Hakutulokset

  1. Marmotta

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Tervehdys täältäkin. Kesäloman viimeistä päivää vietellään ennen paluuta arkeen. Eeva on tosin ollut jo viikon hoidossa, että sain itse tehtyä etähommia. 6 viikon lomasta muutenkin ne pari viimeistä oli jatkuvaa "äiti, koska saan mennä päiväkotiin" -kyselyä. Lapsiressulla taisi olla vähän jo...
  2. Marmotta

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Mekin ollaan hengissä vielä, ja hyvin ollaankin. :) Ei vaan ole tullut kirjoiteltua tänne, vaikka välillä käynkin lukemassa (tai siis toteamassa, ettei ole uutta luettavaa). Mä aloitin kuukausi sitten opiskelut, musta tulee isona kondiittori. Eeva meni samalla päiväkotiin, on tykännyt tosi...
  3. Marmotta

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    Sateista syksyä täältäkin. Itseä korpeaa joka ikinen kerta lähteä tonne sateeseen ja tuuleen, mutta lapsi nauttii ihan täysillä. Syyskengät on tuollaiset Timberlandin vedenpitävät lenkkarit. Ostin viime keväänä yhdet ja nyt syksyllä toiset, on niin hyvät ja kovassa käytössä että pitää olla...
  4. Marmotta

    ~ toukokuun toivotut 2008 kesällä 2011~

    3v ja voihan kyselyikà! Mà luulin, ettà se oli paha jo aikaisemmin.. mutta ei kyllà ollut mitààn verrattuna tàhàn! "Mikà se syntymàpàivà on? Miksi me synnytààn? Miksi elàmà alkaa? No entà koska se loppuu? Miksi ihmiset kuolee? Miksi kaikki kuolee, milloin, koska, miksi, miksi.." Ja osa...
  5. Marmotta

    ~ toukokuun toivotut 2008 kevättä rinnassa 2011~

    Ollaanko me hei vààràssà paikassa tààllà 1-2v taaperoissa? Itse etsin pinoa jo leikki-ikàisistà. Hui sentààn. :)
  6. Marmotta

    ~ toukokuun toivotut 2008 kevättä rinnassa 2011~

    Merika, meillä oli neuvolassa lähinnä sanallisia juttuja, punaisen ja keltaisen erottelua ja motoriikkaa, kuuloa ym. testaavia tehtäviä. Eeva teki oma-aloitteisesti palapelejä ja jotain palikkatornia, kertoili juttuja ja kyllä se niitäkin sillä silmällä katsoi että kuuluisiko nekin sitten...
  7. Marmotta

    ~ toukokuun toivotut 2008 kevättä rinnassa 2011~

    Pitkästä aikaa jotain kerrottavaa; 3v -mitat. Tai no, 2v 11kk. Käytiin neuvolassa hiukan etukäteen kun ollaan Italiassa kuukauden päästä. Eeva on nyt 103cm ja 19kg, vuodessa tullut pituutta 10cm. Ei se ihan kuvitelmaa ole, että vaatekaupoilla saa juosta jatkuvasti. Paino on hiukan yläkanttiin...
  8. Marmotta

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Terveiset flunssasta, täältäkin. :) Mä olin ihan kuutamolla koko viikon ja nyt yskii Eevakin. Piirtäminen&palapelit on legojen lisäksi varmaan ainoita 'leikkejä' joissa neiti nyt viihtyy. Värittelee värityskirjoja ja piirtelee omiaan sellaiselle piirustustaululle. Pääjalkaisia joilla on...
  9. Marmotta

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Tulen taas kyselemään kengistä. :) Aloitin ajoissa kevät- ja kesäkenkien katselun kun elän siinä toivossa että meidän kesä alkais varaslähdöllä huhtikuussa Italian matkan muodossa. Haluaisin ostaa kevääksi Conversen tennarit Eevallekin, mutta mahtaako tuo olla tarpeeksi tukeva? Katsotteko...
  10. Marmotta

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Enkö mä muka ole kirjoittanut tän vuoden pinoon ollenkaan? Jotenkin kuvittelin kirjoittaneeni.. Hiihtäminen&luistelu on kokeiltu. Luistelusta tykkäsi jonkin aikaa ihan hulluna, pysyi pystyssä ja pääsi eteenpäinkin. Sitten se jotenkin meni siihen, että 2 minuuttia ja "äiti, en tahdo enää"...
  11. Marmotta

    ~ Toukokuun toivotut 2008 JOULUKUUSSA 2010~

    Hyvää tätä vuotta! :) Ensi talven haalarin koko on kyllä sellainen mitä en uskaltais lähteä edes arvailemaan. Meillä on nyt 98cm viime talvelta ja 110cm syksyllä ostettu ja takit+housut kaikki 104cm. Jos tekisin kuten aina niin laittaisin keväällä ton 98cm pois ja ostaisin kahta kokoa...
  12. Marmotta

    ~ Toukokuun toivotut 2008 JOULUKUUSSA 2010~

    sarbba&summer, mulle kävis kanssa se torstai. nemikalle valtavan suuri :hug: ja voimia. Ei kyllä sullekaan ihan pienellä kauhalla ole suruja ja murheita annettu.. Mutta kyllä ne joskus loppuu ja aurinko paistaa sinunkin risukasaan, kun vaan jaksat uskoa siihen ja olla ihana positiivinen...
  13. Marmotta

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Meilläkin sairastellaan, Eevalla on korvatulehdus nyt kuukauden räkäilyn jälkeen. Koskaan aikaisemmin olekaan ollut näin pitkää nuhaa ja yskää, ei ihmekään että se vihdoin meni korviin. Useampaan otteeseen valitteli korviaan, mutta tosi satunnaisesti ja aina oli terveet kun aikaisemmin käytiin...
  14. Marmotta

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Hei, meillä eletään normiarkea. Eli pukiessa joka ikinen kerta karmea mekkala, sama syödessä. Ja tulee tehtyä aina just väärin, eli ensin sanon että laitan nyt vaatteet takaisin kaappiin tai ruoan pois jos ei kiinnosta ja kokeillaan myöhemmin uudelleen. Siitä seuraa itku ja "mamma, kyllä mä nyt...
  15. Marmotta

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Oon käynyt joka päivä kurkkimassa että miksi kukaan ei kirjoita mitään. Enkä silti voinut itse kirjoittaa.. :D Reissu meni hyvin, paluulento onnistui siihen tavalliseen tapaan; parit raivarit lentokentän lattialla kun ei saanut juosta ihan miten sattuu ja ihmiset vieressä taivastelee, että...
  16. Marmotta

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    HALLELUJA, Eeva on nukahtanut 4 kertaa yksin! Paivassa on heti 2 tuntia enemman kun ei tarvii viettaa niita potkotellen sen vieressa sangyssa. Tanaan paivalla muakin nukutti ja ajattelin menna Eevan kanssa paikkareille.. neiti tuuppasi pois ja sanoi "Mee mamma muualle, osaan nukkua itsekin"...
  17. Marmotta

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Terveisia postikortista! Jos se olis vaan maisemista kiinni, niin minen tulis koskaan enaa kotiin. :) Eeva tykkaa kovasti olla, meilla on takapihalla uima-allas ja naapurissa maatila. Siina se aika meneekin niiden valia juostessa. :) Hiki paassa juostessa, taalla on hyvinkin viela 30 astetta...
  18. Marmotta

    ~toukokuun toivotut 2008 syyskuussa 2010 ~

    sarbba, et huomaa et.. :D Mä vilkuttelen aina kans kun ajellaan ohi. summer, saadaan huomenna uusi auto ja mä ajattelin lähteä testaamaan sen HopLopin suuntaan viikonloppuna.. lähdettekö mukaan? :) Varmistan kyllä ensin, että siskolla ja sen miehellä on vapaata ja voivat tulla auttamaan...
  19. Marmotta

    ~toukokuun toivotut 2008 syyskuussa 2010 ~

    kurpitsa, yritin laittaa sulle yv:n, mutta en jostain syystä saa sitä lähtemään. Tää uusi palsta.. :headwall: Selvitän sit tässä asiani, muut hypätköön tämän yli jos/kun ei kiinnosta. Oon siis meidän paikallisen MLL:n sihteeri ja oon just tässä kirjoittamassa vetoomusta kaupunginhallitukselle...
  20. Marmotta

    ~toukokuun toivotut 2008 syyskuussa 2010 ~

    kurpitsa, mistä sellaisia lapsenvahteja saa? Kuulostaa hienolta, mutta ei takuulla tässä kylässä onnistuis.. Toivottavasti teillekin löytyy joku luotettava hoitotäti tai -setä ja pääsette viettämään sitä omaa aikaa useammin! summer, meinasin käydä ostamassa Eevallekin sen pöntön pienentäjän...

Yhteistyössä