Hakutulokset

1. S

**2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

Onnea kaikille jo vauvan saaneille ja tsempit loppu odotukseen niille jotka vielä omaa nyyttiä odottavat! Tulin pitkästä aikaa päivittämään tietojani tänne, lukemassa olen käynyt kyllä lähes päivittäin. Eli meille syntyi käynnistyksellä suloinen tyttö 18.8.11 illalla. Lapsivettä alkoi...
  2. S

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Olen kirjoitellut välillä tuonne toiseen ketjuun eli hoidoista plussanneisiin. Tulin vain kommentoimaan Miuskin vointia. Mikähän olo Miuskilla nyt on? Hengenahdistus voi johtua mm. matalasta hemoglobiinista ja joskus on myös vakavammasta kyse. Itselläni epäilivät jo keuhkoemboliaa joka saattaa...
  3. S

**2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

ONNEA aivan valtavasti kaikille plussanneille! Tämä on jotain niin upeaa :) Meillä onnistui 4 icsin ensimmäinen Pas Marraskuussa eli nyt olen rv 10 + 2. Esikoisemme sai alkunsa tuosta samaisesta Icsi:n tuoresiirrosta vuonna 2006. Paljoa emme uskaltaneet tähän viimeiseen Passiin uskoa, mutta...
  4. S

Milloin testi voi näyttää plussaa?

Olen käsittänyt, että herkimmät testit voivat näyttää tuloksen jo muutamaa päivää ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa. Onnea testailuun!
  5. S

Kolmannen ivf:n jälkeen?

Hei! Me saatiin vihdoin lapsi kuuden vuoden odotuksen jälkeen. Meille tehtiin inseminaatio, 2 ivf:ää ja vielä 2 icsiä josta plussa alkionkuoren avauksen jälkeen. 2 icsiä tehtiin yksityisellä, johon toiseen saatiin muistaakseni maksusitoumus paikkakuntamme Keskussairaalasta ja sit tämä viimeinen...

Yhteistyössä