Hakutulokset

  1. M

    Miten saisi vilkkaan taaperon syömään tarpeeksi (viihtymään syöttötuolissa)?

    Kiitokset kaikille vastauksista! Pitääpä kokeilla tuota kuva juttua. Ruokapöytä on myös ikkunan ääressä, joten ulkoakin voisi keksiä jotain kateltavaa. Siinä mielessä ei pitäisi olla ihan toivoton tapaus, kun kuitenkin syö hienosti itse, kun on mieluista ruokaa tai iso porukka koolla syömässä...
  2. M

    Miten saisi vilkkaan taaperon syömään tarpeeksi (viihtymään syöttötuolissa)?

    Meillä on 1v 9kk ikäinen todella vauhdikas taapero, joka ei millään malta istua ruokapöydässä tarpeeksi kauan saadakseen syötyä riittävästi. Jos on todellla mieluista ruokaa, hän syö kyllä itse ruoan kokonaan, mutta muuten yleensä minä syötän ja taapero syö jonkin verran itse. Yleensä hän...
  3. M

    Lapsen haastava temperamentti

    Hei BenJerry! Kylläpä kirjoituksesi kuulosti todella tutulta, meidän poikamme(nyt 1.4 v) vauva-aika oli just samanlaista. En uskaltanut lähteä mihinkään kerhoihin, kahviloihin, vauva-uintiin, tms kun ei koskaan tiennyt miten herkkä mutta niin tulimme poikamme reagoisi. Ja tietysti myös meidän...
  4. M

    Heräileekö teidän 1,5vuotiaat yöllä?

    Hei! Meilläkin 1.4 vuotias herää silloin tällöin nimenomaan syömään/juomaan yöllä ihan riippuen siitä, miten päivällä on syönyt. Jos on syönyt hyvin, ei herää syömään. Tietysti voi herätä muutenkin kuin vain nälkään/janoon, mutta jos silloin yritän antaa maitopullon, suuttuu vaan. Tietystikään...
  5. M

    Äitiin takertuva taapero - toinen tulossa syksyllä!

    Kiitos Kenguruliina! Pitää tosiaan yrittää saada isä ja poika viettään enemmän aikaa yhdessä. Täytyy myös pikkuhiljaa treenata sitä, että isä laittaa pojan nukkumaan. Jos minä laitan, poika nukahtaa tyytyväisesti kujerrellen itsekseen, mutta jos isä yrittää viedä nukkumaan, ei tule yhtään...
  6. M

    Äitiin takertuva taapero - toinen tulossa syksyllä!

    Hei! Te joiden lapsilla on suhteellisen pieni ikäero, auttakaa!!! Meidän 1,3 vuotias poikamme on koko ikänsä ollut minussa kiinni. Varsinaista eroahdistusta ei enää ole, mutta vieläkin, jos joskus olen poissa vaikka edes puoli tuntia, poika on sen ajan apea/kärttyinen ja palattuani on...

Yhteistyössä