Hakutulokset

1. K

Kehtaisitko harrastaa uintia / esiintyä uimapuvussa jos olisit mitoissani

Jep jep! Olen aina esiintynyt uimarannoilla uimapuvussa/bikineissä, olen sitten ollut mitä kokoluokkaa hyvänsä. "Pahimmillaan" painoin sinua enemmän ja olen pari senttiä lyhyempikin. Se on katsos sillä lailla armas áapee, että en mäkään katso sellaisia elokuvia jotka kauhistuttavat minua...
  2. K

Mitä teet jos joku todella komea mies tulee kaupassa vastaan?

No se ( TERO Pitkämäkihän on komea mies ;) ) Eli nyt varmaan kaikki tuijotuksen kohteeksi joutuneet ovat ihan kauhuissaan mitä tuo ämmä kyylää :laugh:
  3. K

Naurattaa toi ukko :) (turha)

Se kukkuu yleensä aina monta tuntia mun jälkeen vielä ylhäällä, ja kerrankin se lähti nyt ajoissa nukkumaan. No nyt se on käyny tossa varmaan kolmesti jo vessassa, pari kertaa juomassa, kerran tupakalla, tuli nyt lukeen lehtee keittiöön ja haukottelee kovaäänisesti... Kai se on mentävä...
  4. K

Panisitko? *kuva*

No en ketään noista (no joo, kaikkia jos tänne meidän kulmille sattuis) mutta jos vamppyyreissä jatketaan niin kyllä panisin Stephen Moyeria/Bill Comptonia!!! :p
  5. K

Mitä teet jos joku todella komea mies tulee kaupassa vastaan?

Joku muu, mikä: Katson ihan siekailematta miestä ja katson vielä peräänkin!! Kyllä sellainen superkomea tietää olevansa komea ja tietää silloin myös miks akat sitä vahtaa!
  6. K

G: onko sinulla jokin sairaus minkä kanssa on vaan täytynyt oppia elämään?

Keliakia ja sydämen rytmihäiriö. Molemmat ovat vaarattomia mutta kumpaankaan ei ole parannusta. (siis rytmäri on niin lievä lisälyönti ettei sitä aleta millään tahdistimella korjaamaan) Keliakia harmittaa monesti, kun on niin paljon hyvää mitä ei voi syödä. Välillä haaveilen mitä kaikkea söisin...
  7. K

Vanhoja tyttöjen nimiä???

Valma :heart:
  8. K

muistaako kukaan vedellä täytettävää visertävää lintua,

Voi minäkin muistan nuo linnut oikein hyvin. Minulla oli sininen ja serkullani oranssi. Kumpa jostain saisin vielä sellaisen :heart:
  9. K

Auttakaas mua! Mp3:sta

Tiedättekö mitä. Voitteko kuvitella kuinka tollo olen. Ihmettelin kun ei tuo ala edes lataamaan, kunnes huomasin ETTEI USB liitin ollut perillä asti soittimessa. Kyllä näin tampio minä olen. Kyllä se vehje nyt löytyy täältä koneelta. ARGH!!!
  10. K

No tällainen tavallin hp tietokone, ei siis läppäri
  11. K

Ajattelin että se levy nyt vaan on joku joutavanpäiväinen mainosjuttu. No hitto, kannattaa varmaan nyt ensin lukea sitten ne ohjeet läpi. kiitos tähän asti.
  12. K

Kyllä, uskokaa tai älkää niin olen sen sillä usb liittimellä saanut jo koneeseen kiinni :laugh: Mutta onko se oikeassa reiässä, siitähän taas en tiedä mitään.
  13. K

No mutta kun en nyt edes löydä koko laitetta jolle ne voisin siirtää, olivat missä muodossa hyvänsä. Hitto, vatuttaa olöla tällainen tollikka kaiken tekniikan kanssa. Ja ei tuossa tullut yhtään suomensanaa mukana kun vehkeen ostin. Merkki on sandisk sansa.
  14. K

No ei, sitä tässä ihmettelinkin kun ohjeeksi sain vain valita sen soittimien, mutta mitään ei löydy. Olen ihan uupelo näissä asioissa ja mieskin on töissä...
  15. K

toivoisin että joku voisi neuvoa, kun eilen jo tätä järkeilin enkä onnistunut, nyt olis taas soitin kiinnitettynä koneeseen, sen verran minäkin tajuan :kieh:
  16. K

Minä oon niin tyhmä etten saa musiikkia ladattua. Eli miten siis saan tuolta omista musiikkitiedostoista ladattua biisejä mp 3 soittimeen?? Kun ei siellä ole mitään muuta kuin ne sinne tallennetut biisit/levyt??
  17. K

mitä erikoista sinun lapsesi osaa...

Meidän poika 1,8kk osaa n kymmenen maakunnan kirkkoa ulkoa. Siis tunnistaa ne kuvasta kuin kuvasta ja jopa livenä kun on käyty kattomassa, ei vain jostain tietystä kuvasta... :o
  18. K

Tää transuiluhan on tullu ennenkin

Ai... Enpä ollut nähnyt...
  19. K

Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

Siis herran tähden tuota lentokone juttua. Karmeaa

Yhteistyössä