkaan :heart: Kuinka kauan teidän suhde on kestänyt? Onko se aina ollut kuvailemasi kaltainen?
  17. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Kauheesti asioita, kun ei muutamaan päivään koneen ääressä, pitää lukea jutut tarkemmin myöhemmin. Me oltiin muutama päivä mökillä... Poika on alkanut syömään reilun tunnin välein päivisin, öisin tarvisi tarjoilua ainakin kolmesti :headwall: Keksi tuossa muutama päivä sitten että...
  18. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Pitäiskö kuitenkin varmuuden vuoksi vielä miettiä , onko meillä joku erite vielä käsittelemättä ;)
  19. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Ei kyl kuulosta yhtään hyvälle. Missä vaiheessa saitte ohjeet aloittaa Ataraxin?
  20. S

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Onnea siitä ettei allergiaa ainakaan vielä löydetty :flower: Mutta toisaalta eiköhän iho reagoi vielä rajummin muutaman päivän kuluessa jos kyseessä on maitoallergia, kun olette pitäneet taukoa maitopohjaisista. Viikonko sitä altistusta jatketaan? Mä olen huono vastaamaan noihin kun en...

Yhteistyössä