Hakutulokset

  1. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Heippa ja onnittelut kaikille plussasta. Olen lueskellut palstoja tässä jo aika kauan, mutta nyt ajattelin tulla kertomaan oman alkuraskauteni, lähinnä oivikkia ajatellen. Minulla oli tässä IVF-raskaudessa ruskeaa ja välillä ihan runsahkoa vuotoa viikoilla 5-8. Siksi kävin alkuraskauden...
  2. P

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Nega. :'( Ensi vuonna toivottavasti paremmalla onnella. Olisi jo aikakin. Rauhallista Joulunaikaa kaikille ja onnea uudelle vuodelle.
  3. P

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Täällä on peukut pystyssä Sunflowerille ja Dorikselle. Ja tietysti muillekin vielä jännääville. Huomenna on sitten veritesti. Jännittää aika paljon ja olen valmistautunut siihen tavalliseen pettymykseen. Päänsärky ja menkkakivut menivät kyllä jo ohi. Sitä ikävää pistävää kipua ja pientä...
  4. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kyllä se nega taitaa olla taas. Testipäivä on vasta torstaina ja sitten varmistuu. Oireet on kyllä ihan samat kuin aiemmin negoissa. Toivotan kaikille rauhallista Joulun odotusta ja hurjasti onnea yrityksiin. :heart:
  5. P

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Kiitos kaikille kommenteista. Tosi hienoa muuten lukea tuota plussalistaa. :) ON: Päätä särkee nyt toista päivää. Pakko oli ottaa äsken panadolia kun ei kestä enää. Tämä on minulle tyypilllinen PMS-oire joten aika pahalta tuntuu siksikin. KP on nyt 25/26-28 eli ihan ajallaan oireilee. :(
  6. P

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Hei, tulen nyt tänne, kun tuo syksyn pino hiljenee. Taustatietoa sen verran, että raskas 1,5 vuotta ja 3 keskenmenoa (tai 2 + 1 ku, ei tarkkaa tietoa) takana. Nyt kyydissä 1. IVF:n omaan kiertoon tehdystä 1. pasista yksinäinen matkustaja. Menossa PP10. Testipäivä on 17.12.l Minulla ei noissa...
  7. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Vähiin käy meidän jännääjien lista. Mutta suurin osa taitaa olla tuolla loppuvuoden listalla, mihin varmaan itsekin kuuluisin. (tai sit sinne kymppihoitoihin, mut ei ihan vielä B) ). Mulle siirrettiin tuoresiirrossa 4-soluinen ja nyt PAS:issa 5-soluinen, joten en voi auttaa pp2009:ää...
  8. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hei kaikille pitkästä aikaa. Todella ihanaa nähdä noin pitkä plussaketju. :flower: Olin tänään 1. IVF:n 1. PASissa ja kaikki hyvin toistaiseksi. Siirto tehtiin omaan kiertoon kp 15. Meillä oli pakkasessa 1+2 alkiota ja tuo yksinäinen matkustaja on nyt siis kyydissä. :) Hurjasti onnea...
  9. P

    Omituinen hcg

    Kiitos tsempeistä. Minähän jo vuosin runsaasti heti ekan veritestin aikoihin, mutta silti vaan arvo nousi. Nyt suunta kuitenkin muuttui! Tänään lukema oli 147 (torstaina 159) eikä ole mitään kipuja eli toivoa on ettei jouduta metotreksaattihoitoon. Onnellista odotusta sinulle Sini 78.
  10. P

    Omituinen hcg

    Kohdunulkoinen raskaus. Mitään ei näy, mutta hcg vain kasvaa, mutta on taso on alhainen. Nyt maanantain 140 tänään 159. Huoh.
  11. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Onpa taas tullut paljon kirjoituksia. Mukavaa kun olette niin aktiivisia. On kiva lukea toisten tuntemuksia, niitä iloja ja suruja. Jotenkin se auttaa katsomaan eteenpäin. Tsemppiä kaikille piinailijoille. Uskon, että tähän pinoon saadaan vielä hurjasti positiivisia uutisia. Minulla...
  12. P

    Omituinen hcg

    No jos joku tätä kuitenkin lukee, kerrotaan viimeisimmät vaiheet, Eilinen hCg (30 päivää siirrosta) oli 140 eli taas noussut. Ultrattu tyhjö kohtu ja "jotain ylimääräistä" vasemman munasarjan lähellä. Kohdunulkoista siis epäillään.
  13. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kirma lohtuhalit :hug: Minun kemiallinen onkin kai sitten kohdunulkoinen... Hcg on noussut taas eilisessä kokeessa, mutta ei ole korkea, vain 140. Siirryn nyt sitten kunnalliseen jatkoseurantaan. Miten nyt sattuikin suuntavaistoton alkio... ;) Syytän tietty miestä. :laugh:
  14. P

    Omituinen hcg

    Eikö kenelläkään ole kokemuksia tällaisesta? :(
  15. P

    Omituinen hcg

    Onkohan kenelläkään kokemusta vastaavasta? Tein negatestin pp12 ensimmäisen IVF:n jälkeen. PP16 veritestissä hcg 12 eli melkein negatiivinen. Kuitenkin eilisessä kontrollissa (25 päivää siirrosta) hcg olikin kasvanut ja nyt 95. Vuosin tosi runsaasti koko viime viikon ilman kipuja eli...
  16. P

    Omituinen hcg

    Onkohan kenelläkään kokemusta vastaavasta? Tein negatestin pp12 ensimmäisen IVF:n jälkeen. PP16 veritestissä hcg 12 eli melkein negatiivinen. Kuitenkin eilisessä kontrollissa (25 päivää siirrosta) hcg olikin kasvanut ja nyt 95. Vuosin tosi runsaasti koko viime viikon ilman kipuja eli...
  17. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Seurailen taustalta keskustelua ja olettepa ihanan aktiivisia. Taas monta uutta sivua ja etenkin monta plussaa!! Hienoa ja onnittelut. :heart: Oma tilanne taas mutkistui vähän, kun sain tämänpäivän kontrolliverikokeen tuloksen. Arvo olikin noussut! Mitä ihmettä siellä tapahtuu?? Vuosin...
  18. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Plussapuhurin metsästys jatkuu ensi kuussa. Seuraava aika klinikalle pasin suunnitteluun 5.10. Mutta mutta... pitää nyt vielä käydä kontrolliverikokeessa, koska tulos oli hoitajan mukaan "himpasti positiivinen". Vuotoa on kuitenkin runsaasti ja varmaan vain joku kiinnittymisyritys kyseessä...
  19. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Teille hyvät naiset: "Elämä on liian lyhyt pelkkään valitteluun. Rakasta niitä jotka ovat sinulle ystävällisiä. Unohda ne jotka eivät sitä ole. Kaikki asiat tapahtuvat jostain syystä. Jos saat uuden mahdollisuuden, tartu siihen molemmin käsin. Jos se muuttaa elämääsi, anna sen tapahtua...
  20. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Suuri kiitos tuesta teille hyvät ihmiset. Ihanaa, että jaksatte tukea, vaikka itse on jo ihan luovuttamassa. :ashamed: Kai se testi täytyy käydä hakemassa. (ja tuikkasin ne lugetkin nyt sitten paikalleen ;) ) Pidän kovasti peukkuja kaikille jännääjille.

Yhteistyössä