Hakutulokset

1. E

Lapsen suusta!

Meillä tytön ollessa kaksivuotistarkastuksessa neuvolassa, ilmoitti tädille kovaan ääneen "iskä viinaa ottaa, kuitenkin". Muuten hyvä, mutta eksäni, siis iskä, on täysi absolutisti... Meillä ei kukaan "ota viinaa", joten en ymmärrä mistä oli tuon päähänsä saanut. Ja siis tietty se piti kajauttaa...
  2. E

Poikani 3 v. sitten mokasi pappansa :D

Mun tyttö, 2,5v, tänään pyysi ottamaan ponnarinsa pois koska kuulemma "näyttää ihan naiselta"... Tosiaan, jutut on mielenkiintoisia tän ikäisillä...
  3. E

Miksei mene kaupaksi?

Pitääkö olla jotain pirun Burberryä aina? Jeesus, vaatteet kestää lapsella tossa iässä max 1kk, niin en ymmärrä että bodystä maksetaan 30e..... Mutta kiitos rakentavasta kommentista. Täytynee varata jo psykiatrille aika, onhan noi tytöt nyt ihan traumatisoituneita kun ovat joutuneet tuollaisissa...
  4. E

Miksei mene kaupaksi?

Kokeilin myös kahdessa eri paketissa, tulos nolla. Eli hyviä lastenvaatekirppiksiä Tampereella..?
  5. E

Miksei mene kaupaksi?

Jättisäkki tytölle 50-70cm - ALKU 1e - EI HV!!! 1.00 € - Tyttövauvojen vaatepaketit -86 cm - Vaatetus - Huuto.net No niin...:)
  6. E

Miksei mene kaupaksi?

Juuri laskin, vaatteita on 51. Toisen linkit takana loput. Ja kuvaamatta n. 20 vaatetta.
  7. E

Miksei mene kaupaksi?

Juuri tuo kohde, niinkuin kohteessa sanon, mukaan tulee vielä parikymmentä vaatetta lisäksi. Olen vasta kuvaamassa niitä vaatteita, ei mikään helppo homma kun on kaksi pikku apuria... Ja kohteessa on linkki 50-56cm vaatepakettiin, jonka olen jo sulkenut. Ne siis kuuluvat pakettiin. Yhteensä...
  8. E

Miksei mene kaupaksi?

Ei saa laittaa linkkejä...:( Tee ittes mustaks ni laitan yyveenä.;)
  9. E

Miksei mene kaupaksi?

Siis pakettina ovat, ei yksittäin. On ollut nyt myynnissä jo kohta viikon, eikä yhtään huutoa. Mikäköhän sitten olisi Tampereella hyvä kirppis jos kokeilisin?
  10. E

Miksei mene kaupaksi?

No kirppis on aika poissuljettu ajatus, on sen verran huonoja kokemuksia, tavaraa häippää niin että käteen jää liian vähän. Eikä mulla ole autoa, joten jätesäkkien kanssa bussissa meneminen tuntuu aika vaikealta... Siksi käytän huutonettiä. : /
  11. E

Miksei mene kaupaksi?

Mulla on huutonetissä myynnissä säkillinen, yli 50kpl tyttöjen vaatteita, kaikki kuvattuina siististi, tarkat selitykset etc. Koot 50-70cm. Alkuhintana 1e, ei hintavarausta. Ei siis huudon huutoa. Kaikki vaatteet on siistejä, ehjiä ja tahrattomia. Missä mättää? Meneekö muilla nyt huutiksessa...
  12. E

Jäykkäkouristusrokotteen jälkimainingit?

Sain eilen tetanusrokotteen, ja nyt yhtäkkiä käsi on siitä rokotuskohdasta punainen, kuuma ja TODELLA turvonnut. Rupeaa muistuttamaan B-kupin tissejäni... Onkohan tää ihan normaalia, ei mulla viime kerralla mitään 10x10cm paisetta tohon tullut..?? Käsi on myös jäykkä, ei kovin kipeä. Apuuva?
  13. E

Minkä kokoisia kenkiä käyttää lapsesi, jolla vaatteet ovat kokoa 98cm?

Meillä vaatekoko 92-98, kengät valmistajasta riippuen 24-26. Ikää tytöllä 2,5v. *muoks* Mulla on kengänkoko 41, pituutta 167cm, eli ei mikään ihme tuo jalan koko...:)
  14. E

Kivoja tatskakuvia kissoista?!?!

Mooch. Mulla on se tatuoituna olkavarteen.:)
  15. E

Prinsessalinnasänky on valmis! *KUVIA*

Et vois tehdä tollasta mulle koossa 160x200cm...:)
  16. E

Pidetään huolta -kerho?

Miten nopeasti tuonne yleensä saa sen jäsenyyden? Eilen laitoin hakemuksen eikä kuulu mitään..?
  17. E

Pidetään huolta -kerho?

helou?
  18. E

Pidetään huolta -kerho?

Millainen tuo kerho on, ja miten sinne pääsee liittymään? Anyone?
  19. E

Huutis - yksi vai kaksi pakettia?

Meneekö muillakin nyt huonosti lastenvaatteet kaupaksi huutonetissä? Meinaan kun laitoin nyt nuo paketit myyntiin, kaikki ehjiä, puhtaita, jopa uudenveroisia, mutta eipä paljon tunnu ketään kiinnostavan. Ja kaikista on yksittäiset kuvat, ei mitään läjää vaatetta likaisella lattialla... Ja siis...
  20. E

Miten saa kissan opetettua niin, ettei se hypi keittiön pöydälle?

Meillä on 18v kissa, jota on aikoinaan suihkuteltu suihkepullolla, peen marjat, tyyppi vaan innostui siitä... Joten ei aavistustakaan, vinkkejä otetaan vastaan...:)

Yhteistyössä