Hakutulokset

1. M

KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

HEI!- mulla on kanssa tänään sitten kp1-27/34 :'( lähden taas iltavuoroon kiva kiva...ei vois vähempään kiinnostaa.Mutta nyt sitten taas uusi yritys!onnea kaikille :)
  2. M

Huomenta kaikille! Tää on nii masentava tämän tädin odottelua ku ei viel oo tullut ja tänään testasin ja taas oli nega :'( mä en jaksa enää tuntuu niin et ei koskaaan tärpää meille..ku jotenkin oli semmonen olo et ehkä voisinkin olla raskaana ku alavatsa on nipistellyt siis niin paljon noin 2...
  3. M

Linneaborealis:Paljon onnea plussasta :flower: Täällä kp 32/27-30.Olen niin väsynyt enkä millään jaksais mennä iltavuoroon tänään mutta kai se on pakko.Eilen oli niin kovat menkka kivut et luulin jo yöllä et nyt sitten alkaa mut ei onnex vielä mut kyllä ne varmaan pian alkaa ku testikin näytti...
  4. M

Terve kaikille...haluisin liittyä tähän teidän seuraan ku haaveissa olis toinen.Tyttö syntynyt 05,km 06/08.kp30-27/30.yk 10. Tuntuu jotenki niin masentava tää kuu ei koskaan tärppää olen jo kaksi testiä tehnyt mutta molemmat nega :'( mulla oli ovis plussa 19.10 voiko ollaa liian aikaisin...
  5. M

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Huomenta kaikille. lähdin eilen sairalaan kun oli niin kova kivut alavatsassa ja selvis sitten ultrassa että raskaus oli mennyt keskeen :'( ei voi muuta nyt vaan ku hyväksymän tän asian ja toivois että tärppäis joku toinen kertaa sitten.siirryn nyt sitten sinne keskenmenon puolelle mutta oiken...
  6. M

juu minäkin toivoisin että se pikkuinen pysyis mukana mutta jotenkin en uskalla uskoa ku nyt alkoi kunnon kuukautis vuotoa,onx kellään muulla ollut alkuraskaudessa kuukautiset mut silti pysynyt raskaana?
  7. M

Huomenta kaikille! Täällä vähän huonoja juhannus uutisia alkoi sitten tiputtelemaan vertaa yöllä joten luultavasti tää raskaus menee keskeen :'( on niin kurja olo ku tää vauva odoteltiin niin paljon mut kai tämä on vaan sitten hyväksyttävä :'(
  8. M

Hello...eilen oli niin paha alavatsa kipu et soitin päivystykseen ne sanoi et tuu heti tänne ne epäili virtsaputkentulehdus mut se olikin negaa mutta ne oli myös tehnyt raskaus testin ja se oli positiivinen :D pääsin sitten lääkärin luo niin hän sanoi että ne kivut johtuu raskaudesta ja se pco...
  9. M

Huomenta kaikille! heräsin tänään jo 7.00 ja tein labran oma raskaustestin,kaveri on töissä labrassa ja antoi mulle yhden testin,kävi sitten näin että piti odottaa 5 min ennen kun näkyy mutta meni vähintään 10 min ennen kun tuli haamujen haamu että en tiedä enää mihin pitää uskoa!torstaina kun...
  10. M

PEPPIPOPILLE ONNEA :flower:
  11. M

kIITOS KAIKKI ONNITTELUSTA en ole vielä' käynyt terkkarilla kun olin niin väsyny ja paha olo oli koko päivän mutta huomenna teen uudestan testin niin ilmoittelen teille heti kun on sen testin tehnyt.....jännittää...täytyy muuten ensi viikolla soittaa sinne gynelle ja kysyä että haittaako se...
  12. M

oi sori muuten kt päivä oli 39/37 ja yk 5 =)
  13. M

HEEEIIII KAIKILLE! tein sitten raskaustestin tänään ja haalea viiva siinä tuli,joten huomenna käyn varmaan terveysasemalla vielä tarkistamaan että se on totta viel on vähän semmonen olo että onko tää oikeesti totta kun kävin viime viikolla lääkärissä ja hän teki mulle ultran kystien takia ja...
  14. M

Kiitos Kaikille... Hani- tyttö 12/05 kp 34/37.
  15. M

heippa kaikille,olen uusi täällä ja toivon mahtuvan tänne?ollaan toista lasta yrittämässä mutta ei vielä tärpännyt,tyttö syntynyt 05.ollaan yritetty noin puoli vuotta ja sain äskettäin tietä että mulla on kysta+endometrioosi eli kysyisin että onko kellään muulla samat ongelmat?ja pystyykö enää...

Yhteistyössä