Hakutulokset

  1. T

    * Hoidot KYS 2011 *

    Hei kaikille ! Epäonnistuneen tuoresiirron jälkeen tehtiin passi, eli viikko sitten 19.6 siirrettiin yksi huurunenä. Nyt pp 7 ja ei ainakaan vielä menkat alkaneet. Luonnoliseen kiertoon siirrettiin ja nyt olis kp 28 / 28, eli totuuden hetket käsillä. Kaikille tsemppiä hoidon erivaiheisiin ja...
  2. T

    * Hoidot KYS 2011 *

    HalleB :hug: Meille kävi myös huonosti, mutta pakkaseen kun saatiin, niin siirtoa yritetään kesäkuussa. Tämä kierto on välikierto ja kunhan uusi vuoto alkaa, niin soittelen kysille ja sitten ultraan. Tehdään omaan luonnolliseen kiertoon. Saapi nähä miten käy. Tervetuloa uusille, vaikka ei...
  3. T

    * Hoidot KYS 2011 *

    HalleB: Hyvä saalis punktiosta, kyllä tuosta määrästä pitäisi ainakin siirtoon päästä. on: eipä mitään ihmeempiä oireita, nyt pp 4. Kävin tänään apteekista hakemassa lisää lugeja, ja mietin kauan r-testi hyllyn kohdalla että otanko vai en. Sain maltettua mieleni ja testi jäi hyllyyn...
  4. T

    * Hoidot KYS 2011 *

    HalleB: Tsemppiä punktioon, kun kykenet, niin tule kertomaan miten kävi. Jännitän ihan sun puolesta...
  5. T

    * Hoidot KYS 2011 *

    Nicci: voimahali, toivottavasti passi tuo onnen-ja ilonkyyneleitä. Kultaa: Onkos teillä ensimmäinen hoito ? Ja kyllä tässä hommassa tosiaankin koulutukset jää toiselle sijalle, asiat tärkeysjärjestykseen...;) HalleB: Koitahan kestää... Otahan viikonloppu rennosti ! Anastacia: Hyviä...
  6. T

    * Hoidot KYS 2011 *

    Punktiosta kotiuduttu, oli kivuton toimenpide. Aineet meni päähän kyllä tosi hyvin. Rakkuloita tais olla n. 14-15 kpl ja 11 niistä sisälsi solun, jee. Huomenna soitteleevat miten niille on käynyt ja toivottavasti perjantaina siirto. hertta: minulla on vahvempi usko pakaste siirtoon kuin...
  7. T

    * Hoidot KYS 2011 *

    Lila 13: hyvä että clomeista hyötyä, toivottavasti tärppää !! HalleB: hyvältä kuulostaa sinullakin. Jos perjantaina punktio, niin onko siirto vasta maanantaina, vai tekeekö ne yksityisellä myös viikonloppuna ? On: torstaina kävin ultrassa ja oli vähän hitaasti kasvaneet, joten nostettiin...
  8. T

    * Hoidot KYS 2011 *

    Halle B kiitos tsempistä, sitä tarvitaan. Joko pääset pistelemään ? Onko sulla pitkä vai lyhyt kaava ? Anastacijalle en osaa vastata, itselleni tehtiin aukkari laparoskopian yhteydessä nukutuksessa. Eilen oli ultra ja 10 rakkulaa olis tulossa. Huomenna vielä ultra ja ma tai ti punktio...
  9. T

    * Hoidot KYS 2011 *

    Tervehdys kaikille, kirjoittelin täällä kolmisen vuotta sitten. Sitten toisen ivf:n ekasta passista tärppäsi ja poika syntyi 2010. Nyt aloiteltu uutta hoitoa leikkikaveria toivoen. Tänään toistapäivää puregonia ja tiistaina ultra. Kummasti sitä vaan tänne palaa, kun hoidot alkaa. Tsemppiä...
  10. T

    Hoidot Kysillä

    :'( Eilen alkoi vuoto ja tänään vaan jatkunut. Tein eilen apteekin testin, joka oli puhdas nega. Tänä aamuna kävin verikokeessa ja iltapäivästä yritin soitella kysille, mutta kukaan ei vastannut. Soitin sitten naistentaut.polille ja siellä joku kiva täti katsoi koneelta ja sanoi, että tulosta...
  11. T

    Hoidot Kysillä

    Tikruliinille :hug: Täällä olen kovin apeissa tunnelmissa, itkukin on jo päässyt, koska olen 99 % varma että ei onnistunut tämä hoito. Samoin kuin Zirppanalla, mulla on ollu jo melkein viikon mahassa semmosia menkka-oireita. Mittään muuta ei oo ollu. Tää on yhtä tuskaa, mutta nyt pitää...
  12. T

    Hoidot Kysillä

    Täällä pp 5 ja ei mitään erikoisia tuntemuksia. Mitäs muille kuuluu ??????
  13. T

    Hoidot Kysillä

    Zirppis , en vielä tunnustaudu harmaapäiseksi mummoksi, muuten se sama mummo oli siellä jo silloin kun minä kävin 10.30. Katselin kyllä siinä odotustilassa sillä-silmällä, mutta oltiin sitten eri aikaan. No pääasia että molemmilla on nyt kyytiläinen. Tikrulle nostan kaikki peukut pystyyn, ei...
  14. T

    Hoidot Kysillä

    Zirppana , rakas ystäväiseni, missä olet ? On kuljettu niin samaan tahtiin tätä kivistä tietä, että olet usein ajatuksissani.
  15. T

    Hoidot Kysillä

    Vesiheinälle hurrrjasti onnea !!! :flower: :heart: Itse sain tänään kyytiläisen mukaan, nyt vaan toivon parasta ja yritän olla stressaamatta. Huomennako se on se pp1 vai tänään ? Mitens Zirppanalla ?
  16. T

    Hoidot Kysillä

    Ihanaa Zirpukka että se on nyt ohi !! Vähän väliä olen käynyt kurkkimassa, että milloin ilmoittelet itsestäsi... Mulle biologi soitti äsken, ja 8 solusta vain 4 oli hedelmöittynyt, koska puolet oli ollut raakoja. Mutta siirto on huomenna ja toivottavasti sinä olet siellä saman asian takia :)...
  17. T

    Hoidot Kysillä

    Terveiset punktiosta ! Se oli kyllä nopea ja kivuton toimenpide, hyvät aineet antoivat, päässä oli kumma olo... Neulan piston tunsin, mutta se ei sattunut yhtään. 8 munasolua sieltä saatiin ja huomenna soittaavat miten niille on käynyt. Siirto olisi sitten perjantaina. Eli kovasti...
  18. T

    Hoidot Kysillä

    Pikasesti vaan, että punktio keskiviikkona. Entäs Zirppanalla ??
  19. T

    Hoidot Kysillä

    Tikrulle hurjan paljon tsemppiä huomiseen koitokseen !! Minä kävin kans tänään toisessa ultrassa ja rakkuloita oli vain 7 isompaa ja muutama pienempi. Limakalvo oli 7 mm ja jatkan gonalia 150 iu, eli samalla annoksella. Elikkä Zirppanan kanssa mennään ihan samoissa. Mulle veikkasi...
  20. T

    Hoidot Kysillä

    Huomaa että hoidot kuumimmillaan kun tekstiä tulee ihan mukavasti... Hopottitar toivon todella että niistä huurunenistä tulisi se teidän oma pikkuinen. Akupunktio kuulostaa jännälle, vaikka siinä esiintyykin tuo punktio sana ;) Mitenkäs Tikrun ultraus meni ? Raitatiikerille...

Yhteistyössä