Hakutulokset

  1. N

    35v+ odottajat, vol 2

    Minäkin käyn pikaisesti "ilmoittautumassa" täällä. Kesä meni täysin nettipimennossa ja nyt olen parin viimeisen viikon aikana kyllä käynyt pikaisesti lukemassa kuulumisianne, mutta en sitten ole ehtinyt itse kirjoittelemaan :ashamed:. Kiva huomata, että täällä on keskustelu käynyt näin...
  2. N

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Olen tässä välillä käynyt juttujanne jo lukemassa, mutta kirjoittelemaan en ole ehtinyt. 11 raskausviikkoa tuli täyteen pari päivää sitten ja olo on ollut hyvä, alussa vaivannut väsymyskin alkaa jo helpottamaan. Ensimmäinen ultra oli tällä viikolla ja siellä näytti kaikki olevan kunnossa...
  3. N

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    Tulin vielä tänne kurkistamaan kuulumisia, tuonne odotuspuolelle kun en ole vielä oikein osannut mennä. Kiitos kaikille onnitteluista. Ja pahoitteluni a-alisa :hug: Huomasin, että ovulaatiosta ja sen testaamisesta oli ollut täällä puhe. Meillä molemmat lapset ja myös tämä nyt alkanut raskaus...
  4. N

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Eilen kävin ostamassa testin, ja vaikka tarkoitus oli odottaa testauksen kanssa huomiseen, niin enhän minä sitten malttanut, kun testi odotti kaapissa. Eli aamulla testasin ja plussahan sieltä tuli :). Vielä oli viiva aika hailakka, mutta ihan selvä viiva kuitenkin. Olo on vielä jotenkin...
  5. N

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Lumi-Marja, harmi, että haamu kääntyikin sitten menkoiksi. Itse olen päättänyt nyt malttaa mieleni ja testata vasta alkuviikosta. Minä kun olen vähän sellainen luonne, että pelkän haamunkin perusteella ehtisin varmaan suunnitella jo kaiken äitiyslomalle jäämisen ajankohdasta lähtein ja pettymys...
  6. N

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Lumi-Marja, toivottavasti testisi saapuvat pian. Ja onnea sitten itse testaukseen. Itselläni on samat päivät kuin sinulla ja kiertokin samaa luokkaa, ja mietin kovasti, koska uskaltaisin testata. Minulla kyllä ovulaatio oli tässä kierrossa kovin myöhään, joten testiäkään ei periaatteessa pitäisi...
  7. N

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Mantana, kiitos sinulle, kun kirjasit minutkin joukkoon. Ja kiitos myös kaikille muille, jotka ovat toivottaneet tervetulleeksi. Kiva kun on ajatusten purkamiseen tällainen paikka, jossa muillakin pyörii samat ajatukset mielessä. Nämä kun ovat vähän sellaisia asioita, joita ei työpaikan...
  8. N

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Eli mielelläni tulisin kanssanne kuumeilemaan, jos vain joukkoon mahtuu. Olen 36 v ja lapsia on nykyisellään kaksi. Kolmannesta olen itse haaveillut jo jonkin aikaa ja aivan yllätyksekseni miehenikin lämpeni tuossa kuukausi takaperin ajatukselle, joten kierukka poistettiin ja yritys aloitettiin...

Yhteistyössä