Hakutulokset

  1. F

    Menkat vai keskenmeno?

    Synnytyksestä 3,5kk eikä ekoja menkkoja vielä oo tullu. Eilen tein varmuuden vuoksi r-testin ja siitä tuli haamu. Mielestäni ei ollut viivanpaikka. Ja viiva tuli heti liuskan kastuttua. No illalla alkoi ruskea vuoto, joka aamulla runsastui ja nyt tulee pieniä hyytymiä ja melko paljon verta...
  2. F

    Iso vauva 3kk - koska kiinteät?

    Meillä on 3kk:n ikäinen poika ja kokoa on 64cm ja 7120g. Tuntuu, että maidolla en saa poikaa enää tyytyväiseksi ja syökin päivällä vähintään 2 tunnin välein. Päikkäreiltä herää jopa tunnin jälkeen nälkäisenä.. Öisin saattaa herätä 8 kertaa. Alan olemaan aika väsynyt. Th kehuu, että ei mitään...
  3. F

    Lapsivesipunktiossa olleet - miten synnytys käynnistyi?

    Olisi mielenkiintoista tietää, miten synnytys on lähtenyt käyntiin niillä, joille on tehty raskauden aikana lapsivesipunktio? Itsellä synnytys käynnistyi vesien menolla.
  4. F

    Tiheät yösyötöt/heräilyt..

    Kohta 3kk:n ikäinen vauva herää yöllä tunnin tai korkeintaan kahden tunnin välein. Joinakin hyvinä öinä on 2,5h:n pätkä. Nälkä ei ole, luulen, että on vatsavaivaa. Iltapäivällä/illalla annan Rela-tipat. Röyhtäisee huonosti ja ilma jää kiertämään vatsaan. Voisiko olla apua Cuplatonista tai...
  5. F

    Edelleen suppareista..

    Täällä menossa rv 40 ja eilisillasta lähtien supistellut noin 10 minuutin välein. Muutama tosi kipeäkin suppari tullut. Tuntuu, että keho yrittää käynnistellä synnytystä, muttei vain saa mopoa käyntiin :D Voiko harjoitussupistukset todellakin olla näinkin säännöllisiä? Vai voimistuuko supparit...
  6. F

    Synnytyssupistukset

    Pitääkö oikeiden synnytyssuppareiden olla kipeitä, että kannattaa lähteä synnärille? Täällä on supistellut viikon ajan iltaisin/aamuisin ja eilisiltana supisteli 8-10 minuutin välein, mutta kipeää ei käynyt. Supparit oli kyllä tuntuvia, mutta ei niin kipeitä, mitä kuvittelen synnytyssuppareiden...
  7. F

    Mille viikoille asti koulussa?

    Elikäs, mihin asti ootte ollu koulussa? Itsellä olis tunteja ja tenttejäki vielä viikolla 38 ja vähän oon miettiny onko mitään järkeä.. Koulumatkaa tulee päivässä n. 50 kilsaa. Tietty lopulta oon sitte voinnin mukaan, mutta kiinnostaa miten on muilla menny?

Yhteistyössä