Hakutulokset

  1. H

    Tiistai tiimi

    Viikko laihista ja kilo lähteny... On ainakin alku ollu tehokasta. Nälkä on kova ja ehkä voisin vähä enemmänkin syödä, etten kovin pian repsahda.. Ja kun imetyskin on niin vauhdissa vielä. Pidättekö te herkuttelupäiviä välillä ihan suunnitellusti? Syöttekö sitten niin paljon kun haluatte...
  2. H

    Tiistai tiimi

    Kiitos kauheesti vastauksista noihin pointseihin imetysaikana! Mutta oon niin hidasjärkinen, että vielä yksi kysymys... :ashamed: Kun vaavi on 4 kk (siis alle 6kk niin sen takia 10 p.) ja saa jo muuta ruokaa (niin sen takia 5 p.), niin onko se 10 p. vai 5 p. vai siltä väliltä...... Kumpi...
  3. H

    Tiistai tiimi

    Mäkin alotin eilen laihiksen, kun vaavi täytti 4 kk ja luin jostain, että silloin saa alkaa painonvartijat-dieetin. mut voisko joku kiltti kertoa, että miten imetyksen aikana laihdutetaan painonvartijoiden mukaan? mUlla on ne pistetaulukot ja silleen, mut ei oo varaa eikä aikaa lähteä...
  4. H

    Kuka alottas huomenna mun kanssa pojoilla??

    Mä täysimetän ja nyt aloitin kiinteät mutta kestää varmaan pari viikkoa, ennenkuin siitä on apua, kun vaavi sylkee vielä suustaan kaikki eikä mahaan mene vielä paljonkaan ruokaa... Niin, pitäisköhän mun "syödä pisteitä" nyt 10 p enemmän kuin normaalisti? Kuulostaa aika paljolta. Mut kiitti...
  5. H

    Kuka alottas huomenna mun kanssa pojoilla??

    Joo, mä lähen kans laihduttamaan. Tänään jo alotin ja tarttisin kans ryhmätsemppiä. Ei oo varaa eikä aikaa lähtee painonvartijoihin, yritän omin avuin, oon ennenkin laihduttanu niin ja onnistunu. Mulla on ne pisteet ja systeemit tiedos. Mut ongelma: voisko joku sanoa, kuinka imetys vaikuttaa...

Yhteistyössä