Hakutulokset

  1. G

    Ystävää Tampereelta äidille ja pojille

    Hei vielä kaikille! Tulkaa tekin tuonne Pipariporras-03 alue kerhoon, jotka eivät vielä ole. Siellä on paljon tamperelaisia ja itsekin sinne liityin juuri, löytyy uusia ystäviä :) Hari Mao- nimiseltä nimimerkiltä saa salasana, jonka avulla pääsee hakemaan kerhon jäsenyyttä!
  2. G

    Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

    Heippa! Täällä kans yksi uusi tamperelainen äiti, tai poika on jo 1.5-vuotias, mutta muutin vasta tänne seudulle :) Kelpaako kerhoon siis sellainen, joka ei tällä hetkellä odota? Ystäviä kaivattaisiin, joten jos kelpaa niin haen jäsenyyttä :)
  3. G

    Ystävää Tampereelta äidille ja pojille

    Heippa! Missä päin asustat? Täällä toinen ihan vastaava tapaus, mulla on 1.5-vuotias poika ja asun Pappilassa. Saa laittaa yksityisviestä, jos kiinnostaa tutustua :)
  4. G

    Käykö täällä joku Elixia Onkiniemessä

    Minä ja mies käydään myös molemmissa. Onkiniemessä on ihanaa luxusta se infrapunasauna :) Harmittaa vaan, ettei oo treeni/jumppakaveria, olis kiva mennä jonkun kanssa yhdessä!
  5. G

    Äiti-lapsiseuraa Tampere (Pappila-Takahuhti-ympäristö)

    Kiitos sullekin vinkistä! Kiva, että noita kerhoja ja kahviloita näyttää riittävän :)
  6. G

    Äiti-lapsiseuraa Tampere (Pappila-Takahuhti-ympäristö)

    Juu, laitan :) Oletko itse jo töissäkäyvä vai lapsen kanssa kotona? Aloitin nyt syksyllä tuon Elixiankin, kun siellä on lapsiparkki ja vaunulenkit ei enää oikein onnistu, kun poika ei jaksa niin kauaa siellä vaunuissa istua :) Onko täällä jossain MLL:n kerhokin? En tiennytkään. Tuota seurakunnan...
  7. G

    Äiti-lapsiseuraa Tampere (Pappila-Takahuhti-ympäristö)

    Hei! Nyt kuulutan kaikki Pappila-Takahuhti-ympäristön äidit lapsineen puskista esiin :) Olemme 27-vuotias äiti ja 1 v 3 kk poika muuttaneet ihan vasta Tampereelle ja muut äiti-ystävät olisi aika kova sana, kun en täältä oikein ketään kunnolla tunne. Kovasti kaipailtais puisto-...
  8. G

    Ystäviä Naantali/Raisio/Turun seutu

    Hei! Olen 26-vuotias nainen ja muuttamassa takaisin Naantaliin kuukauden ikäisen vauvan ja miehen kanssa. Olisi kiva löytää muita äitejä samoilta kulmilta kahveille, leikkipuistoon, vaunulenkille ym. Ota yhteyttä yksärillä :)
  9. G

    Mihin heinä-syyskuussa 3-kk ikäisen vauvan kanssa?

    Moi! Mikä olisi sopiva matkakohde avioparille, jolla on n. 3 kuukauden ikäinen vauva? Haluaisimme matkalta hyvää ruokaa, rauhallista rantalomailua, snorklausta sekä jonkun verran myös jotain elämyksiä tietty vauvan ehdoilla. Matkan ajankohta olisi luultavasti heinä-syyskuussa. Olemme...
  10. G

    Ystäviä Tampereelta?

    Hei! Olen vm. -82 esikoistaan odottava mamma, jonka laskettu aika on 3.6. Asustelen tällä hetkellä Tampereella (Pispalassa) ja olen päivät kotosalla äitiyslomalla ja kaipaisinkin kovasti kahvittelu/juttelu/lenkkeily- sekä vauvan synnyttyä myös vaunuiluseuraa :) Olisi kiva jakaa kokemuksia ja...

Yhteistyössä