Hakutulokset

  1. RöllinSydän

    Hurrrja ukkonen tuli Helsinkiin!

    missä missä? Itä-hesassa?
  2. RöllinSydän

    Johtuiskohan mun oireet sittenkin homeesta? Ainakin mulla ja perheenjäsenillä on noita oireita mitä linkissä

    http://www.s8.createphpbb.com/phpbb/viewtopic.php?mforum=home&p=143 tässä vielä toinen linkki. Meillä on noita kaikkia oireita, miehellä vuotaa verta usein nenästä myöskin. Varsinkin toi kohta 29 nja siitä eteenpäin on mulle uusi oire, mun jalat on aina mustelmilla, suonet pinnassa, ja...
  3. RöllinSydän

    Johtuiskohan mun oireet sittenkin homeesta? Ainakin mulla ja perheenjäsenillä on noita oireita mitä linkissä

    kyllä sen näkee jos otetaan kokeita, verestä joo. Mun pojalla 11 v kans nivelkipuja, päänsärkyä jne... multa on otettu reumakokeita, kihti yms kokeita.. ja sain reumakipuun tarkoitetut lääkkeetkin! Mutta uskaltaako niitä syödä jos tää johtuukin homeesta?? Ja tänään onkin soittoaika...
  4. RöllinSydän

    Johtuiskohan mun oireet sittenkin homeesta? Ainakin mulla ja perheenjäsenillä on noita oireita mitä linkissä

    http://www.sisailmayhdistys.fi/portal/terveelliset_tilat/terveysvaikutukset/mikrobien_terveyshaitat/ Kävin lääkärissä nivelkipujen takia, kun niin vaivaa. Täytyy vissiin mennä uudelleen. Kosteusvaurio täällä on ollut ainakin kylppärissä, ja siihen tehtiin lattia remppa. Myös töissä on...
  5. RöllinSydän

    Perinteinen "kuinka monta nikkiä muistat" G

    ja kukaan ei muista mua... :saint: :'(
  6. RöllinSydän

    Estääkö lapsi sua tekemästä jotain?

    sanoinkin jo et elämän arvot muuttuu lasten myötä :) Miks ihmeessä jotkut äkkilähdöt olis tärkeitä??? ja kyllä, mä olen nopea... sekä myös aina ennen muita tapaamisissa, ainakin puoli tuntia liian aikasin..... sorry. Se vain on tapa, en tiiä miks. Mun kohta-ex mieskin on hitaampi YKSINÄÄN...
  7. RöllinSydän

    Estääkö lapsi sua tekemästä jotain?

    EI ESTÄ. Vaikka olisin yh, niin eivät estä ja pas.kaa puhuu se joka väittää et estää! ( ja sitäpaitsi arvomaailmakin muuttuu kun lapsia syntyy) Aina voi hankkia tukijoukon, vaikka sukulaisia ei olis mailla halmeilla. Tosin jos on kovin väsy, tai masentunut, ei se noin vaan onnistu, mut jos...
  8. RöllinSydän

    piip

    B)
  9. RöllinSydän

    Juu, olen tosi sairas mut tääkin on musta sika hyvä :)))))

    http://www.youtube.com/watch?v=3xkUOQK1QyI
  10. RöllinSydän

    Eiii... käykö mullekin näin sokkotreffeillä?

    http://www.youtube.com/watch?v=Tx_Biq4ijI4
  11. RöllinSydän

    Tässä ihmettelen... en suinkaan väheksy, mut eikös vanhempien tulis olla perillä mihin lapsensa menee kylään tai yöksi?

    Mun mielestä se on kummallista. Mitä jos perheessä on jotain ongelmia? Juodaan tai muuta... kun ei se näy aina päällepäin. Tän kyseisen perheen isän lapsi on otettu huostaan, koska isä löi. Nyt isällä uusi nainen jolla kolme lasta. Luulis naista kiinnostavan missä omat lapset yötä on?
  12. RöllinSydän

    Tässä ihmettelen... en suinkaan väheksy, mut eikös vanhempien tulis olla perillä mihin lapsensa menee kylään tai yöksi?

    Tai lähinnä minkälaiseen perheeseen... meidän naapurin lapsi on ollut meillä joka päivä, tänään pyysin äidin meille kahville mut ei tullut, koska teki ruokaa ja sit meni päiväunille... no pojat sit puhui yökylästä, ja tottakai meille sopii. Kävivät kysymässä luvankin. Eikä siltikään tullut...
  13. RöllinSydän

    Miksi täällä aina mollataan 1 lapsen äitejä?

    ai sorry, en lukenu sun profiilia. Mut silti...!
  14. RöllinSydän

    Miksi täällä aina mollataan 1 lapsen äitejä?

    jaa, no en mollaa, mut kokemushan puhuu puolestaan, eli et voi tietää mitä on olla useamman lapsen äiti. ( ja tähän pieni hymy) Ei se ole sen vaikeampaa tai helpompaa, kaikki riippuu mun mielestä vain ja ainoastaan omasta asenteesta. Otahan rennosti ja nauti lapsestas, on maailmassa muitakin...
  15. RöllinSydän

    Mä haluaisin vielä lapsen... pienen nyytin syliini

    Mä sanon ihan suoraan, et olen katkera siitä, että mies lupasi yhteisen lapsen pari vuotta sit, mut ei sit seksi mun kans kiinnostanutkaan. Ollaan siis uusperhe, miehen tyttö asuu luonamme ja mun pojat.... tosin kohta muutetaan erilleen.
  16. RöllinSydän

    Mä haluaisin vielä lapsen... pienen nyytin syliini

    Varsinkin kun nuo lapset on niin ihania nyt. Nuorin toivookin että "synnytä mulle pikkuveli tai sisko". Ja vanhimmat menee jo omia teitään, koko ajan kavereillaan tai jossain... nyyh. Onhan meillä ollut vaikeetakin kun vanhimmalla on dysfasia, jne, mut nyt kaikki on ok. Tuntuu vaan siltä, et...
  17. RöllinSydän

    Auttakee naista mäessä (=pyykinpesuongelmissa)

    Mun hiki on haissut kans ihan kammottavalle, mut yksi mikä auttaa, on ostaa paitoja joiden kuidut on ns. suotuisia hikoilevalle... eli ei missään nimessä mitään seka/tekokuituisia. Ja myös huuhteluaine lisää paidan käyttöikää, koska siitä tulee sellainen suojaava juttu vaatteeseen... se ei...
  18. RöllinSydän

    Kenellä ei ole Crocseja?!

    no ei... enkä tiedä miksi pitäis????
  19. RöllinSydän

    Auttakee naista mäessä (=pyykinpesuongelmissa)

    eiks se Madonna käyttäny paitojen kainalokohtiin kirkasta viinaa? Tuli vaan mieleeni... Mut osta joku apteekin tuote jos noin hikoilet.

Yhteistyössä