Hakutulokset

  1. B

    Mika koira rotu sopiva ???

    Olemme harkinneet jo pitkaan koiraa perheeseemme....Poikamme on reilut 3v..ja "pelkaa" koiria....han pienena saikahtanyt isoa koiraa, nyt jo parempi, mutta viela aristaa... Onko siis edes jarkevaa harkita koiraa ? Toisaalta olen saanut neuvoa, etta yleensa tallainen menee ohi kun on kyseessa...
  2. B

    Mita maitoa suosittelette Suomessa

    Olen tulossa toukokuussa kaymaan Suomessa poikani, 15kk, kanssa. Han juo taalla kotona, Portugalissa, ns "lasten erikoismaitoa". Kokeilimme "Normaalia taysmaitoa", tuli punoitusta ja ihotumaa kasvoihin. Onko Suomessa "lasten maitoja", jos niin mita ? Ja jos ei, niin mita maitoa suosittelisitte...
  3. B

    Mita maitoa suosittelette Suomessa

    Olen tulossa toukokuussa kaymaan Suomessa poikani, 15kk, kanssa. Han juo taalla kotona, Portugalissa, ns "lasten erikoismaitoa". Kokeilimme "Normaalia taysmaitoa", tuli punoitusta ja ihotumaa kasvoihin. Onko Suomessa "lasten maitoja", jos niin mita ? Ja jos ei, niin mita maitoa suosittelisitte...
  4. B

    Maitopulveri koneeeen

    Osaako joku sanoa voinko ottaa tuvallisin mielin lapsen maitopulverin koneeen ? Vauvalla ikaa 4kktta eli tama hanen ruokaansa... Nestemaiset ruoat saa ottaa koneeseen, niin kylla kai pulverinkin ??
  5. B

    Hampaitako tulossa

    Itkuinen, karttyinen, ei nukuta, maito ei maistu, vain pienina annoksina, kuolaamista, kasien imeskelya, vain syli kelpaa, vatsavaivoja/paukkuja...Oireita hampaiden puhkeamiselleko ? Ikaa vajaa 3kk... Borboleta
  6. B

    Vaunuvuokrausta Helsingissa

    Tietaako kukaan onko/mista voi vuokrata vaunuja & turvaistuimia Helsingissa? Tulossa lomalle vauvan kanssa Suomeen enka viitsisi raahata omia karryja... Borboleta :wave:
  7. B

    Kokemuksia kaynnistyksesta

    LA lahestyy, mutta pikku-herra ei tee "elettakaan".... Kertokaa kokemuksia synntyksen kaynnistamisesta! Milta tuntui, miten se "oikeesti" tapahtuu ymym... Suunniteltu kaynnistys ens ma...jannittaa... Borboleta & Mini 39+3
  8. B

    Imetys ja kielletyt ruoka-aineet

    Onko jotain kiellettyja/ei suositevavia ruokia, joita tulisi valttaa imettamisen aikana ? Alkoholi tietysti, mutta muuta ? Borboleta & Mini 33+4
  9. B

    Harjoitus-supparit

    Koska teilla on alkanut tuntua ns "harjoittelu-/valesupistuksia" ? Taalle ei viela mitaan oireilua....Mutta kylla sen sitten varmaan tuntee kun niita tulee.... Borboelta & Mini 33+5
  10. B

    Lonkkia särkee

    Onko kenellakaan muulla tullut raskauden loppupuolella lonkkien sarkya/jomotusta ? Varsinkin oisin vaivaa ihan alyttomasti...ja yleensa vain oikea puoli... Mika mahtaa olla syy tahan ? Borboleta & Mini 32+5
  11. B

    Mita mukaan ja koska pakattuna ?

    Mita kaikkea taytyy ottaa sairaalaan mukaan ? Ja koska kannattaa alkaa pakkailla kassia valmiiksi ? Borboleta & Mini 24+2 :heart:
  12. B

    Vauvan ihon rasvaus

    Nain ensikertalaisena tulee mieleen juttuja... Kuinka on vauvan ihon rasvaus ? Eli kun hanta rupeaa kylvettamaan onko a) tarpeellista rasvata b) "kiellettya" rasvata aivan vastasyntynytta ? Mika olisi hyva tuote jos ? "Baby Oil" vaiko "perusrasva" ? Borboleta & Mini 26+1
  13. B

    Imetysliivit

    Koska olette hankkineet imetysliiveja ? Luin joskus jostain, etta suosittelevat ostamaan vasta n . 1 kk ennen laskettua aikaa... Minulla ei ole rinnat enaan kasvaneet alkuraskauden jalkeen, eli mihin aikaan te olette niita hankkineet ? Ja nyt olisi aikaa ja "energiaa" menna niita...
  14. B

    Mita unia!!!

    viime viikkoina olen nahnyt mita erilaisempia unia...naihin liittyy myos hauskoja "bonuksia"....Muutamana yona viime aikoina on mieheni herannyt siihen, kun mina naureskelen unissani...ja hymyilen...itse en tasta tieda mitaan, enka valitettavasti kovin usein muista unestakaan juuri... En...
  15. B

    Ymparysmitta ja koko

    Onko muilla ollut minkalaista rintojen "kasvamista" ? Mulla "normaalisti" kuppi C, nyt menossa jo kuppi D ja tuntuu, etta sekin alkaa puristella...samoin ymparysmitta kasvaa.... Vielakohan paljonkin "kasvavat"....jo riittais... :laugh: Borboleta & Mini 12+6 :heart:
  16. B

    Heikotusta...

    Onko teille muille tullut ns. "heikotus-kohtauksia"? Mulle on varsinkin viime viikkoina tullut...Valilla tuntuu etta huippaa ja "ällöttää" samaan aikaan... syon "normaalin" aamiaisen (muroja, hedelma, kahvi....) ja sitten parin tunnin paasta alkaa huippaamaan ja heikottamaan....Pieni huikopala...
  17. B

    Silliä raskausaikana

    Voiko sillia "nautiskella" huoletta (siis kohtuudella :) ) raskausaikana ? Loma Suomeen haamottaa ja olisi ihana nauttia uusia pottuja ja sillia....NAM :p Borboleta ja Mini 11+2
  18. B

    Rapuja raskausaikana

    Tietaako kukaan, voiko rapuja syoda "hyvalla omallatunnolla" raskausaikana? yleisesti ayriaisia ei suositella, mutta kuinkas ravut (ilman snapsia tietysti :laugh: ) Borboleta & Mini 10+6
  19. B

    Himoja ja ällöjä

    Onko teille muille tullut ihan omalaaatuisia himoja tai ällöjä? Minulle viime viikkoina tullut ihan tajutin himo esim. kylmaan kaakojuomaan (en ole juonut sitten lapsuuden), mutta esim. suklaa (olen ollut varsinainen karkkipeikko) ei maistu yhtaan...eika muutenkaan karkit....Myos kahvi, joka...
  20. B

    Hydroaerobique (vesiaerobick)

    Tietaako kukaan kuinka kauan on "turvallista" kayda hydrossa? Uimistahan suositellaan koko raskauden ajaksi, mutta hydro on aika lailla "rankempaa", vaikkakin vesi miellyttava ja "pehmea" elementti... Viikkoja 8+3 =)

Yhteistyössä