Hakutulokset

1. V

Esikko - talvivauvan vaatevarasto

Meille on tulossa joulukuussa toinen, ja esikoinen on syntynyt eräänä kylmänä maaliskuun yönä. Esikoisen ollessa ihan pieni, huomasin saman kuin Jimena, eli pieni toppapuku oli kätevä. ostin H&M:ltä edullisesti sellaisen, jossa oli hihat ja jalansuut ummessa, joten erillisiä toppatöppösiä tai...
  2. V

Miten saisi 2-vuotiaan syömään itse aktiivisemmin

Meillä siis vähän turhan hyvään palveluun tottunut 2 vee 3kk tyttö. Hän saattaa aloittaa ruokailun itse syömällä kolme-neljä lusikallista, mutta sitten alkaa höpötellä ja touhuta muuta. Usein vielä sanoo, että äitin pitäisi auttaa. Kehuista, kannustamisesta, jankuttamisesta ym. on joskus...
  3. V

Saako jyväskylässä kuntalisää

Jyvälässä oli 90? ainakin vielä vuosi sitten, kun siellä asuttiin. =)
  4. V

Montako Panadol 500mg raskausaikana päivässä voi ottaa?

Mulle neuvolassa sanoi terkkari, että ota vaan heti kaks kerralla jos päätä särkee vähänkin enemmän, on sit jotain apuakin...mulla kyllä tuntuu ettei noi panadolit auta mihkään...ees kaks kerralla.... Ja jossain ketjussa luin, että jollekin oli neuvolassa neuvottu kovaan päänsärkyyn 2...
  5. V

Mitä ostella kakkoselle? (Puuttuukohan meiltä mitään...)

Me ollaan jo ostettu ensisängyksi käytettynä semmonen katosta riippuva kehto, esikoisen ensisänky oli silloin lainassa...ja sit ajattelin talveksi ostaa turvakaukaloon semmosen lämpöpussin. Muuta en ole vielä keksinyt.... :laugh:
  6. V

Joululahjat *vko20*

Hei! Olen lueskellut ketjuanne jo pidemmän aikaa, ja nyt päätin josko itsekin liittyisin mukaan! Tässä vähän tietojani, päivittääkö joku niitä, vai miten se menee? Eli minulla on laskettu aika 14. 12 ja toinen tulossa. Synnytyssairaala on VKS. Lueskelin tuossa noista teidän vauvanhuone ja...

Yhteistyössä