Hakutulokset

  1. etelän hetelmä

    100% aurinkokesä luvattu meille !!!!

    Käy kurkkaamassa mun kirjoitus "matkailussa". Viime vuodesta viisastuin että täällä "mitäs nytissä" ei saa mainostaa... helteisin terveisin !
  2. etelän hetelmä

    Tulkaa meille - lupaan 100% auringon !

    Vietämme taas kesän suomessa ja tarjoamme kotiamme täällä Etelä Espanjassa vuokralle kesäkuukausiksi. Heinäkuu on jo vuokrattu, mutta elokuussa on vielä vapaata. Asuntomme on 2005 valmistunut 2-kerroksinen 7 perheen rivitalo .Sisäneliöitä 130m ja terasseja toista sataa. Merinäköala...
  3. etelän hetelmä

    Haluan suomeen! - kuka tietää suomen sosiaaliturvasta??

    Seitsemän vuoden jälkeen olen tehnyt päätökseni - haluan muuttaa takaisin suomeen. Suurin syy on se että haluan 2v 3 kk vanhan poikani saavan olla isänsä kanssa useammin kuin 2-3kk välein ja tavata isovanhempiaan ja muita sukulaisiaan useammin kuin 2x vuodessa. Mitä apuja ja avustuksia voin...
  4. etelän hetelmä

    ARASH !!!! Ja siivous sujuu kuin tanssi .....

    Mun makuun musaa - muutkin tän biisit .... http://es.youtube.com/watch?v=7oHObnP1sGE
  5. etelän hetelmä

    Kylvetättekö kuumeista lasta ?

    Poika 2v on kuumeessa ja oxupaskataudissa. Halusi kylpyyn , mitään muuta ei sitten tänään oo halunnukkaan. Istui onnellisena lämpimässä vaahtokylvyssä. Ei kai siitä haittaakaan ole?
  6. etelän hetelmä

    Millaiseksi kuvittelet elämäsi 10 v kuluttua??

    Itse en olisi uskonut silmiäni jos 10 v sitten olisin kurkistanut kristallipalloon ja nähnyt itseni tässä ja nyt ..... Melkein 5 kybäsenä 2-v pojan "osa-aika yksinhuoltaja äitinä" Espanjassa. Ihmeellistä tämä elämä , mutta niin IHANAA :whistle:
  7. etelän hetelmä

    Taatusti 100% aurinkoa !

    Ollaan suuntaamassa kesäksi suomeen ja vuokraamme kotimme täällä espanjan aurinkorannikolla tuoksi ajaksi ( 17.06 - 04.09). Minimi vuokrausaika 1 viikko. Costa del Sol, Mijas Costa España - uusi (2005) kaksikerroksinen (lapsiportit on) rivitalohuoneisto. Alakerrassa tilava olohuone, erittäin...
  8. etelän hetelmä

    Irti tissistä, mutta miten ?

    Taaperoikäisten imetyksestä näytti olevan pitkä ketju, joka oli aikaa tylsää luettavaa kun kun tunteet kävivät kuumina ja välillä ihan fanaattisina puolesta ja vastaan. Itselläni on 1,6 kk ikäinen poika joka on päivät tarhassa, mutta iltaisin kun on väsynyt haluaa tissille. Asumme espanjassa...

Yhteistyössä