Hakutulokset

  1. H

    IVF heinä-elokuussa

    Tosiaan täällä on todella hiljaista. ONNEA Kisuli32 plussasta! :flower: :hug: Angela77 mullakin loppuu välillä raskausoireet kuin seinään. Tälläkin viikolla oli kolme oireetonta päivää. Ei edes ollut yhtään etova olo. Sitten kävin alkuraskauden ultrassa ja arvelin ettei kaikki ole hyvin, mutta...
  2. H

    IVF heinä-elokuussa

    Moi, kirjoittelen kuulumiset nopsasti, olen "vuosisadan" flunsassa ja olo on todella heikko viimeiset kolme päivää. Torstaina kuitenkin raahauduin verikokeeseen ja eilen sain tietää pp 17:n hcg-arvon eli 2325 jotain yksikköä (en muista) per litra. Mulla ei oo harmaintainta aavistusta mitä tuo...
  3. H

    IVF heinä-elokuussa

    Testasin sitten vasta tänään ja yllätykseksi testiin piirtyi vahva plussa. En ollut uskoa silmiä, enkä oikein vielä taida tajuta koko asiaa. Oireita ei edelleenkään kummoisia, vain pientä kuvotusta iltapäivisin ja kauhea flunssa päällä. Muistelin että ensimmäisessä raskaudessa tunsin selviä...
  4. H

    IVF heinä-elokuussa

    Tänään siis pp12 eikä muita oireita kuin kauhea flunssa, mutta sehän nyt ei tähän liity. Alan valmistautumaan henkisesti negaan. Testailen vasta maanantaina (virallinen testipäivä) ellei ala vuotaa aikaisemmin, luulen että alkaa, koska menkkakipuja ollut pari päivä ja välillä sellainen olo että...
  5. H

    IVF heinä-elokuussa

    Nopsasti kirjoittelen kúulumiset. Tänään vasta pp 7, eikä oikeastaan ihmeempiä oireita. Vähän etoo, mutta luulen että kuvittelen senkin oireen. Usko plussaan alkaa hiipumaan, mutta en vielä kuitenkaan luovuta. Osaisko joku valaista, mistä päivästä tulevien kuukautisten alku lasketaan (punktiosta...
  6. H

    IVF heinä-elokuussa

    Vihdoin pääsin koneelle ja täällähän oli mukavaa luettavaa vino pino. Suuret halit ja onnentoivotukset plussaajille Angela77, puoli-enkeli ja Matilda2008 :flower: Aivan mahtavaa! Onnistumisen ilo tarttuu. =) Ja eiköhän tämä oma piinailukin suju nyt toiveikkaammin. Mulla siis pp4, ei sen...
  7. H

    IVF heinä-elokuussa

    Täältäkin suunnalta hiukan kuulumisia. Biologi soitteli sitten lauantaiaamu jo yhdeksältä (herätti)ja 8:sta solusta 6 oli hedelmöittynyt. Maanantaina vielä soittelin itse klinikalle ja noista kuudesta viisi oli jakautuneet (olivatkohan 6 soluisia). Eli pääsimme siirtoon, ihanaa, pieni helmi siis...
  8. H

    IVF heinä-elokuussa

    Punktio takana meilläkin . Saatiin 8 solua, joista en vielä sen enempää tiedä. Viimeksi saimme 10, joista 4 hedelmöittyi, joten jos sama kato käy 3 saattaisi nyt hedelmöittyä. Peukut pystyyn että edes jotain siirrettävää saataisiin. Muuten punktio meni hyvin, eikä sattunut juuri ollenkaan...
  9. H

    IVF heinä-elokuussa

  10. H

    IVF heinä-elokuussa

    Angela 77: Toivoa ei ole vielä menetetty, voimia teidän pikkuiselle sitkeälle sissille! Joskus ne yllättävät sitkeydellään. Mulla ekassa raskaudessa toinen sikiöistä menehtyi rv:lla 12, mutta toinen jatkoi sitkeästi loppuun saakka. Mulla oli tänään eka ultra, eikä munasoluja ollut kuin 4 kpl...
  11. H

    IVF heinä-elokuussa

    Täällä odottelen kuukautisia alkavaksi tänään tai huomenna, sitten pääsisin pistelemään Conal-kynällä, hieman jo jännittää. Punktio ajoittunee viikolle 34. Meillä alkamassa toinen IVF ja ekasta hoidosta on 1,5 vuotias poika. Hoito tehdään miehen puolelta lahjasoluilla, kuten ensimmäinenkin...
  12. H

    PAS toukokuussa

    Testailin minäkin etukäteen ja negaa näytti. Voi itku! Toiveet olivat taas niin korkealla ja kovaa tultiin alas. Itkut on nyt kuitenkin itketty ja suuntaamme kohti uutta hoitoa. Angela 77, millä klinikalla olette hoidossa? Ajattelin kysäistä kun meilläkin lahjasolut käytössä ja toivoisimme uutta...
  13. H

    PAS toukokuussa

    Ilmoittelen väliaikatietoja. Mulla tänään pp 8 ja oireita on monenlaisia; väsymystä, palelua, kuplintaa ja vihlaisuja mahassa. Luulen kuitenkin kuvitelleeni nuo kaikki, koska kontrolloin kehoani nyt äärimmäisellä tarkkuudella. Naurattaa tämä touhu välillä, kun jokaiseen nipistykseen ja suolen...
  14. H

    PAS toukokuussa

    Meillä oli onnellinen siirto eilen. Kahdesta alkiosta toinen selvisi sulatuksesta. En muista koska olisin viimeksi jännittänyt yhtä paljon kuin sulatusta. En pystynyt nukkumaan enkä syömään vuorokauteen ja pelkkä kävelykin oli vaikeaa. Eli masuun klinikalta lähti seitsemän soluinen helmi? Tähän...
  15. H

    PAS toukokuussa

    Sopiiko että liityn joukkoonne? Meillä edessä jo ensi tiistaina 1.IVF:n 1. PAS ja tuosta ekasta tuoresiirrosta meillä on 12/2006 syntynyt ihana poika. Pakkasessa 2 alkiota samassa oljessa, jotka sulatetaan siis maanantaina. Toivottovasti pikkuiset selviytyvät, loppujen lopuksi se on korkeimman...

Yhteistyössä