Hakutulokset

1. K

G: Minkä ikäisenä SINUT on viety lapsena hoitoon?

2kk ikäisenä hoitotädille hänen kotiinsa ja n. 4v. päiväkotiin. Äidilläni oli surupuserossa, kun joutui niin aikaisin vauvastaan eroamaan päiväksi, mutta ihania kirjelappusia täti aina kirjoitti vaunuihini päivistämme - ne on mulla vieläkin tallessa aarteina :heart: Omat lapseni ovat olleet...
  2. K

Lapsi ei ole KTL: n tai neuvolan omaisuutta!

Aikamoista sillisalaattia oli tuolla tieto. Todella kriittisesti pitää nuita lukea ja olla hyvä englannin kielen taitokin ymmärtääkseen tekstit, koska näytti olevan paljon linkkejä englannin kielisille sivuille. Erityisen epäilevästi suhtautuisin myös toimittajien, joilla ei lääketieteellistä...
  3. K

Ämmä ei joissain murteissa tarkoita mitään ihmeellistä, tiedoksi vaan jeesustelijoille!

Toki olisi ihanan luovaa keksiä kaikenlaisia uusia noitumissanoja, mutta eivät ne siinä hetkessä aina mieleen juolahda...en ole sitä mieltä että kiroilu olisi jotenkin erityisen kivaa tai fiksua, mutta koska olen aikanaan kiroillut kuin tukkijätkä on minun pakko puolustaa kirosanoja sanoina...
  4. K

Ämmä ei joissain murteissa tarkoita mitään ihmeellistä, tiedoksi vaan jeesustelijoille!

Siis lapsille saa huutaa, kunhan ei vahingossakaan huuda kirosanaa???? Miksi lapsille ei vaan vois opettaa kirosanojen luonnetta ja sitä milloin niitä on soveliasta käyttää? Kaikkein puritaaneimmatkaan kun eivät ole kyenneet kirosanoja maailmasta pois kitkemään.... :p Yleensä totean...
  5. K

Mikä on se motiivi miksi joku, joka edes ajatuksissaan haukkuu lastaan tai pitää "vitututusta" aiheuttavana riesana, edes ylipäätään on halunnut lapsia? Vai onko hän kenties edes halunnut vaan "on sattunut vahinkoja"? Pistää oikeesti miettimään, onko se ulkoinen, yhteiskunnan tai lähipiirin...
  6. K

jäykkäkouristus

Minä sekä puolisoni pidämme tetanukset voimassa - voihan se pöpö iskeä pienemmästäkin haavasta, jota ei tule mentyä lääkärille näyttämään.

Yhteistyössä