Voisin nimittäin harjoitella/testailla intuitiotani jälleen. Haluaisin tehdä sen valokuvien kautta. Voit vaikka luoda uuden nimimerkin, jos et halua minun tietävän vakituista nimimerkkiäsi täällä tms.
Lähetä siis minulle yv, johon liität valokuvasi. Kuvasta tulisi näkyä kasvot ja silmät...
Pikainen moikkaus ja halaus täältä päin :heart:
Aistitkos mun tän hetken energiat? ;) Oikeastaan nää on jatkuneet eilisestä lähtien, tää on vähän erikoista. Elän ihan täysillä tunteessa ja asiassa, joka ei ole vielä edes tapahtunut. Näätkös? :saint:
Sepä se. Mä oon koettanut etsiä netistä noita ohjeita verkkojen tekemiseen sieppareille, mutta en vaan oo onnistunut löytämään muita kuin sen perusjutun.
Samoin :hug:
Ei vissiin tuu kovin usein käytyä enää tällä nikillä täällä, mulla oli yv:ssä viimevuodeltakin lukemattomia posteja.. :whistle:
Mutta nyt piti kirjautua ja kysästä tätä juttua mustana, jotta pystyn lopulta tuhoamaan todistusaineiston (=kuvat) ..
Heipsan
Passaan tämänkin illan. Viimeyön valvomiset sairaan lapsen takia vaatii veronsa, ja suunnistan siis nukkumaan. Palailen taas huomenissa ketjuun :)
Kauniita unia :wave:
Jos tilanne täällä pysyy näin stabiilina eikä enempiä sairastuneita tule, niin voin tämän päivän aikana yrittää katsella myös sulle. Ilmoittelen sitten :)
No hyvä. Ehdin tosin just kaatamaan kahvia kuppiin, mutta juon tämän ja aloitan sitten. Noin kymmenen minsaa, ehkä, menee vielä?
IhanaValo, laitatko vaikka yv:llä niitä juttuja, joista haluat että katselen. Huhuilen sitten kun oot vuorossa.