Hakutulokset

  1. HalleB

    Pergoveris + Gonal-f

    Onko jollain kokemusta tuosta lääkeyhdistelmästä? Mulla kasvaa huonosti follit. Ekassa hoidossa (pitkä kaava) saatiin yks alkio siirtoon ja toisessa hoidossa (lyhyt kaava) kasvo vaan yks folli, joten tehtiin inseminaatio. Nyt nöyrästi toivomme, että pääsisimme edes siirtoon seuraavassa...
  2. HalleB

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    Tervetuloa uudet ja vanhat! Etusivulla oleva lista ei pysy millään ajantasalla, joten tein sellaisen listan jota voi kaikki itse päivitellä :) Toivottavasti mahdollisimman moni meistä siirtyisi ensi vuonna odotuspuolelle:heart: edelliset keskustelut...
  3. HalleB

    Raskaan työn raatajat ja IVF

    Hei! Olisi mukava, jos joku osaisi vastata. Teen kolmivuorotyötä hoitajana ja työhöni kuuluu jatkuva nostelu, siirtely, kova kiire yms. Fyysisesti hyvin rankkaa. Clomifen-hoidon aikana mulla tuli pariin otteeseen kummallekkin puolelle johtofollit, ultrassa näkyi munasarjoissa nestettä...
  4. HalleB

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    6.9.10: Siivoilin vähän listaa. Jos haluat nimesi takaisin listalle, niin tervetuloa! :) ESIKOISESTA HAAVEILEVAT: Nimimerkki..................yritys aloitettu.........hoito onlyer...............................11/05..................IVF-jonossa...
  5. HalleB

    Esikoisesta pitkään haaveilleiden-pino vol.3

    Tervetuloa kaikki, joista tuntuu, että haikara on eksyny matkalla. [color=orange]Esikoisesta haaveilevat: Duffy....................................yk14 kiharapää.............................yk23 Louvre..................................yk13 HaLLeBeRRy.........................yk22...
  6. HalleB

    Kalenterista puuttuu syyskuu

    ai että voi ärsyttää pieni asia.. ostan joka vuos koirakalenterin ja empä tajunnu ostaessani tarkistaa onko kaikki kuukaudet paikallaan... :kieh:
  7. HalleB

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

    Kaikki esikoisesta haaveilevat tervetuloa! Ilmoittakaa tietonne, jos haluatte mukaan!:) AKTIIVIT: ansku-82 anu84 butterFly88 Cladoceran elviir-a empuuu EtanaLilli HaLLeBeRRy Haaveileva-85 HappyFeet HayLina Hlemmur hippopotamus80 Ibu Jeip Jezze kaz Kiharapää Kilu09...
  8. HalleB

    o

    o
  9. HalleB

    ----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

    En ainakaan vielä huomannu vastaavaa pinoa, joten tein sellaisen:) Mulla itelläni testaus sijottuu sinne alkuviikkoon MAANANTAI 29.12.08 HaLPe--------14/28--------yk 12 esikoinen haaveissa
  10. HalleB

    ~~~~~~PLUSSAPINO-VIIKKO 36~~~~~~

    Huomasin, et tälle viikolle ei oo viel pinoa, joten tein sen, kun itsellä testaus sattuu juuri tuolle kyseiselle viikolle, kun nyt tarkemmin laskin:) [color=green]25.8.08 HaLPe-----------------14/24-----------------yk7 esikoinen[color=green]

Yhteistyössä