Hakutulokset

  1. A

    Onko mulla vauvakuume?!

    Mulla on kaksi lasta, mutta ikinä ei oo ollu vauvakuumetta. :attn: Ja nyt sit, kun nuorempikin on jo kohta kolme ja mä ajattelin tehdä muutakin kun hoitaa lapsia, niin yht'äkkiä mielessä pyörii ajatus vauvasta. :headwall: Siis vauvakuume! Ja kaikille just toitottanu, että lisää lapsia en...
  2. A

    G: Verenluovutuksesta!

    Oletteko käyneet koskaan luovuttamassa, luovutatteko säännöllisesti? Millaisia kokemuksia? Itse on pari kertaa tullut luovutettua. Kaikki on mennyt hyvin ja henkilökunta on ollut aivat ihanaa. Kaupan päälle jäi hyvä mieli =) Aion luovuttaa jatkossakin. :flower:
  3. A

    SAICCU!!! Mitä koiralle kuuluu?

    En nyt yht'äkkiä löytänyt ketjua jossa koiruuden tuoreimmat kuulumiset... :flower:
  4. A

    G:Paras palstailueväs?

    Eli mitä on kiva syödä/juoda, jos joskus saa oikein rauhassa olla koneella? Mulla on kahvi ja suklaa. Siis ihanaa, nytkin on kahvikippo ja suklaapatukka vieressä =) :ashamed:
  5. A

    G: Kuinka usein käyt pesulla? Peset lapset?

    Eli siis, kuinka usein käydään suihkussa/kylvyssä/saunassa? Kuinka usein lapset? Pestäänkö lapset aina shampoolla ja saippualla vai pelkällä vedellä? Mä voin alottaa :D Käyn itse suihkussa joka päivä ja lisäksi 2kertaa viikossa saunassa. Mies ei noita ylimääräisiä suihkuja juuri ota, jos...
  6. A

    Kauhukokemuksia Päiväkodista tai pph:sta

    Mä haluaisin tietää, että osaan varautua ja kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin jos jotain outoa tapahtuu. Eikä tarvii niin kamalaa olla. Kertokaa edes epäkohdista, joihin olette törmänneet. :headwall:
  7. A

    Lindexin uusretrot...

    Kun nyt siilipaidoista on haihateltu , vaikka kuinka paljon, niin mitä jos välillä noista uusista kilpikonna paidoista? =) Mä näin niitä tänään ekaa kertaa meidän Lindexissä. Keltaisena ja vihreenä. Ostin :ashamed: keltaisen.
  8. A

    NIRPPANOKKA!!!!

    Sulle olis yv:tä B)
  9. A

    Galluppi: Päiväkodit

    Heippa! Kysymys kuuluu: Missä päiväkodissa lapsesi on ja mielipide päiväkodista? Vaikka plussat ja miinukset. Itseäni tietysti kiinnostaa eniten pääkaupunkiseudun päiväkodit, koska helsingissä asun. Meillä lapset 2 ja 4 vee aloittavat nyt syksyllä päiväkodin ja äidin sydäntä repii :'(...

Yhteistyössä