Hakutulokset

  1. B

    ennustaja paikalla..kysymyksiä saa esittää ken haluaa

    :wave: Jos vain jaksaisit vielä jatkaa, tulen huomenna (tai vaikka ylihuomenna, jos et ennemmin kerkeä ;) ) lukemaan! Pian olisi minun vuoroni, jänskättää!
  2. B

    onko täällä kellään käytössä sellaista vihkoa johon merkitsee kuukauden menot ja tulot?

    Meillä on myös excel-taulukko, johon on kirjattu jo parin vuoden ajan ihan kaikki menot, myös ne jäätelöt kiskalla jne ;) Toisessa taulukossa on kaikki kiinteät menot ja laskut joiden summat ja eräpäivät on jo tiedossa, näkee vähän minä kuukausina täytyy olla erityisen tarkkana. Kyllä minusta...
  3. B

    Vaikeuttaako valoisuus teidän lasten unen saantia?

    Meillä ei ainakaan huomattavasti vaikuta, vähän helpommin saa heitä hereille näin keväällä/kesällä. Ollaan kyllä alusta asti totutettu nukahtamaan valoisassa, liekö sillä merkitystä. Kyllä me vanhemmatkin osaamme nukahtaa vaikka olisi valoisaa, pikemminkin itse en osaa, jos on aivan pimeää...
  4. B

    G: Kuinka paljon sinulla miehelläsi ikäeroa? Kumpi vanhempi?

    Mies on viikon vanhempi (mutta vain kun syntyi pentele ennen aikojaan, minä taas kiltisti ihan laskettuun aikaan B) )
  5. B

    kitinää särkänniemestä

    Meitä suututtaa myös! Tuli hankittua jopa jo ennen Vappua kausiliput lapsille ja aluekausikortit myös meille aikuisille, ja nyt harmittaa ihan vietävästi kun näistä uudistuksista ei tietenkään tiedotettu mitenkään etukäteen! |O
  6. B

    ennustaja paikalla..kysymyksiä saa esittää ken haluaa

    Löydänkö koskaan oikeaa ammattia ja/tai menenköhän enää koskaan töihin? Löydämmeköhän me vielä tänä vuonna omaa kotia? Tuleeko meille vielä jossain vaiheessa lisää lapsia? Kiitos kovasti :flower:
  7. B

    Annatteko kalkkipillereitä lapselle joka ei juo maitoa?

    Meillä ovat molemmat saaneet 1-vuotiaasta asti (nyt 6- ja 4-vuotiaat) Minisunia, jossa on kalsiumia ja D-vitamiinia.
  8. B

    Pelkäättekö te muut kätkytkuolemaa tai oletteko pelänneet vauvan kanssa?

    Aina olen käynyt katsomassa vähän väliä enkä ole vieläkään päässyt tavasta eroon, käyn katsomassa kerran illalla klo 20-23 välillä ja viimeiseksi ennenkuin menen itse nukkumaan :ashamed: Parhaiten nukun kun molemmat ovat samassa huoneessa :ashamed: Ikääkin lapsosilla jo 6 ja 4v...
  9. B

    Oletko 100 % suomalainen?

    Minullakin on ihan mustat hiukset ja hyvin vaalea iho - ja kuitenkin ainakin 1700-luvun puoliväliin takaperin mentäessä (128 henkilöä esim 7. sukupolvessa minusta taaksepäin) ihan kaikki ovat suomalaisia ;)

Yhteistyössä