Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Mä tapaan tehdä niin että puetan ensin, syötän sitten. Sitten vauva on jo puolihorroksessa ja jotenkin kai se lämmin olo sitten saa vauvan syömään. En toki tiedä toimiiko tää kaikilla, mutta meillä toiminu jo 5llä kun ovat oikein olleet sitä mieltä että ei syödä, siten oon saanu sitten syömään...
  2. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    huikkaan tännekin että jos jolla kulla on tarvetta edullisiin imse vimsen vaippoihin ja kuoriin (ne mitä oli äp) niin heittäköön yv:tä :wave: Täällä olis 13kpl niitä ylimääräisenä ja 6 kuorta :wave:
  3. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Dominique: Sanoisin että jos vauvalla ei KOSKAAN ole hyvä olla, hae apua hälle. Ei oo kaikki hyvin jos toinen kokoajan kitisee. Ja kuten kirjotitkin, vauva kärsii refluksista, mars mars yksityiselle hakemaan apua! Tkssa ne ei valitettavasti useinkaan tee mitään asialle ja jos ette...
  4. L

    Alkaa riittää ne jeesushöpinät

    Että ei oo omena kauas puusta pudonnu
  5. L

    Mielipiteitä aitasotaan naapurin kanssa

    Ei välttämättä. Jos on tarpeeksi vanha niinkun tuo meidän aita jo alkaa olemaan.
  6. L

    Mielipiteitä aitasotaan naapurin kanssa

    Meillä on kanssa orapihlaja-aita tonttien väleissä ja kukaan ei oo kyllä lupaa kysymättä vetäny matalaksi keskellä olevaa aitaa :o Aina on sovittu naapurien kanssa ja sitten on pätkästy kun on lupa heltynyt. Eikä ainakaan noin että toinen puoli on matala, toinen korkea, johan tuo nyt on tyhmän...
  7. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Mamu, teillä on tullu hurjasti pituutta joten yksi notkahdus painokäyrällä ei vielä merkitse mitään. Yleensä toinen jää jalkoihin jos toista tulee enemmän :wave: Ja pulautteluun, on olemassa semmosta ainetta kun gaviscone mitä saa antaa näin pienelle. Mä käytin sitä lääkärinmääräyksestä...
  8. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Piti oikein kattomani et miten teillä onkin noin reilusti kasvaneita lapsia, kun meillä on 50cm vaatteet vielä reilua (tyttö tänään 3viikkoa eikä nyt niin mahdottoman pienikään ollut syntyessään, lyhyt kyllä) ja vaipatkin on kokoa 2-5kg, niissä menee teipit päällekäin. Viime pe oli 3790g. Omat...
  9. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Hei vaan täältäkin! Josko sitä itsekin tännekin jotain kirjoittelisi vaikka tuon kerhonkin perustin. Meillä oli su ristiäiset ja vauva sai nimekseen Taika :wave: Juuri tultiin vaunuttelemasta koko sakki, tai no esikko nyt tietty oli koulus, eskarilainen veivas vimmattua kyytiä mukana...
  10. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Eli salasanan pyydätte yvänä (ja muistatte että sitä ei muut levittele eteenpäin kuin minä :wave: ) ja etsitte haulla sen kerhon, jonne kirjaudutte salasanalla sisään, klikkaatte kohdasta hae jäsenyyttä. Minä niitä sitten hyväksyn siellä ja sen jälkeen pääsette kerhoilemaan samalla salasanalla.
  11. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Ilmoittelen että olen perustanut salatun kerhon nimellä Maaliskuun 2010 Mussukat!! Salasanaa voi pyydellä kaikki odotusketjun jäsenet minulta ja laittaa hakemusta tulemaan!
  12. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Josko minäkin kirjoittelisin sitä synnytyskertomusta nyt kun tuo neiti tuossa nukkuu. Eli supistukset alkoivat harvakseltaan ja pitkillä väleillä 22päivä, kipu oli heti samana mitä se oli sitten synnytyksen loppuun asti ja välitkin pitkiä. Aikansa katseltiin niitä kotona ja päätettiin lähteä...
  13. L

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Ilmoitetaas tosiaan tännekin pinoon että on jakauduttu :) Tytön tyllerö (3620g ja 48.5cm) syntyi 23.3 klo 1.26 ja synnytyksen kesto oli tuo sama 1.26h :D Onneksi oltiin sairaalassa valmiina, olis neiti syntyny kotio muuten :o :x Pikaisin meidän viidestä lapsesta :D
  14. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Vauvauutisia täältäkin, vikkelä tytöntyllerö syntyi 23.3. klo.1.26, painoa 3620g ja pituutta 48.5cm, pää 34.5cm. Neitokainen maailmassa 1h26minuutissa. Alkukankeuden jälkeen kaikki ok ja porukalla ihaillaan perheen seitsemättä jäsentä :heart: Lahja Lintikka ja Neiti Nötterö
  15. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Tulen kanssa sanomaan painavan sanani tuosta risiiniöljystä tai cocktailista että älkää nyt hyvät ihmiset tuota kokeilko, nimenomaan tuon takia että se tekee vauvalle tasan saman reaktion kun teillekin eli vauva kakkaa lapsiveteen ja tulehdusriski on todella suuri. Minä kyllä poistattaisin tuon...
  16. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Lillastinalle jaksamisia! Tuota mäkin kauhulla odotan että joku kiekkaa yön ja ensimmäinen herää ennen sianpieremää :x Siinä EI VOI olla hyvällä tuulella :ashamed: Ilman muuta tuplat liikkeelle, rentouttaa! Ei meillä ainakaan ole kun pari astetta pakkasta joten siittä vaan. Toki sitten...
  17. L

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    Me9jaBonus, kyllä meillä on kaikki hyvin ajallaan tulleet, aikaisin pari tuntia ennen laskettua ja viimeisin 5pv yli. Oon asennoitunut että jos viikon menee maksimissaan yli niin hyvä. Sen ajan yli jos menee niin voi vähä karvat päästä lähteä :laugh:
  18. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Huomenia täältäki! Kaikki vaan on edelleen yhdessä koossa täällä, eipä mulla sinänsä kiirettä synnyttämään edes ole. Tiedän mitä se on ja mitä sen jälkeen odottaa :laugh: Nyt nautin niistä öistä kun saan keskeytyksettä nukkua ja kerätä voimia :D Toki on vähän sitä että jos yöllä herää ja...
  19. L

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    Eilen koetti tännekin sitten se hartaasti odotettu päivä, laskettu aika :) Vielä ollaan koossa ja toivon mukaan viikonloppuun asti niin olis sitten helpompi lähteä synnyttämään ja isäntä sais maanantaiaamuna laitella väkeä matkaa, kouluun, eskariin ja kerhoon. Vähä helpompi isännän tehdä nuo kun...
  20. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Laskettu aika täälläkin :D Joten kyllä se sieltä tulee, joskus :D Eilen kävin neuvolas, paino pudonnu puolitoista kiloa viikossa, turvotukset vissiin lähteny liikkeelle tai jotain. HB ruhtinaalliset 131, en muista koska olis ollu noin hurja! Kaikki muutenkin hyvin, teki sisätutkimuksen jossa...

Yhteistyössä