Hakutulokset

  1. T

    G: Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsesi JA...

    Olin 21v kun tyttö syntyi. Haaveilua oli muutama kuukausi pisempään mutta yritystä vuodenverran ennen plussaa
  2. T

    Keuruulaiset huomio!! Vesijohto poikki ja vettä vuotaa paljon!!!

    Nostellaan taas. Ei miulla mitenkään oma lehmä ojassa mutta mies etsii tuota vuotoa ja jos se ei löydy pian eivätkä pääse korjaamaan niin meidän viikonloppuloma peruuntuu.
  3. T

    Keuruulaiset huomio!! Vesijohto poikki ja vettä vuotaa paljon!!!

    http://www.keuruuvesi.fi/ Jos sinulla on minkäänlaisia havaintoja siitä missä vuoto voisi olla niin ilmoita asiasta heti.
  4. T

    Kn apua!!!

    Hmm. tämä menee nyt todella mielenkiintoiseksi. Mitäpäs mieltä olette? dpo5 ja 6 välisenä yönä kylkeä kääntäessä tuntui repäisevää kovaa kipua hetkellisesti, aamulla tuli vähän verta. Ja kn oli piilossa. Päivällä kohdunseudulla tuntui vihlontaa. Ja nyt kn on taas alhaalla ja...
  5. T

    Kn apua!!!

    huoh, eipä tässä nyt sitten auta muutakuin jännäillä viikko vielä. Sittenpä se selviää.....
  6. T

    Kn apua!!!

    Kiitos. Eli selvennykseksi vielä, senkö pitäisi kovettua pian oviksen jälkeen. Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Se on tosiaan pehmeä jak kuvauksen kaltainen. Mutta mun mielestä aika alhaalla. Jos vielä viitsit suomentaa tänne jos jotain löydät. Kun mie olen surkea kielissä. Niin...
  7. T

    Kn apua!!!

    Milloinkas sen pitäisi kovettua jos ei ole raskaana? Minulla nyt dpo 5 ja kn on aika alhaalla ja pehmeä. Toki se on aina yksilöllistä ja kaikki on mahdollista. mutta ihan kiva tietää miten sen toeriassa pitäisi mennä.

Yhteistyössä