Hakutulokset

1. R

Kirjoita runo, kiitos =)!

Entä sitten kun linnut on lähteneet ja verkkaan käy virtojen juoksu? Entä sitten kun päivät on viilenneet ja poissa on nurmien tuoksu? Sinä vieläkö viivyt mun vierelläin tuuli tuiskuna lunta kun heittää, yhä kätesi löydänkö kädestäin paksu jää vaikka muistoja peittää? Entä sitten kun päivä...
  2. R

Sterilisaatio

Tällä viikolla juuri sain ajan toimenpiteeseen helmikuussa. Eli alasynnytyksen yhteydessä ei tehdä, vaan vasta puolen vuoden kulutua jotta paikat ehtivät palautua ja ehkäisyteho on mahdollisimman suuri. Sektion yhteydessä tehdään koska vatsanpeitteet ovat valmiiksi auki.
  3. R

Tampere

:laugh: :laugh: kylläpä matsin saa aikaseksi näköjään mistä tahansa... :laugh:
  4. R

rinnat täynnä maitoa, kipeät pahkat kainalossa?

Juu maitoa tulvii täälläkin eli kovin tutulta kuulostaa... mulla auttoi että lypsi sen enimmän kireyden pois jos poika ei syönyt sitä tahtia mitä maitoa tuli, varsinkin alkupäiviänä maitoa oli tarjolla vaikka koko kylän kakaroille ja pikkuinenhan nyt ei sillon vielä paljoa syö. Pumpulla tai...
  5. R

Elokuisten vauvat tänne!

Pikku-Ukko syntyi 17.8. klo 16.51 reilun viiden tunnin puuhastelun ja viiden minuutin ponnistuksen jälkeen. Koko oli 3440 g ja 49,5 cm. Ja toinen ja viimeinen vekara siis on hän. Aikas jännää ettei täälläkään kukaan muu synnyttänyt samana päivänä, olin Keskisuomalaisenkin mukaan ainoa tuona...
  6. R

Kirjoita runo, kiitos =)!

Siinä se istuu. Mun Rakkaus. Syö ranskanleipää jonka päällä on juustoa, lasissa kaakota. Silmä sillä on mustana, ja takin hiha revennyt. Hermo meni, kuulema. "Oisitpa nähny sen toisen", se kehaisi yöllä verissäpäin kotiuduttuaan. Se ajaa autolla lujaa ja kuuntelee vanhaa rokkia, housut sillä...
  7. R

Omaan huoneeseen nukkumaan?

Meillä vaihdettiin makkaria, eli tyttö pysyi pinnasänkyineen samassa huoneessa (ja sai sinne lisäksi muutkin tavaransa) ja parisänkymme siirrettiin toiseen (pienempään) huoneeseen kun neiti oli 8 kk. Ei minkäänlaisia vaikeuksia, samoin kuin ei pinnasängystä lastensänkyyn vaihdossakaan 1v 2kk iässä.
  8. R

kun lapsi HUUTAA kaupassa!?

Anna huutaa. Jos joku toinen asiakas mulkoilee niin mulkoile takasin. Periksi ei kyllä kannata antaa, lapsi päättelee että kun riittävästi kapinoin niin saan tahtoni aina periksi. Meillä ainakin on toiminut tuon parin vkon päästää 2v:n kanssa hienosti, olen sanonut että itke ja huuda pois jos...

Yhteistyössä