Hakutulokset

1. H

*Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

Meille tosiaan syntyi pieni prinsessa 29.9.2009 klo 3.26 3260g 49 cm synnytys meni hyvin! ja nyt nautitaan tuhisevasta nyytistä:) onnea kaikille loppuodotukseen ja toivottavasti saatte pian nyyttinne syliin! hansbiko ja rinsessa
  2. H

Kokemuksia Päijät-Hämeen keskussairaalasta?

onko kellään kokemuksia? ultrattiinko?
  3. H

*Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

Ihanaa ensimmäinen lokakuinen syntynyt :)) Hirmupaljon onnea nöpötin! En ole tainnut tänne aikaisemmin kirjoitella,mutta lähes päivittäin lueskelen kirjoituksia. Ihana kun olette niin aktiivisia :) Mies lähti viikoksi metsästysreissulle....eli tiedossa mulla viikko yh,na olemista. Pitääpä...
  4. H

Ultra Lahdessa?

kiva kuulla hyviä kokemuksia! Vauhtis muistatko millä viikoilla kävit? Näkyikö sukupuoli hyvin?näkyykö sukupuoli miten hyvin itse katsottuna sillon kun katsotaan 4d,nä? On kyl jänskää ja tosi kivaa mennä sinne ultraan :) Millon olet käynyt siellä?Kun noi edelliset kirjoittajien kirjoituksista...
  5. H

Ultra Lahdessa?

Itse olen tänään menossa ja jänskättää kyl.Odotan kyl innolla :) Sieltä ne voi polttaa dvd,lle pätkän 4d kuvausta :) onko jollain viel kokemuksia kyseisestä paikasta?? 170 euroa maksaa ja saa kuulemma jotain 72 euroa kelalta takaisin.Luulin et ois saanu jotain 30 euroa,mut tuo olikin kiva ylläri!
  6. H

millä viikoilla voi näkyä sukupuoli?

minä kävin edellisen lapsen odotuksessa ekan kerran rakenneultrassa viikolla 15 ja näkyi selvästi ,että tyttö oli tulossa. Ja tyttö se sitten olikin:) Ultraaja on tosi pätevä lähellä eläkeikää ja ikänsä ultrannu. itekki mietin et voiko näkyä viel np-ultrassa... ku nuo vietävän säästöt ettei...
  7. H

Lokamassujen 2009 oma pino:)

eli saanko luvan vielä liittyä mukaan?? laskettuaika 1.10 ja neljännettä odotan.Synnytyssairaala päijäthämeen keskussairaala. ja miten teillä vissiinki erikseen joku kerho,mitenkäs sinne pääsee mukaan? hansbiko 8+4 :hug: :hug:

Yhteistyössä