Hakutulokset

  1. R

    Kauanko seurustelitte ennen yhteen muuttua?

    Lisäisin tohon kysymyksiin että miten lapset suhtautuivat kun taloon tuli nopealla tahdilla uusi ihminen? Päätimme että katomme nyt pikkuhiljaa miten menee, suunnittelimme että haemme vuokrakolmiota että mahdumme kaikki ja katotaan että kuin se yhteiselo sujuu kun kummatkin tekee vuorotyötä syksyllä
  2. R

    Kauanko seurustelitte ennen yhteen muuttua?

    Olen puhunut siitä että menot ovat paljon isommat ja että mitä maksuja tulisi. Se ei kuulemma ole ongelma. Totta kai osallistuisin mahdollisimman paljon maksuihin ( en rupea siivellä elämään).Lapsen hoitomaksut ja muut menot hoidan ite.
  3. R

    Kauanko seurustelitte ennen yhteen muuttua?

    Olen nyt noin puolisen vuotta seurustellut ja mies alkoi jo kk sitten puhua yhteen muutosta ja asunnon ostosta. Itselläni ei olisi vielä mikään kiire sen asian suhteen, olen tyytyväinen tilanteeseen.Minä asun lapsen kanssa kaksiossa ja mies kävelymatkan päässä yksiössä. Olen asunut lapsen kanssa...
  4. R

    Kuinka pitäs toimia?

    Ei mua se todellakin haittaa että viettävät aikaa isän naisystävän tai papan luona vaan se että tytön puheista päätellen isää ei ole paljoa siellä näkynyt viikonlopun aikana..Onpahan joku pitämässä huolta tytöstä ja hyvässä hoidossa..Mukavilta ihmisiltä vaikuttavat kummatkin.
  5. R

    Viimenen pisara!

    En osaa neuvoa mutta kun erosin tytön isästä 2,5 vuotta sitten tunsin itseni kauhean huonoksi sillä tunsin että olin riistänyt lapselta "oikeanperheen". Tyttö on nyt 5.5 v ja tavallaan kasvanut kahteen kotiin,vaikka vieläkin pitää selittää että vanhemmat eivät palaa koskaan yhteen asumaan ja...
  6. R

    Kuinka pitäs toimia?

    Nyt tytön isä keksi että mun täytyy antaa vaatteet tytölle joilla voi mennä navettaan ja muutenkin oikein kunnolla rymytä. Sanoin että voin antaa vaatteet joissa rymytä mutta navetta vaatteet saavat kyllä ite hommata. Vähän suutahti. Isä kanssa tyttö ei kuulemma ole ollenkaa joko tyttö on isän...
  7. R

    l

    Meilläkään eivät aluksi antaneet mitään apua. Minkä ikäinen lapsesi on? Nyt on uusi lastensuojelu laki kuulemma tullut voimaan missä kuunnellaan myös lasta. :hug:
  8. R

    l

    Oletko ollut yhteydessä sosiaalitoimistoon? Itse olin juuri tällä viikolla sinne yhteydessä kun tyttö kertoi mitä isän luona tapahtuu.. Saamme toivottavasti pian sieltä apua.
  9. R

    .

    Onnea! Itselläni oli juuri sellainen mies joka sai minut tuntemaan itseni hyvin huonoksi ja rumaksi. Viimeinen pisara oli että hän kävi minuun käsiksi, tämän kuun lopussa tulee 3-v kun lähdin huonosta suhteesta. Siitä suhteesta syntyi tyttö joka tällä hetkellä on n.5 v. Jälkeenpäin ajatellen...
  10. R

    Kuinka pitäs toimia?

    ilmoitin tytön isälle eilen että systeemi muuttuu. Ihmeen hyvin otti asian ja kerrankin oli samaa mieltä asiasta.Isä oli yllättäen sitä mieltä että elatusmaksu ei olekkaan sitä varten että ostan joka paikkaan varavaatteet. Nyt sitten kokeillaan sitä että pakataan viikonlopun vaatteet perjantaina...
  11. R

    Kuinka pitäs toimia?

    Tyttö menee isälleen joka toinen viikko 1 arki-ilta sekä viikonlopun samalla viikolla. Päiväkodista isä ottaa sen vaihtovaate kassin kuulemma mukaan aina. Kyllä ymmärtäisin jotenkin jos ei olis isällä niitä vaatteita et kysytään mutta kun niitä siel on ja kuulemma tarpeeksi. Tai niin sanottiin...
  12. R

    Kuinka pitäs toimia?

    Mä en laita tytölle mukaan mitään sillä isälle olen viime syksynä antanut pienen pahvilaatikollisen vaatteita ja lapsen vaihto useimmiten on päiväkodin kautta. Lastenvalvojat eivät tee mitään,yritin viime kesänä saada apua mutta ovat kuulemma voimattomia kun isä asuu toisen kunnan alueella...
  13. R

    Kuinka pitäs toimia?

    Lisää edelliseen et viime syskysnä tarjosin tytön isälle toppapukua ja enemmän vaatteita ja sillon sano et ei tarvii kun heillä on pyykki kone. Kun viime perjantain kävi hakemassa ja halus hansikkaat mukaan annoin ja ne kuulemma oli liian hienot.
  14. R

    Kuinka pitäs toimia?

    Mua on pitkää ihmetyttäny et miten muilla elatusmaksun suhteen toimitaan. Mää saan 150 e/kk elatusmaksua ja tytön isä vaatii et annan sen luo varavaateet sekä nykyisen naisystävän luo varavaatteet? Saan kuulemma niin paljon rahallista tukea et on helpostikin mahdollista. Olen tällä hetkellä...

Yhteistyössä