Hakutulokset

  1. S

    rytmihäiriöistä kärsivät (svt)

    kokemuksia kaipaan lähinnä siitä että kauanko teillä on tykytyskohtaus kestänyt kerrallaan,paljonko pulssi korkeimmillaan? minkälaiset tuntemukset kohtauksen aikana?
  2. S

    humiraa käyttävät/käyttäneet!!??

    saiskos kokemuksia kyseistä lääkkeestä? :)
  3. S

    onko kellään tallessa apteekin testiä??

    eli jos jolla kulla olisi tallessa tehty apteekin raskaustesti niin sellaista tässä pähkäilin että kun se testin avaa kahtia,niin onko teillä punainen viiva siinä juuri ennen kun kontrolli viivat alkaa!!?? sain testillä minnusta negan ja huvikseni avasin testin ja huomasin punaisen viivan ennen...
  4. S

    MITCHA!!!!

    laitappa mese päälle :attn: :D
  5. S

    keskenmeno tuulimunassa,kokemuksia!

    eli mua on jäänyt vaivaamaan kun mulla oli tuulimuna raskaus v.2002..sen annettiin keskeytyä itsekseen,vuoto alkoi rv 14+1.. se mikä mua vaivaa on niin että te joilla ei ole tehty kaavintaa niin minkälainen se sikiöpussi oli?? ja minkäkokoinen ja millä viikoilla? itsellä pussi oli n.10cm...
  6. S

    pojulla keuhkokuume:(:(:( kokemuksia kiitos..

    meijän 1v4kk ikäinen poju lähti eilen illalla sairaalaan suonen sisäiseen lääkitykseen. toivoisinkin kokemuksia taudista niiltä keillä lapsella kyseinen tauti ollut..kuinka kauan olitte sairaalassa,kuinka nopeesti alkoi tervehtymään ym ym..
  7. S

    väärä plussako?

    jos liuskatestin tekeekin suoraan virtsasuihkusta niin tuleeko väärä plussa?? itse tein näin ja selvän plussan sain heti..onko kellään tietoa!!??
  8. S

    onko normaalia??

    eli siis: kaksi viikkoa on ollut paha yskä..siitä asti varsinkin aamuisin pää hirmuisen kipeä,sekä ihan ylhäältä niskat/takaraivo..menee ohi parissa tunnissa.. erittäin lievää nuhaa ollut pari päivää vasta. nyt kahtena aamuna kun nousen ylös niin 5min sisällä älytön päänsärky joka menee...
  9. S

    :(

    tyttö,vajaa 4v kaatui pyörällä tänään omalla pihalla ja meni sitten käsi kyynärpään kohdalta sijoiltaan :( tk:sta lähete keskus-sairaalaan leikkaukseen :'( sinne isin kanssa juuri lähtivät.. kyllä on itsellä surullinen fiilis pikkuisen vuoksi :'(

Yhteistyössä