Hakutulokset

1. H

YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

kiitos. On hieman masannusfiilis ja poruttaa... :'( ,mutta on nyt vaan skarpattava.
  2. H

YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Aurinkoisia ja helteisiä terveisiä kaikille täältä töistä. :flower: Ihanaa kun kesä alkoi vihdoinkin,tietysti sitä mieluummin olisi kotosalla näin kauniina päivänä,mutta ei onneksi tarvitse iltaan asti olla töissä. Alkoi sitten taas kivikautiset. :( ,ei paljoa naurata.Ja ympärillä pyörii...
  3. H

voiko päähän monta kertaa lyömisestä olla seurauksia?

...ja jos oikein huono säkä käy,saa vaikka aivoverenvuodon... ja rehti ja reilu suomalainen mies...poliisille vaan
  4. H

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

hei pitkästä aikaa. Tovi vierähtänyt,oli lomareissua ja nuoren herran synttäribileitä,kiirettä pitänyt. Ja mulla ollut jonkinverran teknisiä ongelmia tämän sivuston kanssa,miten muilla? En ole välttämättä päässyt etusivua pidemmälle,kirjoittamisesta puhumattakaan. Tässä nyt sitten...
  5. H

Sekundäärilapsettomat

hei taasen,pitkästä aikaa. Tovi vierähtänyt,on ollut lomareissua ja pojun synttäribileitä,ei ole koneelle kerinnyt. Onko teillä muilla ollut ongelmia tämän sivuston kanssa? Itse en ole saanut lähetettyä viestejä,välttämättä ei ole saanut koko sivustoa auki. Nyt on taas odottavan aika...
  6. H

Voi että, mä löysin meille kodin

IHANA :flower:
  7. H

pitäskö vauva tekoa lykätä....??

täytyy muista että ei se vauva onneksi heti synny.Kuinka pieni tämä ensimmäinen lapsukainen on? Tietty itseäänkin täytyy kuunnella ja omaa jaksamista.
  8. H

Korvien huuhtelu

juu,Removax-öljy auttaa usein kanssa,ja kannattaa laittaa vaikka pumpulit korviin vielä yöksi,niin se ei valu pois ennekuin se ehtii vaikuttaa. Toivotaan parasta että nuori herra ei nytkään pelästy toimenpidettä,tietty se veden laittaaminen voi tuntua hänestä oudolta,mutta tsemppiä. :)
  9. H

Korvien huuhtelu

Korvien huuhtelu tehdään 37 asteisella vedellä ja isolla ruiskulla,se ei satu ,mutta tietty kun on pikkuihmisestä kyse,se voi tuntua pelottavalta.Poju saattaa laittaa vastaan mutta kannattaa ottaa hänet hyvin istumaan syliin,tavallaan sivuttain,ensin toinen poski ja korva rintaa vasten ja sitten...
  10. H

Se mun facebook ystävä, haluais nyt tulla kylään..

jos et halua että se tulee,sano suoraan että EI KIITOS,ei kiinnosta. onko se joku täys urpo? :)
  11. H

Sekundäärilapsettomat

hei taas...mä kokeilin omenaviinietikkaa tabletteina,ei ainakaan toistaiseksi ole auttanut,mutta tietty sekin on yksilöllistä.Ja sanovat että foolihappo auttaisi myös.Ja ehdottomasti kannattaisi välttää aspartaamilla makautettuja tuotteita,aspartaami heikentää solujen kiinnittymistä. Nyt meni...
  12. H

TeSuLah..mikä vointi,toivottavasti jo parempi :flower: nyt mua ottaa päähän...ei sitten tarvi testailla...."kivikautiset "alkoi aamulla. :( ,mies yrittää ymmärtää ja lohduttaa,mutta silti harmittaa.
  13. H

Keväällä/syksyllä 2008 hoidot aloittavat

heippa. Kuulun varmaan tännekin. Tutkimuksissa ollan käyty,siitiöitä on tarpeksi ja munasolujakin kuulemma löytyy,mutta mulla endo joka kuulemma vaikuttaa asiaan aika paljon . Suunnittelukäynti on tehty Felictaksessa ja seuraava aika on elokuun alussa.Sitten aloitetaan hoidot,tarkoitus tehdä...
  14. H

:flower: onnitteluja AMATILLE! Hei,lasketaanko yhdessä nämä mun luvut oikein :) ? Siis viimeiset kk alkoivat 31.5 ja seuraavat alkavat n.28.6 jos ei ole tärpännyt :( .Ovismittari näytti kahta viivaa 12.6. Sateisin terkuin HannaG
  15. H

Täydellinen päivä vajota itsesääliin

:flower: :hug:
  16. H

Raskaus on luultua pidemmällä?

No eipä ne neuvolatäditkään kaikkea tiedä,kannaattaa ottaa iisisti ja odottaa ekaa ultraa,siellä se todellinen koko ja raskauden kesto sitten selviää. Älä ole murheissasi,vaan nauti mahan kasvamisesta. :flower:
  17. H

ok. :) ihmettelin vain noita lukuja omalla kohdallani, kun omien laskujen mukaan mun kk-kierto on 28 päivää.
  18. H

saanko esittää tyhmän kysymyksen.... :flower: =) ? sivulla 1 on nämä luvut ja kp:t,miten niitä aikuisten oikeesti kuuluisi tulkita? Taidan tulkita väärin. tiedän että kp on kietopäivät mutta nyt ei leikkaa. :)
  19. H

Voiko ehkäisyrenkaan kanssa käyttää tamppoonia?

Ehkäisyrengas otetaan pois kolmen viikon kuluttua ja asetetaan uusi rengas viikon päästä. Ja tähän väliin pitäisi periaatteessa kuukautisten tulla.,mutta jos tarvii käyttää tampoonia,niin voi käyttää. Ja renkaalla on helppo siirtää menkkoja esim.reissun takia,mutta suosittelevat että vain yksi...

Yhteistyössä