Hakutulokset

  1. Velv

    11 vkoa ja kasvaa hitaasti?

    Hei Mulla tyttö 11vko vanha. Syntymämitat ol 4040g ja 49cm ja nyt 5226g ja 57cm Nyt viimeisen kahden viikon aikana painoa on tullut vain n. 70g/vko ja se on vissiin aika vähän? Pituus ja paino ovat molemmat tippuneet koko ajan käyrillä. Täysimetyksellä ollaan oltu, nyt viime päivät söisi...
  2. Velv

    2v 4kk pidättää pissaa

    Onko kellään kokemusta 2-vuotiaan pojan pissan pidättämisestä? Meillä oli pojalla kesäkuussa virtsaumpi, nyt saattaa olla pissaamatta koko yön ja aamupäivän ja sitten ollaankin itkuisia kun ei meinata uskaltaa ollenkaan pissata, Kun pissa sitten tulee, sitä tulee reilusti yli äyräitten...
  3. Velv

    Vatsatauti viikolla 40+

    Onko kellään kokemuksia moisesta? Onko joku peräti päässyt nauttimaan synnytyksen ihanuuksista yhdessa vatsataudin ihanuuksien kanssa? Minä itse nyt vatsataudissa, rv 40+1, pikkasen hirvittää että jos se nyt alkaa syntyä niin miten tässä selviää... Velv
  4. Velv

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Ihan vaan pientä galluppia, että miten on lähteneet synnytykset käyntiin. Itsellä eka oli 40+5 ja tämä toinen on nyt edennyt vaiheeseen 39+6 ilman merkkiäkään tulevasta synnytyksestä... Velv
  5. Velv

    Itä/Pohjois-Vantaalaisia äitejä?

    Tuolla aiemmassa Itä-Vantaalaisissa oli jo niin hyvä meno, ettei sinne enää uskaltanut tunkeutua. =) Täällä yksi 27-v Vallinojalla äitiysloman juuri aloittanut 2-vuotiaan pojan äiti ihmettelee, onko lähistöllä muita äitejä yhtä ihmeissään. Ollaan asuttu vasta reilu puoli vuotta täällä, eikä...

Yhteistyössä