Hakutulokset

  1. J

    Vauvakuume!!

    Meillä on 03/05 syntynyt poika. Hänen jälkeen tulin raskaaksi, mutta alkuraskauden lääkärikäynnillä/ultrassa vauva todettiin kuolleeksi. :'( Ollaan yritetty pian kaksi vuotta... Siihen aikaan mahtuu myös tämä päättynyt raskaus. Molemmat toivotaan niin paljon toista lasta, että alkaa...
  2. J

    Las Vegas alkaa taas !! =)

    Mä äsken kävin katsoos ohjelmatarjonnan tälle illalle ja yllätyin! En tiennyt, että tuo jatkuu taas! =) Pienet on ilonaiheet :whistle: Olin niin koukussa tuohon aiemmin ja nyt äkkiä sohval katsoo vieläkö iskee!
  3. J

    Katsotko TTK:n loppuun vai vaihdatko Huippumalliin?

    Pitkän harkinnan tuloksena mä siirryn huippumallin pariin. Mutta päivystän netis samalla tanssikisaa... :)
  4. J

    Bravuurisi jauhelihasta?

    Ostin 500gr jauhelihaa, tarkoituksena tehdä lihapullia pitkästä aikaa, mutta nyt tuli sellanen olo että ei kiitos... Yleensä teen jauhelihasta: keittoa, mureketta, kastiketta, lihapullia... Anna paras reseptisi jauhelihasta! Ei haittaa vaikka olisi joku edellä mainituista, jo pelkkä...
  5. J

    Koska siirsitte lapsen korokeistuimeen?

    Meillä 3v poika ja hyvin mahtuu vielä tuollaiseen tavalliseen istuimeen. Onkos teidän 3v lapset jo korokeistuimissa autossa? Itse en pidä kiirettä siirtymisen kanssa, niin kauan kun hyvin mahtuu tuohon nykyiseen istuimeen niin siinä pysyy =)
  6. J

    Kehu lapsesi isää!

    Mun on pakko nostaa hattua aviomiehelleni! Jaksaa aina leikkiä pojan kanssa ja antaa aikaansa, vaikka on kotona vain viikonloppuisin. Ajaa rekkaa, ja taatusti on väsynyt, kun kotiin tulee, mutta aina jaksaa pojan kanssa olla. Kehu sinä lapsesi isää! =)
  7. J

    Etanapostii...

    27v kotiäiti, jolla 3v poika. Mies rekkahommissa, on vain viikonloput kotona. Asutaan Satakunnassa. Etanaposti olis kiva, tulis muutakin kuin laskuja! :) Mutta ei meilissäkään mitään vikaa. Tykkäisin vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia... Saada uusia kavereita! Ota yksityisviestillä yhteyttä!

Yhteistyössä