Hakutulokset

  1. H

    Kaksosten kuvia !

    Laitetaanpa nyt kaksostemme kuvia nähtäväksi. Mukava seurata kuinka muidenkin kaksoset kasvavat. Laitetaan siis uusia kuvia sitä mukaa kun ehditään =) (kolmosetkin mukaan tietysti) Lisäksi voisi kertoa lasten luonteistakin samalla.
  2. H

    Millä mielellä synnyttämään?

    Koetteko kaksosten/monikkojen synnytyksen pelottavampana asiana kuin yhden? Ite oon tuota miettinyt kun synnytys lähestyy. mua pelottaa siksi kun sitä synnytysasentoa ei voi valita. Käsittääkseni kaksoset synnytetään tuolilla, jotta vauvojen vointia voidaan seurata paremmin ja b-vauvan...
  3. H

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Eikös täällä ole ollenkaan loppuvuoden tuplamammoja, kun niin hiljaista on ollut. Olis kiva lukea muidenkin kuulumisia, että miten mahan kanssa kukin jaksaa. Ite en ainakaan tunnu kuuluvani tuonne yhden lapsen odottajiin. Ei voi juurikaan verrata omaan oloon. Mun mahaa pidetään pienenä. Vain...
  4. H

    tulpaodottajat: Kesäkuu

    Mitenkäs muilla tuplamammoilla on kesä lähtenyt käyntiin? Mulla nyt 17+6 menossa ja liikkeitä olen parina päivänä jo tuntenut. A-vauva liikkuu ahkerasti, mutta B-vauvan vointi huolestuttaa koska en pysty varmaksi sanomaan että tunnen liikkeet. Ultrassakin on aina ollut rauhallisempi kuin A...
  5. H

    monikko-odottajien toukokuu

    Hyvää vappua kaikille! Olen uusi odottaja tällä palstalla. Meille on tulossa kaksoset marraskuussa ja viikkoja on nyt 13+0. Molemmat vauvat ovat omissa oloissaan eli oma pussi ja istukka. Tuplaraskaus oli kyllä yllätys, mutta ihan mieluinen yllätys =) Omassa suvussani ei ole kaksosia, mutta...

Yhteistyössä