Hakutulokset

  1. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Moi tässäpä äänestyslinkkiä jotta saadaan päivämäärä sovittua: http://www.doodle.com/isqygsxiazd4d6zr T:TOUKKA
  2. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Moi pitkästä aikaa, miten sitä onkaan taas niin laiska et ei jaksa kirjoittaa? No isot :hug: kaikille jotka niitä tarvitsee! Ajattelin jakaa teien kaa kaukkukaupan linkin, siis kun oon ite miettiny tuskisani että miten sitä sais sellasen makeen 1v kakun, kun on täys tumpelo noitten...
  3. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~Joulukuussa~

    ISOT :hug: :hug: :hug: Kaikille tarvitsijoille! LENTIS: Ns ammattihoitajaksi kai mut vois luokitella vastasyntyneiden ja keskosten parissa enne äippälomaa työskentelleenä, joo luulisin että apua on ollut aluksi, eli siis kun vauva oli vielä pieni, nyt sitten oonkin ihan uuno, vaikka pitäis...
  4. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~Joulukuussa~

    Moi, pakko kommentoida nopeesti juomalakkoiluun meillä auttoi pilli, eli siis lasten smoothie kylläkin 1v alkaen suositeltu mut meillä juodan sitä, semperin, niin kun ei suostunu tuossa yheessä vaiheessa mitään juomaan niin kokeilin sitä, aluksi puristin pakettia sillei että Rasmus äkkäsi että...
  5. TOUKKA-

    Nyt tarttis TOIMIVIA kotikonsteja hiivatulehduksen häätöön!!!

    Gefelius Herajuomaa 1l/vrk Maitohappobakteerja Intim saippua apteekista (ei tavallista, kuivattaa ja kutiaa enempi) Joitain puikkoja saa käyttää myös raskausaikana ja jotain voidetta, mut varmista apteekkarilta tai lääkäriltä, taisi olla canesten mitä käytin raskauden aikana kun sama vaiva...
  6. TOUKKA-

    Päivät huutaa ja yöt nukkuu, tuo meidän uusin tulokas.

    Meillä auttoi velli, aloitettiin 8vkosena ja itku loppui kuin seinään, nälkäänsä raukka oli huutanu sen ekat 8 vko, ei myöskään suurta apua tuonu cuplaton eikä rela.
  7. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    Merkkiä... Jospi :hug: :hug: :hug: :hug: KökköÄijä!
  8. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    Mae :hug: Voi kauhiaa että piti just teien kohdalle osua tuollanen vakava reaktio, meillä ei onneksi oo ollu muuta kuin pikkuisen itkua saman päivänä ja nyt on jo 2,5 vrk rokotteestä et huomisen jälkeen ei kai enää mitään oo ees osotettavissa. Paranemisia teille. Seranzu Meillä oli pienenä...
  9. TOUKKA-

    Voiko lapselle antaa possupiikin, vaikka on nuhaa? Onko jollakin tietoa?

    Voi rokottaa jos on nuhaa, vain kuumeista lasta ei saa rokottaa. Eli sinne vaan!
  10. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    :attn: Fiiu Voisin olla ehkä kiinnostunu ostaa sulta sen manducan! Laitan YV.tä!
  11. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    Ja sitten vielä, oon ajatellu ostaa uutta kanto reppua joten nyt kaipaisin kokemuksia kumpi kannattaa otta patapum vai manduca?
  12. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    :attn: UNIPUSSI :attn: En löydä sitä keskustelua ku täs joli jokunen kuukausin sitten unipussi aiheena ni mikä oli se prahaaksi havaittu merkki? Kiitos....
  13. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    :flower: Hemuliina Onnea!
  14. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    :flower: Onnea kailille jotka saa kokea jo nyt uudelleen ihanuuden olla raskaana, täytyy sanoo että kateeks käy. Meillekin on sitten joskus tulossa toinen, mut nyt on vaan niin paljon asioita jotka pitää saada ensin kuntoon ennen kun voi toista ajatella. mm parisuhde... Kettu :hug: Mulla...
  15. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    PIKKUJOULU POSTIA LAITETTU Merkkiä tähän väliin, nyt oon jo kerenny lukeekin edelliset 3kk on menny sillei et oon välil kerenny vilkaista plastaa mutta siinäpä se, kyl se paikakunnan vaihto tekee ns kiireiseksi. Possurokotetta täälläkin on mietitty ja täytyypi sanoa että Tornion...
  16. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Sähköpostia laitettu, vielä 8 ilmottautunutta puuttuu sähköpostilistalta! Eli SMIRGELIN, LUMIENKELI, JEJA, SÖTNÖS, BORRIQUET, EMSA X2 Nyt heti laittamaan sähköpostia osioitteeseen mammameeting(at)gmail.gom t.Toukka-tonttu
  17. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    FASEBOOK RYHMÄ: mulla roikkuu yksi liittymispyyntö jos tunnistat sen omaksesi niin laita mulle yv.tä!
  18. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    No niin tätä on vissiin odotettu ja joo oon laiska, mut Seranzu kävi vähän potkii pyllylle niin tässäsitä ny taas ollaan, en oo lukenu en kerkee ees kaikkea lukee mutta lähetään nyt tästä liikenteeseen! Käykää äänesämässä 10.10 mennessä! Ohjeet äänestys sivuilla! PAIKKA...
  19. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    :wave: Me ollaan nyt sit Kajaanilaisia, on ollu niin kiire laittaa kotia kuntoon että ei ees oo kerenny lukee, en kyl nytkään, muuta ku kelan juttui, on se vaan niin ihana ku täältä saapi tiedon heti :hug: Meillä poitsu lentsussa ja kauan odotettua vauvauintia joudutaan siirtää, näyttää...
  20. TOUKKA-

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Ja FB.stä sen verran et joku haluu päästä helmimammat ryhmään, jos tunnistat itsesi laita mulle täällä yv.tä tai mina78 niin hyväksymme sinut.

Yhteistyössä