Hakutulokset

  1. N

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Voi miten ihania uutisia Kuume! :heart: Onnea teille =) Uusi pino voisi olla kiva =) Minä viime kesänä erosin fb-ryhmästä, kun siivosin muutenkin omaa kaverilistaa ja erosin joistakin ryhmistä. Sittemmin on vähän harmittanut tuo helmikuisten ryhmästä eroaminen, kun olisi kiva kuulla, miten...
  2. N

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    En tiiä kuinka moni täällä enää käy, mutta onnea kaikille pian 3-vuotiaille helmikuisille :heart: Meillä kyllä tulee se 3vuotta täyteen vasta 1.3.
  3. N

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Voi että Kuume, olen todella pahoillani myös puolestasi :hug:
  4. N

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Tytön nimeksi tuli Elli Venla Vilhelmiina: Neiti nukkui hienosti koko ristiäisten ajan ja valvoi sitten pitkälle seuraavaan aamuun asti. _Noh, eipä tätä pikkuvauva aikaa loputtomiin kestä.
  5. N

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Kuumeelle toivon todella että siellä pikkuinen olisi :heart: Oikein paljon onnea plussasta! Täällä aletaan pikkuhiljaa päästä taas arkeen kiinni. On ollut kyllä yhtä hulinaa, nyt alkaa Ainokin ollta taas oma entinen itsensä :) Oli siis tuota yöllä viereen tuloa, kiukuttelua joka asiassa...
  6. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea vauvansa saaneille! Joko kaikki lokakuiset ovat synnyttäneet? Toivottavasti Siljanvuori sinua kuunneltaisiin käynnistyksessä :hug:
  7. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Kovasti onnea vauvan saaneille! Ja tsempit lopuille!
  8. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea taas vauvan saaneille! Mä ehdin myös käymään yhdessä ya-kontrollissa 41+3 viikoilla ja sen hemmetin kipeän sisätutkimuksen jälkeen synnytys käynnistyi itsestään seuraavana yönä. Jospa teillä viimeisillä ei enää pitkään menisi :hug:
  9. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea vauvan saaneille! Viimeisille odottajille pitkää pinnaa ja tsemppiä :D Meidän tyttö on tänään 2 viikkoa jo. Hurjaa, kun nyt tämä aikaa juoksee suorastaan! Kuukausi sitten 2 viikkoa tuntui ikuisuudelle.
  10. N

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    jendde onnea poikalupauksista! Ja asuntotarjouksesta! Tulin vain tännne ilmoittamaan että kauan odotettu tyttö syntyi 10.10.11 klo 4.55 raskausviikoilla 41+4. Painoa hänellä oli 3535g ja 50cm pituutta. Synnytys sujui kuin oppikirjan mukaan, kokonaiskesto 5h55min, josta sairaalassa ehdin olla...
  11. N

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Mae Harmillinen vahinko Joonalla, mutta onneksi ei sen pahemmin käynyt! Meille syntyi pikkusisko 10.10.11. Painoa hänellä oli 3535g ja pituutta 50cm. Raskausviikkoja oli jo 41+4, hyvä että viimein tuli ilman käynnistystä. Nyt ollaan opeteltu elämää kahden neidin kanssa. Itse olen lähtenyt...
  12. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea kaikille jo synnyttäneille! Ja tsempit odottaville!
  13. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea vauvansa saaneille! Tsemppiä vielä odottaville!! Täällä käytiin ensimmäisessä neuvolassa tänään. Painoa oli neidillä 3765g, pituutta ei nyt mitattu. Syntymäpaino oli 3535g ja sairaalasta lähtiessä 3334g, eli hyvin kasvaa =) Välillä on saanut pieniä määriä korviketta, kun ei tule...
  14. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    pikkubertalle ja Mariannelle onnea!
  15. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea vauvan saaneille! Jaksamista odottaville, ne 40+ päivät ovat niin pitkiä... mama19 ikävä kokemus synnytyksestä, mutta on onneksi takana päin! Toivottavasti saat asiasta puhuttua. Voisin jonkinlaista synnytyskertomusta teidän iloksi tänne väsätä. Eli sunnuntaina 9.10 kävin...
  16. N

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    eliisa ja Mayah onnea!
  17. N

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Ihan nopeasti omaa napaa. Tyttö syntyi viimein 10.10.11 viikoilla 41+4. Painoa oli 3535g ja pituutta 50cm. Sunnuntaina olin siis ya-kontrollissa ja illalla alkoi supistella klo 23. Klo 24 tulivat jo 5 min välein, puoli kaksi mietin kotona lähdenkö vai en, supisteli 2-3min välein. Mies laittoi...
  18. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Ihan nopeasti omaa napaa. Tyttö syntyi viimein 10.10.11 viikoilla 41+4. Painoa oli 3535g ja pituutta 50cm. Sunnuntaina olin siis ya-kontrollissa ja illalla alkoi supistella klo 23. Klo 24 tulivat jo 5 min välein, puoli kaksi mietin kotona lähdenkö vai en, supisteli 2-3min välein. Mies laittoi...
  19. N

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Myrtille jaksuja sinnekin! Vatsataudista en tiedä ja teidän sairaalan käytännöistä. Mutta täällä mies keuhkokuumeessa ja pääsee osastolle vierailemaan, kun huolehtii käsihygieniasta ja ettei yski vauvaan päin. Näin snoivat sairaalasta kun kysyin tänään. Mutta en mä tiiä onko tuosta miehestä...
  20. N

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea mopotytölle! Täällä odotus jatkuu vaan. Ya-kontrollissa kävin tänään, tiistaina seuraavan kerran jos ei käynnisty sitä ennen. Vauvalla kaikki hyvin, painoarvio 3,2kg. Paikat vähän auenneet, ei onneksi ihan epäkypsä tilanne enää. Tiistaina saan mennä jo kassin kanssa, silloin en enää...

Yhteistyössä