Hakutulokset

  1. M

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Toukokuussa'

    RD, älä ollenkaan masennu. Itsellä on välillä ollut noita kausia että paino ei tipu vaan paremminkin nousee. Luulen että sekin kuuluu tähän painonpudotus prosessiin. "Repsahdukset" kuuluvat elämään.. Toisaalta voit katsoa asiaa toisesta näkökulmasta: kun paino laskee hitaasti, kilot pysyy...
  2. M

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Toukokuussa'

    Mandi Aloituspaino: 88,4 kg Paino nyt: 84,7 kg Muutos/Viikko: 0,1 kg BMI(edellinen lukema): 29,7 (29,7) Hieman tullut lisää tuohon alkuviikon parhaaseen tulokseen mutta eiköhän se paino laske pitkällä aikavälillä.. Hyvää ja kevyttä viikonloppua itsekullekin!
  3. M

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Toukokuussa'

    Minäkin selviydyin kirjoittamaan kuulumisia.. Viime viikolla jäi painokin ilmoittamatta. Jostain syystä silloin kun tulee plussaa edelliseen lukemaan, ei tee mieli ilmoittaa tuloksia :ashamed: Tällä viikolla minuun iski taas "laihdutus/kuntoilukärpänen". Yhtäkkiä motivaatio löytyi ja jaksoin...
  4. M

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Toukokuussa'

    Mandi Aloituspaino: 88,4 kg Paino nyt: 84,7 kg Muutos/Viikko: -1,5kg BMI(edellinen lukema): 29,7 (30,1) Täytyy sanoa että tuo lukema ei tule varmaan kestämään kovin kauaan. Olen syönyt melko keveästi kun mitään ei ole pystynyt syömään.. Toivon tietysti että saisin lukemat pidettyä!:D
  5. M

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Huhtikuussa'

    Huomenta! Maanantaina olin nielurisaleikkauksessa, jonka vuoksi nyt saan syödä vain nestemäisiä ja sosemaisia ruokia. Lämpimät ruuat nautittava haaleana. Kahviakin saisi juoda mutta se maistuu kuvottavalle haaleana! Katsotaan mitä tämä merkitsee painonpudotukselle. Jäätelöä on suositeltavaa...
  6. M

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Huhtikuussa'

    Aloituspaino: 88,4 kg Paino nyt: 86,2 kg Muutos/Viikko: -400g BMI(edellinen lukema): 30,2 (30,3) Eilen en muistanut käydä merkkaamassa painoa tänne. Äsken laitoin tonne laskuriin vahingossa painoksi 80,2. Olisinpa jo siinä painossa! Kyllä näytti hienolle.. Maanantaina menen...
  7. M

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Huhtikuussa'

    Huomenta! En ole pitkään aikaan uskaltanut punnita itseäni. Tänään otin itseäni niskasta kiinni. Paino oli yllätys. Tasan 86 kg. Mahtavaa!! Paino on siis itse asiassa tippunut eikä noussut kuten pelkäsin. Nämä töissäolo viikot on olleet kohtalaisen väsyttäviä, joten liikunta on jäänyt vähiin...
  8. M

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Huhtikuussa'

    Heippa! Mä aloitin eilen työt. Otin töitä vastaan kolmeksi viikoksi. Sain järjestettyä tyttöjen hoidon etteivät tarvitse kunnallista päivähoitoa. Jää rahaa enemmän säästöön ja tytöt olis enemmän vaan hämmillään noin pienestä hoitoajasta. Tein itselleni eilen evääksi iltavuoroon salaattia...
  9. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Ei näyttänyt hyvälle lukemat tänä aamuna. Täsmälleen sama kuin viime viikolla eli mulla +/-viikko. Liikuntaa on näköjään lisättävä kun tällä liikuntamäärällä paino ei sit tipu. :headwall: Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi ensi viikolla..
  10. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Huomenta! Kattelin koneelta minkä verran senttejä on huventunut ja tulos yllätti positiivisesti! Vyötäröltä on hävinnyt 10 cm, lantiolta 8 cm, rinnanympäryksestä 5 cm, allista 4,5 cm ja reidestä 4,5 cm. Olenpa minä kaventunut elokuun jälkeen :D .
  11. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    sister surprise, mä olen oikeastaan koko laihdutuksen ajan mittaillut eli tuolta elokuun alusta lähtien. En ole kyllä valokuvannut. Se ajatus ei oikein houkuttele minua :D. Olisi kyllä varmasti hyvä motivaattori valokuva itsestä! Kävin maanantaina meidän kylän yhteisessä tapahtumassa. Siellä...
  12. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Selis, mulla vähän samankaltaiset fiilikset. Perjantaina vaaka näytti 86,4 kg ja tänä aamuna 87,4. Heittoa lähes kilon verran. Todennäköisesti viime viikolla mulla lähtenyt nesteitä jotka viikonlopun aikana palasivat takaisin. Masentavaa!! En tästä lannistu. Tänään salille ja sit vielä...
  13. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Mandi paino viime viikolla: 87,7 kg Paino nyt: 86,6 kg Muutos/Viikko: -1,1 kg BMI(edellinen lukema): 30,3 (30,7) Pikku hiljaa bmi hilautuu kohti lievää lihavuutta. Ei olisi enää pitkä matka. Tällä viikolla paino tippunut hieman liiankin kovaa vauhtia. Tosin välillä tällainen pudotus...
  14. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Omenapomena: Meillä menee näin et mies pudottelee myös painoa samalla. Tai se aloitti jo ennen kuin mä aloin oikeasti painoa pudottamaan. Syömme normaalia ja kevyttä kotiruokaa koko perhe. Kun puhutaan terveellisestä ruokavaliosta niin monesti se liitetään vain laihdutukseen. Samalla unohdetaan...
  15. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Huomenta vaan! Näyttää tulevan taas aivan ihana päivä. Aurinko paistaa. Täytyy vähän myöhemmmin mennä tyttöjen kanssa ulos, kunhan pakkanen hellittää. Eilen kuului riemunkiljahdus meidän mökissä. Sovitin yhtä mekkoa, jonka ostin kesän tuleviin juhliin eli häihin. Talvella kun ostin mekon...
  16. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Omenapomena: Mä oon elämäni aikana pudottanut pari kertaa suuren määrän painoa. Kummallakin kerralla pyöreästi 25 kg. Molemmilla kerroilla käytin Painonvartijoiden pisteitä apuna. Liikuin tosi paljon. Mielellään kaksi kertaa päivässä. Ensin kävelylylenkki ja siihen päälle jumppaa. Nyt menossa...
  17. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Mandi Aloituspaino: 88,2 kg Paino nyt: 87,7 kg Muutos/Viikko: -500 g BMI(edellinen lukema): 30,7 (30,9) Hip hurraa! Pitkästä aikaa vähän isompi pudotus! Hyvälle tuntuu kun on töitä tehnyt kovasti tuon eteen. Toivotaan että sama tahti jatkuu ensi viikolla..
  18. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Täällä painonpudotus sujuu vaihteeksi mallikkaasti. Ruokailu on pysynyt hyvin hallinnassa tällä viikolla. Liikkunut olen reippaasti. Pikku ongelma kyllä on: oikea jalka on vihoitellut BP:sta lähtien. Siihen yrittää näköjään jännekalvontulehdus. Vielä olen pärjännyt buranalla ja kylmällä...
  19. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Mukavaa sunnuntaita kaikille! Mä olen taas niin reippaalla tuulella. Vihdoin alkaa tuntumaan että homma kulkee! Tänään kävimme poiikani kanssa lenkillä. Poika hiihti ja minä kävelin. Se oli sellainen 40 min lenkki. Sit tultiin kotiin ja ooteltiin että nuorimmainen heräsi päikkäreiltä. Hää kun...
  20. M

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Mandi Aloituspaino: 88,4 kg Paino nyt: 88,2 kg Muutos/Viikko: -300 g BMI(edellinen lukema): 30,9 (31) Ilmoitan nyt jo hyvissä ajoin painon. Huomenna lähden niin aikaisiin liikenteeseen että epäilen unohtavani punnituksen. Nyt taas vaihteeksi elämä tuntuu tavoitteelliselle...

Yhteistyössä