Hakutulokset

1. I

Halukkaita VAASA kokoontumiseen?

Mä tuun kans! Pyörin suurimmaksi osaksi tuolla toisella foorumilla, enkä tätä aina muista käydä lukemassa.. Riksis, potki mua aina välillä mesessä, että muistan! =)
  2. I

vaasalaisia

Hei taas vaasalaiset äipät! Mitä kuuluu näin maaliskuussa?
  3. I

vaasalaisia

Minolen jo liittynyt, tulkaa te muutkin!!
  4. I

vaasalaisia

Täällähän on aikamoinen porukka kasassa! Pitäiskö meidän järjestellä jotain näkemisiä, että tutustuttais toisiimme? Riksiksen kanssa tosi ollaan jo nähtykin ;). Ja edelleen, mesessä saa lähestyä!
  5. I

vaasalaisia

Heippa kaikki! Me asutaan Korkeamäellä, eli ihan siinä Suvilahden vieressä! Lisäsin sut, Suvilahtelainen, mun meseen. Myös Krista oli lisännyt mut, eli innokaasti vaan juttelemaan kun osutaan yhtä aikaa koneelle ;). Puoltoista vuotta asuin kans yksin tuon nappulan kanssa, että kokemusta...
  6. I

vaasalaisia

nostelen..
  7. I

vaasalaisia

Jessican mese mulla onkin jo, muutkin MAMMAT lisäilkää omaan meseenne Riikka_TK@hotmail.com ja jutellaan siellä lisää! :)
  8. I

vaasalaisia

Hihii, todellakin vaasalaiset taitaa olla melkosen huonoja tässä tapailussa.. Toisella foorumilla ei tahdota millään saada porukkaa kasaan! Mun ehdotus on, että alotettais tämä tutustuminen vaikka mesessä, tai sähköposteilla. Sopisiko? Lisäilkää vaikka mua teidän meseen ensin, eli...
  9. I

vaasalaisia

Hei taas ja mukavaa tätä uutta vuotta! Vieläkö olette kuulolla, vaasalaiset äidit?
  10. I

vaasalaisia

Heippa! Täällä kans yks äiti, 25-vee. Poika on 3-v ja mahaa kasvatellaan! Kans toivon että saadaan pino pysymään =)

Yhteistyössä