Hakutulokset

  1. M

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Kamilla ja Soraya - me näemmä ollaan! :) Pakko oli tulla etsimään tätä ketjua, kun eräässä toisessa ryhmässä käytiin keskustelua tänään lapsettomien lauantaina #yksiviidestä teemalla, ja jäin näitä aikoja muistelemaan.... <3
  2. M

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Niin pitkän tauon jälkeen hakeuduin Kaksplussan-sivuille ja löysin kuin löysinkin vielä tämän pinon :) Ja olihan täällä juuri käynyt kääntymässä Sorayakin ;) (lykkyä sinulle vauvakuumeeseesi!) Monesti olen tätä pinoa muistellut - etenkin silloin, kun tarvoin neljään otteeseen ivf:t toista...
  3. M

    Anti-Muller-Hormoni

    Hei - nostan tätä Itseltäni otettu Naistenklinikalla AMH (kuuluu nykyään perussettiin ennen sumuja, näin ymmärsin) ja arvo 0,7 eli ikävän huono. Silti IVF:ssä tuloksena (Puregon 200) 7 kypsää munasolua toisesta munasarjasta. Tässä kun tätä pinoa luin niin tuli mieleen että voisikohan huono AMH...
  4. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Vausti meillä 2-vuotias ja vois kai ajatella että toista ollaan yritetty siitä lähtien kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen syksyllä 2009. Julkiselle soittelinkin jo silloin ja tarkoitus oli aloittaa hoidot loppuvuodesta 2009, mutta käytännössä vasta nyt vuosi myöhemmin pääsin ivf:ään...
  5. M

    2 alkiota, 1 vai 2 vauvaa?

    siirretty 2 heikkolaatuista, tuloksena 1 lapsi :)
  6. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    voih, nytmäkin koin sen että kirjoittaa pätkät ja sit onnistuu kadottamaan oman tekstinsä, auh. ja eikun uutta naputtelua: Cattus ja Siisami - onnea kovasti, ja saas nähdä oisko Siisamillekin ihan tuplasti, kuten Cattukselle! On se hurjaa, mutta ainakin itse myönnän että olisihan se ihana...
  7. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Voi Haave - otan osaa sun suruusi, en tiedä, miten jaksoit ristiäiset, jos menit. Mulla ainakin ristiäiset nostaa kyyneleet silmiin - ennen ne oli häät joissa vähän vetistelin, nyt ristiäiset. Kun tätä koko hoitorumbaa aikoinaan aloiteltiin, muistan että sitä niin mietti, että "toivottavasti...
  8. M

    11-hoidot

    Onnea plussan saaneille ja iso iso lohtuhali päinvastaista kokeneille! Sydänveri: mäkin ihmettelin tota, että miksei julkisella puhuta mitään tuosta vedenjuonnista?! Ja sit yksityisellä ne kovasti siihen kannusti. Nauratti muuten tuo sun vahinkosumutus (siis ei se varmasti mitään pahaa...
  9. M

    11-hoidot

    Onnea Sydänmaanlakka - plussajuna on siis jälleen kunnossa ja edetköön nyt vauhdilla!!! Toivottavasti Fiia69 ja muut juuri tässä viikonlopun tienoilla testaavat pääsevät kyytiin. Toivelintu - totesivat tuosta itkusta mulle, että ne lääkkeet sen tekee :) mumisin, että juupajuu...
  10. M

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Vappis oot oikeassa, täältä meitä vaan löytyy, kömmitään palstalle kun uutisia tulee :) Stella, ihanaa! kaikki on hyvin ja koita jaksaa, kaksos-arki on varmasti kiitettävän, ihanan uuvuttavaa - toivottavasti teillä on apuvoimia. Olin itse vauva-aikoina välillä aika naatti, samoin yhä nyt...
  11. M

    11-hoidot

    Mä niin uskon, että nyt se plussa-aalto tulee, täällä on monella testit ihankin juuri ja aurinko on lämmittänyt jäätynyttä plussajunaa sen verran että se kyllä köhähtää käyntiin :) Mä voin pitää tällä kertaa huolen negasta, sillä siirto tehty yhdellä 2-soluisella, mitään muuta ei saatu...
  12. M

    11-hoidot

    Toivelintu - mennään aika samaa aikataulua, puregonia uppoaa, ja näin on että mielen vetää matalaksi. Mulla ekaa kertaa pitkä kaava ja en voi uskoa että noi sumut oikeasti toimii jarruna...ei se orgalutganin piikitys kivaa ollut, mutta jotenkin siihen uskoin, että se on tosi jarru. Mun...
  13. M

    11-hoidot

    Huuh, minäkin täällä piipahdan ja kerron että vihdoin hoidossa (olin joskus kevät-kesällä listoilla, mutta sitten tulikin luomuylläri, joka meni kesken) Puregonia piikitän viidettä päivää eli viikon päästä varmaan punktioon. Olo aika kypsä ja nyt alkoi jomottelukin masussa. Ihmetyttää että eka...
  14. M

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Kamilla, ihan superjuttu!!!! Onnea - ja peukut pystyyn että kaikki menee hyvin. Arvaa mitä mä haaveilen - sitä kolmatta luomuplussaa, ihan kreisiä! Tässä unohtuu meikäläiseltä realismi :) Kaunista, lumista itsenäisyyspäivää ! - ja Stella, toivottavasti kaikki hyvin (ja ehdit jossain välissä...
  15. M

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Hei - pitkästä aikaa, mun palstailu on tosiaan aika onnetonta. Huhuilen ihan ekana Stellan perään - toivottavasti kaikki on hyvin!!! Samoin Nitrolle tsemiä - ei sullakaan paljoa enää ole jäljelllä.. Ja kiitos lohduista - saan itseni yhä kiinni siitä että jossittelen "mitä jos olisinkin nyt...
  16. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Nyt en ihan muistakaan, että kirjoitinko tänne minäkin tuossa joskus loppukesällä - mutta siis pikkukakkosyritys täälläkin aloitettu, ivf-kulta on runsas puoltoista vuotias. Tuttuja nimiä täällä vilahtelee :) On ihan pakko kirjoitella, vaikka hyvin huonosti ja satunnaisesti palstailen. Kovasti...
  17. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Raitis - mikä tuo Tyhjän sylin messu on? Onko niitä vaan Tampereella? (muistelen että sä olet sieltä) Kaz - voimia sulle, sulla oli kanssa km varhaisultran jälkeen, voikun sun kierto palautuisi pian!! Mä jännäsin samaa asiaa, ja onneksi ne seuraavat menkat alko nakutettuna tasan 4 viikkoa km:n...
  18. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Hugsy - ja muut Naikkarilla pitkän kaavan läpikäyneet - mulla edessä pitkän kaavan Naikkarirundi ens kuussa ja kyselen, että onko teitä ultrailtu ennen sumujen aloittamista, tai ennen piikityksen aloitusta? Lyhyellä kaavalla (yksityisellä) mulla oli muistaakseni joku nk. nollaultra ja sit...
  19. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Taustalta tulen ja piipahdan - kun huomasin Kazin tilanteen: Kaz: kuulun sun kanssa siihen johonkin noin runsaan prosentin kokoiseen, surulliseen joukkoon, jolla menee kesken vaikka varhaisultra lupaa hyvää. Mullakin varhaisultassa kaikki ok ja sitten rv9+5 yllättäen keskenmeno. Ja olin sitä...
  20. M

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Aden ja Vappiksen vanavedessä, minäkin tuon surkeita uutisia ja kuulumisia... Täällä on mieli maassa - olen taustaillut ihan hiljaa, koska kannoin niin isoa salaisuutta sisälläni - luomuplussaa (!) - joka nyt otettiin meiltä pois...ehdin jo nähdä sykkeenkin, mutta näin sitten kävi. Onneksi...

Yhteistyössä