Hakutulokset

  1. A

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Iltaa taas pitkästä aikaa. Ei ole juuri tullut Kaksplussan sivuilla pyörittyä, kas kun nyt yhtäkkiä muistinkin. Meille ei kyllä yllättäenkään kuulu juuri mitään, edellä mainitsemani päiväkotipaikka vaihtui sittenkin vielä yksityiseen perhepäivähoitajaan kun hoitajalle jolta olen jo jokusen...
  2. A

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Oho! Täällähän on elämää, hienoa! Meille ei kuulu ihmeempiä. Uhmaa on jonkun verran, kiukuttelua ja haamia kuten poika sanoo. On herkkis, varsinkin musiikki liikuttaa usein kyyneliin asti. Puhuu jo paljon ja pippeli kiinnostaa kyllä täälläkin. Potalla käy ihan hyvin mutta vaippa, varsinkin...
  3. A

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Iltaa mammoille, ja onnea onnea kaikille vauvauutisista! Mä aloitin uudessa työssä maanantaina, ja olen ollut aika kuitti ja väsy koko viikon. Mähän varmaan palasin ekana tässä pinossa töihin mutta tein etänä kotona töitä niin, että tuntui kun olisin ollut poitsun arjessa koko ajan läsnä -...
  4. A

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Aatonaattoa kaikille mammoille meiltäkin, ja oikein hienoa joulua huomenna. Meillä mennään kanssa joulu ihan olemattomin valmisteluin, isovanhemmilla luuhataan enimmäkseen joten kotiin hankittu lähinnä juustoja ja kylmäsavulohta. Niillä pärjätään hyvin. Itsekin odotan mitä mahtaa poika pitää...
  5. A

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Iltaa mammat Ollaanpa me tosiaan, tiputtu välillä melkein etusivulta! Hiljaista on, joulukiireitäkö lienee. Meille ei ihmeempää uutta mutta kirjoittelenpa jotta keikutaan edes suunnilleen näkyvillä : ) Poika on kova juttelemaan ja jopa jonkun verran tolkkua saa. Tänään kuulin ekan neljän...
  6. A

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Heissun kaikille, ja hyvää joulukuuta! Heti ekaksi varsinainen asia eli kysymys Kössille ja muille matkoilla käyneille: miten teillä on nuo 6h lennot menneet? Suunniteltiin kanssa pikaista matkaa ja lähin missä edes jotenkuten lämmin taitaa tähän aikaan olla Kanaria eli 6h. Miten onnistuitte...
  7. A

    Helmitaaperot -09 ~lokakuussa 2010~

    Onpa täällä hiljentynyt, onko marraskuu vienyt (muiltakin) voimat? Itse olen ollut niin tympääntynyt, iltaisin tuntuu satavan vaan ja kaikkki pomppivat pinna kireällä seinille. Tulisipa pian lunta ja pakkasta niin voisi edes ulkoilla. Muuten ei ihmeempiä kuulu. Sanoja opitaan kovaa vauhtia...
  8. A

    Helmitaaperot -09 ~lokakuussa 2010~

    Höh! Kävin pari päivää sitten kirjoittelemassa mutta koska en ollut kirjautuneena sisään ei mitään näköjään jäänyt talteen, vaikka siis kirjauduinkin tekstin lähetettyäni. Ja nyt en muista taas enää mitään! Tsemppiä kaikille jaksamisen kanssa tuskaileville. Alku on varmaan rankkaa mutta...
  9. A

    Helmitaaperot -09 ~syyskuussa 2010~

    Merkkiä vaan. Karvatonkoiralle pahoittelut. Paljon on vauvauutisia, onnitteluja niistä!
  10. A

    Helmitaaperot -09 ~syyskuussa 2010~

    TOUKALLE kovasti onnea ja hyvää vointia! Hienoja uutisia ja tsemppiä kaikille muillekin yrittäjille! Lentis, meillä ei ole vielä ollut raivoa mutta ihan älytöntä kitinää välillä, ja aina mulle. Isovanhempien hoidossa voi olla ihan enkeli mut sit heti kun tulen kotiin töistä alkaa mahdoton...
  11. A

    Helmitaaperot -09 ~syyskuussa 2010~

    Heissuli Pikaisesti vilkaisemassa kuulumisia vaan. Töissä olen, poitsu mummun kanssa hoidossa. Kesällä kotona ollessa kävin paljon puistossa ja pääsin tarkkailemaan perhepäivähoitajia. Ihmisissä on eroja, ja tietysti sitten hoitajissakin. Aikaisempi ajatus hakea kunnallista...
  12. A

    Kolmannen asteen repeämä ja seuraava synnytys sektiolla vai alateitse?

    En ole ehkä oikea henkilö kommentoimaan (suunnittelilla ei enempää raskauksia) mutta vastaan silti :) Synnytin 2009, sydänäänien vuoksi tarvittiin imukuppia ja eppari. Repeämiäkin oli ja pari tuntia paikkailtiin, itse olin niin pihalla siinä vaiheessa etten tiedä minkäasteisia. Eppari...
  13. A

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Voi Siniraita, silmät kyynelissä luin keväästäsi. En edes osaa kommentoida, tuon on täytynyt olla ihan katastrofi. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi ja kiitos kun jaoit kokemuksesi kanssamme, mikä luottamuksen osoitus. Näin virtuaalina ja etänä on tietysti mahdotonta tehdä juuri mitään mutta...
  14. A

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Päivää kaikille, ja kiitoksia sadepäiväkommenteista. Yhtä pahoja päiviä ei onneksi ole tullut, viime vkolla tosiaan yhtenä päivänä meinasi äidillä loppua virta. Nytkin täytyy varmaan mennä pitkälleen ennen kuin poitsu herää, muutama lomapäivä & päiväunimahdollisuus enää! Kiukkua tulee...
  15. A

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Iltaa mammat Pikaisesti käymässä, kamala väsy riivaa vaikka vielä lomllakin. IIK ja KÄÄK mitä sitten kun palaan töihin... No, onneksi poitsu saa vielä puolisen vuotta olla 'kotihoidossa', isoäiti jää vuorotteluvapaalle ja isukkikin tekee lyhennettyä viikkoa. Keväällä sitten 'oikeasti' hoitoon...
  16. A

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Iltaa mammat Pitkästä aikaa minäkin täällä. Unikeko muistetaan kyllä vielä, kiva kuulla! Mitenkäs teillä on mennyt? Täällä ei kyllä kummempia. Nautin pitkästä lomasta mutta panikoin välillä syksyn töihinpaluuta. Mun äitini on onneksi jäämässä vuorotteluvapaalle ja mies tekee osa-aikaista...
  17. A

    Helmitaaperot ~heinäkuussa 2010~

    Iltaa mammat Pikaisesti vaan, lähdetään aamulla poitsun ekalle ulkomaanmatkalle, peräti Ruotsiin. Pari yötä hotellissa ja yksi laivalla, ja entisellä kevyesti matkustavalla on älytön kassi mukana vaippoja ja ruokia (ihan niin kun Tukholmasta ei niitä saisi...) Jännää! Kiitokset...
  18. A

    Helmitaaperot ~heinäkuussa 2010~

    Pikapikaa käymässä vaan, miehelläkin nyt loma ja paljon puuhastelua. Ilmat ovat suosineet, paljon pulittu vedessä ja unet kanssa aika huonoja. Rosinante, mihin aikaan teillä aamuisin heräillään? Meillä unet noin 20-06, eli pienen pätkän jälkeen taas palattu noihin aikaisiin aamuihin - lienee...
  19. A

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Voi HM :hug: Onpa rankkaa, yritä jaksaa. Hyvä jos vatsavaivoihin ja huonoon nukkumiseen löytyy syy, vaikka varmaan ihan kamalaa just nyt onkin. Hirmuisesti voimia meiltä kaikilta!
  20. A

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa Lomalla toista viikkoa, ja koko loppukesä samaten. Ihanaa, vaikka jotain pientä työjuttua on päiväunien aikaa tarvinnutkin hoitaa. Tota tekemistä ehkä hieman kaipailtu kanssa, mutta mukavasti aika mennyt toistaiseksi ja nautin itsekin taas töiden jälkeen...

Yhteistyössä