Hakutulokset

  1. I

    Allerginen reaktio ja kipu alaselässä/munuaisissa?

    Onko kenenkään muun lapsella allergisessa reaktiossa yhtenä oireena kipu alaselässä/munuaisissa? Meidän tyttö valittaa aina reaktion tullessa eniten alaselkäänsä ja äsken googlailemalla en suomenkielisiltä sivuilta löytänyt kuin yhden keskustelun, jossa joku kertoi itse reagoivansa...
  2. I

    Jo väistyneiden ruoka-aineallergioiden palaaminen taaperolle

    Onko kellään ollut vastaavaa? Meidän 2,5 v lapsi oli vauvana moniallerginen ja lisänä refluksitauti. Allergiat väistyivät vuoden ikään mennessä, samoin refluksilääkitykset päästiin purkamaan 1,5 vuoden iässä. Viime keväänä alkoi siitepölyallergia joka nyt tänä keväänä huomattavasti pahempi. Pari...
  3. I

    Mistä vauvalle äitiyspakkauksen kynsisakset?

    Tietäisikö kukaan mistä voisi Helsingistä ostaa samanlaiset kynsisakset vauvalle kuin mitkä äitiyspakkauksessa ovat? Netistä löysin Pedihealthilta Oulusta, mutta tuntuu hölmöltä maksaa alle 5 euron ostoksesta yli 7 euroa postikuluja.
  4. I

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 5 ¤¤

    Maitoaltistus menossa eikä oireita havaittavissa!!!!!!!! Viime ke oltiin lääkäriasemalla valvotussa altistuksessa ja koska välittömiä oireita ei tullut altistusta on nyt jatkettu kotona. Vauvan iho on kunnossa, refluksi ei vaivaa ja yötkin ovat meidän mittapuumme mukaan ok. Jokohan voisi alkaa...
  5. I

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 5 ¤¤

    Meidän kuulumisia pitkästä aikaa: Tytteli täytti tänään 6 kk ja viimein alkaa tilanne hieman helpottaa! Refluksioireet ovat nyt lääkityksellä kurissa (Prepulsid + Losec Mups), sopiviksi soseiksi on löytynyt tähän mennessä bataatti sekä kesäkurpitsa ja itse olen saanut ruokavaliooni kauran...
  6. I

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 4 ¤¤

    Meidän tyttelillä todettiin kuin todettiinkin sitten refluksi! Toissapäivänä aloitimme Prepulsid-lääkityksen. Ainakaan vielä öihimme se ei ole tuonut helpotusta, mutta muutoin vauva tuntuu voivan paremmin. uusi ongelma meillä on nyt kuitenkin kiinteiden aloittelu. Lääkärin ohjeen mukaan...
  7. I

    Kokemuksia Pikkujätin unikoulusta?

    Siinähän se jo tulikin eli olemme harkitsemassa Itäkeskusken Pikkujätin unikoulua, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia ennen päätöksen tekemistä.
  8. I

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 4 ¤¤

    Mä oon nyt niin väsynyt tähän kaikkeen :( eli nyt seuraa valitusta... Jatkuvilla pätkäunilla en saa millään tarpeeksi unta ja koko ajan olen ihan tautisen väsynyt. Miehen kanssa olemme jakaneet yöt puoliksi, mutta sekään ei nyt riitä. Tuntuu, että mietin 24 h vuorokaudessa vain sitä, miksi...
  9. I

    ¤¤ ALLERGISET KULLANNUPUT - vol. 4 ¤¤

    Sain vauva-lehden keskustelupalstalta vinkkiä tulla tänne liittymään joukkoonne vertaistukea saamaan! Lähipiiristä tai neuvolasta en muita allergiavauvojen äitejä ole löytänyt ja välillä on todella yksinäinen ja epätoivoinen olo näiden asioiden kanssa painiskellessa. Meillä 4 kk (11/2008)...

Yhteistyössä